Citat:
Ursprungligen postat av
A-party-with-marty
Aha så om man verkar ha för lite allmänintresse så får man nobben redan vid castingen av Svt typ? Så utan att avslöja för mycket är du nöjd med kvinnan i fråga o vad du fick ut av dejten/ matchning?
Var hon typ representativ för dejting-kvinnorna i Sverige nuförtiden (om du har koll)? Har kollat lite på dom andra versionerna av serien o Sverige verkar ha dom mest svårflirtade kvinnorna osv men det kanske bara är jag som analyserat galet:

Antar att man kunde få nobben. Men efter att man blivit "godkänd" så var det inte klart direkt, de ville ju hitta den perfekta matchen för en, så man fick vänta ngr veckor. Tkt detta var snyggt gjort, då de vill ha så bra dater som möjligt och inte bara para ihop en med första bästa. Sen kan man säga vad man vill om hur väl de lyckades med ihopmatchandet.
Tjejen jag träffade var en stor överraskning, det var helt tvärt emot vad jag "önskat" förutom på några punkter. Men när jag kom in och såg henne sitta i baren blev jag väldigt överraskad. Man ser det väl på avsnittet
Sedan så ja, hon var representativ för dejting-kvinnorna i Sverige. Har gått på en del dejter och i många aspekter var hon mer avslappnad än flera "off-camera" dater. Daten i sig kändes som en helt vanlig date faktiskt, vi var båda två ganska avslappnade och kamerorna glömde man snabbt