Här går de igenom Q senaste poster under natten och jag fick ytterligare en förklaring till något jag inte förstått (om deras analys stämmer)
https://www.youtube.com/watch?v=FL5AezjYQLc&feature=youtu.be&t=750
Trump har hela tiden sagt hur han skall satsa på militären. Om han inte tillhör deep state så har det enligt mig varit misstänkt, något jag inte fått förklarat. Men i videon här beskriver de att Trump utlyst Martial Law. Martial Law är när militären tar över.
I videon när de går igenom och beskriver det här samt att jag gjort lite andra sökningar på hur och varför man kan utlysa Martial Law vilket går för andra saker är direkta krigshot.
Det troliga är att Trump har Militären (inte hela med de viktigia delarna) på sin sida och han tänker använda Militären mot deep state. Det skulle förklara varför han under hela sin valperiod samt nu pratar så gott om militären och att han beskriver hur stark den skall bli. Det skulle också förklara att hela den här operationen är mycket mer planerad än det som händer nu. För trump har pratat om militären nästan sesan han började kampanja
Militären har tidigare tillhört en av de viktigaste komponenterna för deep state, möjligen har amerikansk militär fått nog efter all finansiering av terror