2018-01-14, 06:14
Avslutad
Sättet denna "Q" skriver påminner om hur människor med psykos uttrycker sig. Kryptiska meningar, osammanhängande koder och underförstått att stora saker är på gång.
Citera
2018-01-14, 07:29
Medlem
Megastyliss avatar
Förkortningar som Q använder:
https://pbs.twimg.com/media/DTEAFmnVMAEEnZT.jpg
Citera
2018-01-14, 09:36
Medlem
Pussykings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Och ändå verkar ni som följer Q så osäkra på dessa stringers så ni inte ens är överens om när de förekommer?
Söker man på stringers på nätet hittar man inte mycket till förklaring heller.
Men ja, det stämmer att jag inte visste vad stringers är - jag har inte följt Q alls även om många här verkar tro det. Det är liksom därför jag frågar om bevis för påståenden som att Q skulle ha förutspått arresteringarna i S-A och andra påståenden.
Tyvärr verkar ni ju inte ha särskilt mycket svar dock. Konstigt hur så många kan vara övertygade om Qs förträfflighet utan att kunna visa varför..

På twitter är det många som svamlat om både omedelbar schackmatt och schackmatt inom tre drag. Båda är förstås fel och partiet är inte på något vis avgjort i den ställning som visas. Både svart och vit kan vinna.

Jag tror du fokuserar på fel sak, partiet symboliserar att den svarta drottningen (HRC) gått i en fälla och är förlorad.

En fråga till dig, eller någon annan som är bra på att gräva upp data, hur vanligt är det att flygplan tvingas vända halvvägs in i långflygningar? De sista veckorna har vi sett minst fyra-fem exempel på det och det blir nyhetsnotiser av det, men jag antar att man missar dom i vanliga fall när man inte misstänker att det är folk som försöker fly från the storm.
Citera
2018-01-14, 09:44
Medlem
Pussykings avatar
Kortfattat kan man säga att Q-konspirationsteorin går ut på att Trump inte är sinnessjuk och att hans Twitterflöde inte är helt random, utan att han tvärtom har enplan med allt han gör. I en normal värld hade det naturligtvis inte ens setts som en konspirationsteori, men när MSM ser ut som den gör och när 90% av svenskarna faktiskt tror att Trump är galen, så ses man som galen om man tror att Trump inte är det.

Trumps senaste tweet är en retweet av en artikel från 2016 som antyder att Hillarys 33000 mail inte är borta och med tanke på NSA ser allt, så är väl chansen att något försvinner obefintlig. Att Trump twittrar om detta antyder att han har dessa mail och haft dom länge.

Q har haft fullt upp och är tillbaka igen. Det kommer att bli en underhållande vecka lovar han.
Citera
2018-01-14, 10:54
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pussyking
Jag tror du fokuserar på fel sak, partiet symboliserar att den svarta drottningen (HRC) gått i en fälla och är förlorad.
Om du med "förlorad" menar att den utmanövrerats så den inte utgör någon fara längre så har du ju en poäng, dock var damen kvar ända till spelets slut. Du kan givetvis även ha en poäng i att Assange menat något åt detta håll, å andra sidan är det lite som med Q's ledtrådar - det är så öppet för tolkning att mani efterhand kan tyda in lite vad man vill i det hela - och så voila har man fått sig ett orakel ā la Nostradamus...

Citat:
En fråga till dig, eller någon annan som är bra på att gräva upp data, hur vanligt är det att flygplan tvingas vända halvvägs in i långflygningar? De sista veckorna har vi sett minst fyra-fem exempel på det och det blir nyhetsnotiser av det, men jag antar att man missar dom i vanliga fall när man inte misstänker att det är folk som försöker fly från the storm.

Vet inte hur vanligt det är och om man googlar plane turn aroound får man mest dråpliga historier om flygplan som fått vända pga bin, för mycket skit i toaletterna eller att Gerard Depardieu har kissat i mittgången. Dock försöker man alltid landa på den flygplats som är bäst lämpad att åtgärda felet när man får problem - vilket ibland resulterar i att flygplan som är i stort sett framme vid landningsbanan fått flyga tillbaks hela vägen vilket förstås blir oerhört irriterande för passagerarna..

Med över 150,000 dagliga flygningar i världen så räcker det med några ppm för att det ska bli några i veckan - gissningsvis är det väsentligt fler än så i normalfallet, men det är alltså gissningsvis..

http://www.telegraph.co.uk/travel/news/Ridiculous-reasons-for-plane-turn-arounds/
https://www.quora.com/Why-do-airplanes-turn-back-to-their-departure-airport-when-they-have-an-issue-which-does-not-affect- the-flight
Citera
2018-01-14, 12:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Megastylis
Förkortningar som Q använder:
https://pbs.twimg.com/media/DTEAFmnVMAEEnZT.jpg
Jag får lägga till:
BO=Board Owner, benyttas ofte som den som "äger" tråden på 4/8chan

Nya updates kom i dag
https://8ch.net/greatawakening/index.html
Citera
2018-01-14, 12:51
Medlem
Pussykings avatar
Citat:
Vet inte hur vanligt det är och om man googlar plane turn aroound får man mest dråpliga historier om flygplan som fått vända pga bin, för mycket skit i toaletterna eller att Gerard Depardieu har kissat i mittgången. Dock försöker man alltid landa på den flygplats som är bäst lämpad att åtgärda felet när man får problem - vilket ibland resulterar i att flygplan som är i stort sett framme vid landningsbanan fått flyga tillbaks hela vägen vilket förstås blir oerhört irriterande för passagerarna..

Med över 150,000 dagliga flygningar i världen så räcker det med några ppm för att det ska bli några i veckan - gissningsvis är det väsentligt fler än så i normalfallet, men det är alltså gissningsvis..

http://www.telegraph.co.uk/travel/news/Ridiculous-reasons-for-plane-turn-arounds/
https://www.quora.com/Why-do-airplanes-turn-back-to-their-departure-airport-when-they-have-an-issue-which-does-not-affect- the-flight

Av dina länkar att döma, verkar det vanligaste vara att man vänder tillbaka till gaten innan man lyft och är det i luften är det pga av säkerhetsproblem, inte som de senaste fallen att fel passagerare befinner sig på planet. Jag utgår från att de senaste händelserna alltså är exceptionella och att tiden kanske kommer att utvisa vad som hänt.
Citera
2018-01-14, 14:30
Medlem
En annan grej jag har tänkt på är det smått genialiska att nytta sig av 8chan som propagandakanal.
I en tråd "läcker" man gåtor som Q, och i en annan research-tråd så postar man svaren på gåtorna som Anon.

Hur vet man att inte Q är den samma grupp människor som kommer med alla svaren/memes, och hur kan vi veta att DJT et al är dom goda?

Time will show.

Och vad med Musk, är han god eller ond?
Citera
2018-01-14, 14:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Norsk80
En annan grej jag har tänkt på är det smått genialiska att nytta sig av 8chan som propagandakanal.
I en tråd "läcker" man gåtor som Q, och i en annan research-tråd så postar man svaren på gåtorna som Anon.

Hur vet man att inte Q är den samma grupp människor som kommer med alla svaren/memes, och hur kan vi veta att DJT et al är dom goda?

Time will show.

Och vad med Musk, är han god eller ond?

Donald Trump tillhör inte de goda. Hans svärson Jared Kushner är ortodox jude och djupt insyltad med George Soros och Benjamin Netanyahu. Vem som helst kan se spåren. De ligger där. Bara att plocka upp varje bit och syna. Spåren från Trump leder raka vägen till George Soros genom proxy Jared Kushner.

Vi måste klippa av huvudet till politisk judendom - först då kan världen bli bättre för alla.
Citera
2018-01-14, 16:43
Medlem
Här går de igenom Q senaste poster under natten och jag fick ytterligare en förklaring till något jag inte förstått (om deras analys stämmer)

https://www.youtube.com/watch?v=FL5AezjYQLc&feature=youtu.be&t=750

Trump har hela tiden sagt hur han skall satsa på militären. Om han inte tillhör deep state så har det enligt mig varit misstänkt, något jag inte fått förklarat. Men i videon här beskriver de att Trump utlyst Martial Law. Martial Law är när militären tar över.

I videon när de går igenom och beskriver det här samt att jag gjort lite andra sökningar på hur och varför man kan utlysa Martial Law vilket går för andra saker är direkta krigshot.

Det troliga är att Trump har Militären (inte hela med de viktigia delarna) på sin sida och han tänker använda Militären mot deep state. Det skulle förklara varför han under hela sin valperiod samt nu pratar så gott om militären och att han beskriver hur stark den skall bli. Det skulle också förklara att hela den här operationen är mycket mer planerad än det som händer nu. För trump har pratat om militären nästan sesan han började kampanja

Militären har tidigare tillhört en av de viktigaste komponenterna för deep state, möjligen har amerikansk militär fått nog efter all finansiering av terror
Citera
2018-01-14, 17:00
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KlokOchSnygg
Här går de igenom Q senaste poster under natten och jag fick ytterligare en förklaring till något jag inte förstått (om deras analys stämmer)

https://www.youtube.com/watch?v=FL5AezjYQLc&feature=youtu.be&t=750

Trump har hela tiden sagt hur han skall satsa på militären. Om han inte tillhör deep state så har det enligt mig varit misstänkt, något jag inte fått förklarat. Men i videon här beskriver de att Trump utlyst Martial Law. Martial Law är när militären tar över.

I videon när de går igenom och beskriver det här samt att jag gjort lite andra sökningar på hur och varför man kan utlysa Martial Law vilket går för andra saker är direkta krigshot.

Det troliga är att Trump har Militären (inte hela med de viktigia delarna) på sin sida och han tänker använda Militären mot deep state. Det skulle förklara varför han under hela sin valperiod samt nu pratar så gott om militären och att han beskriver hur stark den skall bli. Det skulle också förklara att hela den här operationen är mycket mer planerad än det som händer nu. För trump har pratat om militären nästan sesan han började kampanja

Militären har tidigare tillhört en av de viktigaste komponenterna för deep state, möjligen har amerikansk militär fått nog efter all finansiering av terror

Men vi har ju redan kommit fram till att det inte råder något sådant läge där krigslagar är de som råder, hade det varit så, så hade vi redan fått höra om det då när man sätter en nation i ett sådant läge så gäller enbart krigslagarna och inte de civila lagarna, sedan så behövs en förklaring kring varför Trump kelar med alla banker för om han är emot bankirerna som sitter idag så borde han inte låta dem fortsätta ta fria lån utan krav på återbetalning eller ekonomiskt ansvar
Citera
2018-01-14, 17:45
Medlem
Japhys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Men vi har ju redan kommit fram till att det inte råder något sådant läge där krigslagar är de som råder, hade det varit så, så hade vi redan fått höra om det då när man sätter en nation i ett sådant läge så gäller enbart krigslagarna och inte de civila lagarna, sedan så behövs en förklaring kring varför Trump kelar med alla banker för om han är emot bankirerna som sitter idag så borde han inte låta dem fortsätta ta fria lån utan krav på återbetalning eller ekonomiskt ansvar
Har du verkligen på fötterna här, eller finns en risk att du missförstått något viktigt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in