Citat:
Jag har också blivit censurerad pga judefrågan.
(FB) Censurerad i mediekriget om mångkultur, IGEN!
Jag blev censurerad eftersom man enligt en godtycklig moderator-regel inte får prata om judar som grupp och deras intressen.
Notera att inlägget inte ens diskuterar judar som grupp.
Flashback och judar är känsligt. Helt klart att det finns sympatier för judar hos mods. Sympatier som går emot en fri, öppen och organisk diskussion.
Flashback borde byta slogan till "Yttrandefrihet på judars villkor".
(FB) Censurerad i mediekriget om mångkultur, IGEN!
Jag blev censurerad eftersom man enligt en godtycklig moderator-regel inte får prata om judar som grupp och deras intressen.
Notera att inlägget inte ens diskuterar judar som grupp.
Flashback och judar är känsligt. Helt klart att det finns sympatier för judar hos mods. Sympatier som går emot en fri, öppen och organisk diskussion.
Flashback borde byta slogan till "Yttrandefrihet på judars villkor".
Citat:
Hej!
Jag tog bort ett flertal inlägg som jag bedömde inte hörde till mediekriget, utan främst handlade om diskussion i media och om judars inflytande. Detta är en tråd skall modereras strikt för att motverka att den går överstyr och börjar handla om "allt". Vi närmare påseende har jag tagit bort ytterligare några inlägg av samma skäl.
Strix/Mod
Jag tog bort ett flertal inlägg som jag bedömde inte hörde till mediekriget, utan främst handlade om diskussion i media och om judars inflytande. Detta är en tråd skall modereras strikt för att motverka att den går överstyr och börjar handla om "allt". Vi närmare påseende har jag tagit bort ytterligare några inlägg av samma skäl.
Strix/Mod
Rätt upp o ner: utan främst handlade om diskussion i media och om judars inflytande.
Och detta sjuka problemet, i pre-moddningssyfte: Detta är en tråd skall modereras strikt för att motverka att den går överstyr och börjar handla om "allt".
Citat:
Så får du inte tro, om judar, uppenbarligen?!!
Efter att ha tittat igenom Dina länkar, så delar jag inte Din uppfattning. Det som diskuteras i de refererade länkarna, är hur enskilda judiska personer agerar och i vilken utsträckning de agerar för en judisk grupp. Det Du och Sherm diskuterar är något annat - Ni utgår från att den finns en samlad judiskhet som agerar, och regelmässigt mot svenska intressen. Sådan resonemang får man föra, men då i annan tråd.
Strix/Mod
Strix/Mod
Citat:
Censurerades Barbara Spectre? För hon är judinna
Hej,
Även detta klipp har varit uppe i tråden
https://youtu.be/MFE0qAiofMQ
Där det framgår att judar som grupp ska spela en stor roll i mångkulturen. Det finns då goda grunder att diskutera judar som grupp i mediekriget om mångkultur.
Du sysslar med godtycklig selektiv censur. Varför?!
Mvh
Även detta klipp har varit uppe i tråden
https://youtu.be/MFE0qAiofMQ
Där det framgår att judar som grupp ska spela en stor roll i mångkulturen. Det finns då goda grunder att diskutera judar som grupp i mediekriget om mångkultur.
Du sysslar med godtycklig selektiv censur. Varför?!
Mvh
Eller hon fick va uppe men de du skrivit raderats? Vad är du skrev då?
Media - Svensk Media det är ju fan bara judar där, det borde va ett regelbrott men när hon, vad hon nu heter, SD are, föreslog att Bonnier äger typ allt de är kanske inte så bra, hon fick väl avgå efter det?
Men de är väl också ett regelförbud?
Kanske är jag trög och inte fattar men.. nä
De gör allt för skydda sina judar. Yeez!
kolla bara min profilbild