2018-01-13, 23:25
Medlem
Jewishuncles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Datasmurfen64
Haha - ja, vitlök och kors lär inte hjälpa - inte silverkulor i revolvern heller :-)
Det här blev OT - men ändå intressant.
”Min” Borderline kunde få sådana utbrott att jag helt seriöst trodde att hon skulle explodera av rent hat. Svärpäronen var rädda för henne, dom hade sett mer än jag hade ......
Så är det så är det!

Det här med sexet är dock fasligt intressant. Kanske skapar en tråd.i ämnet.
Citera
2018-01-13, 23:26
Medlem
Pallestroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LionQueen88
Tänder på kukbilder, men vill ju inte ha en kille som inleder en konversation med att visa upp sin kuk.

Haha nej det förstår ju. Lär ju knappast vara den första gången dom skickar ut en sån bild...
Citera
2018-01-13, 23:33
Medlem
Datasmurfen64s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jewishuncle
Så är det så är det!

Det här med sexet är dock fasligt intressant. Kanske skapar en tråd.i ämnet.
Mycket intressant - det finns mycket att berätta i ämnet. Bara den enorma driften i sig var intressant - typ en minut efter att vi hade haft sex kunde hon säga ” - hmm, jag är nog lite kåt igen - knulla mig bakifrån” ....då var det bara att köra igen :-)
Citera
2018-01-14, 00:42
Medlem
Kvinnor blir påsatta medan män sätter på. Kvinnor vet att de kan bli påsatta när de vill. Därav är de selektiva i sitt sexliv, förutom om de är deprimerade och blir sexmissbrukare. Anta att du har full högskolebehörighet och 2,0 på högskoleprovet, du kan välja och vraka bland intressanta utbildningar med lovande framtid, medan någon utan sådana meriter får ta den utbildning som erbjuds. Koppla det till tjejers sexval, varför fylla ut dötiden med att ha massor sex med många olika killar när man kan ha kvalitet. Är man kille som inte är bortskämd med att få knulla så tar man vad som erbjuds.

Bara för att jag tycker om mat måste jag inte äta hela tiden, och det räcker med god mat en eller två gånger per dag istället för åtta gånger, då jag är mätt. Och är man kille i ett förhållande där sexlivet fungerar kommer man inte gå runt och vara hypersexuell som en autistisk oskuld på flashback som startar trådar om att tjejer inte tycker om sex. I början av förhållanden är det vanligt att ha upplevt en sexuell svält, därav att man hetsar med sex i början men när man har mättat sitt tomma sexliv blir det mer sällan. Jag tror ta mig fan att 70-åringar som träffas när de är 70 ligger som fan i början av sina förhållanden jämfört med 70-åringar som varit gifta i 50 år.
Citera
2018-01-14, 00:52
Medlem
O.Staafs avatar
Kvinnor tycker om sex, att hävda det motsatta är bara fördomsfullt. Trådstartaren är en feminist med ett bakomliggande syfte med tråden.

Hur kan man vara så skev att man tror att kvinnor enbart har sex för mannens skull, det är absurt.

Om inte kvinnor tycker om sex, då har alltså aldrig bi/homo-kvinnor sex? Där finns inte den där mannen med i spelet.
Citera
2018-01-14, 01:02
Medlem
Jewishuncles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av O.Staaf
Kvinnor tycker om sex, att hävda det motsatta är bara fördomsfullt. Trådstartaren är en feminist med ett bakomliggande syfte med tråden.

Hur kan man vara så skev att man tror att kvinnor enbart har sex för mannens skull, det är absurt.

Om inte kvinnor tycker om sex, då har alltså aldrig bi/homo-kvinnor sex? Där finns inte den där mannen med i spelet.
Well faktum är att du kan förklara varför inte kvinnir isf knullar som män. Som bögar ingen av er verklighetsmarxister har någonsin kunnat gör det.

Homobrudar har sällan sex
Citera
2018-01-14, 01:53
Medlem
CompressorVanes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LionQueen88
En stämmer, en del inte- på mig, kan inte tala för alla kvinnor.

Ja jag älskar sex och skulle gärna ha det med hur många män som helst. Problemet är att ytterst få män är knullbara. Finns en hel del som ser bra ut men personligheten passar mig inte.
Har inga flörtar då jag har förhållande.

Har ingen dildo, de är totalt värdelösa. Så skulle jag bli singel så blir det panik att hitta nya ligg.

Alltså jag har vart med ett tag...
Brudar har flörtar överallt, spelar ingen roll om de är ute med
sin nya förälskelse.

De söker uppmärksamhet hela tiden, och tar där de får.
Ju snyggare hon är, desto mer gambler, förmodligen
mer troublemaker, förmodligen mera dildos i lådan,
för muffen den slutar aldrig klia på henne.

Killar som inte duger att ligga med, blir så kallade "kompisar".
Och att bli kompis är nåt man INTE blir. Antingen ligger man med brudarna,
eller så får man höra ständiga historier om vilka de ligger MED.
Citera
2018-01-14, 03:05
Medlem
DixieDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av O.Staaf

Kvinnor älskar sex med rätt man. För varje man finns en kvinna som älskar att knulla honom. Dock är inte sex aktuellt för en kvinna i samma form som män.

En man har lättare att bli kåt/har högre sexdrift än en kvinna.

TS skriver om män som försöker tvinga sig till sex genom att skicka könsbilder/gnälla till sig sex
Citera
2018-01-14, 03:42
Medlem
Jewishuncles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DixieD
Kvinnor älskar sex med rätt man. För varje man finns en kvinna som älskar att knulla honom. Dock är inte sex aktuellt för en kvinna i samma form som män.

En man har lättare att bli kåt/har högre sexdrift än en kvinna.

TS skriver om män som försöker tvinga sig till sex genom att skicka könsbilder/gnälla till sig sex

Fel på alla punkter! Gör om gör rätt!
Citera
2018-01-14, 07:59
Medlem
Bravess avatar
För män är nog sex väldigt fysiskt, något de känner att de behöver, för att det är en naturlig, uråldrig instinkt.

Jag älskar att ha sex, men för mig som kvinna är sex mycket mindre fysiskt och mycket mer psykiskt. Det är den emotionella/psykiska biten (känslor) som får mig att vilja ha sex, inte det fysiska (kukbild och/eller tvättbräda). Så av den enkla anledningen har jag aldrig haft sex utanför ett seriöst förhållande, sex utan starka känslor för killen ifråga är helt värdelöst. Av samma anledning får jag inte heller ut något av att titta på porr, det är precis lika värdelöst.

För män är det ju helt säkert annorlunda, de verkar faktiskt få ut något av random sex utan känslor. Så för deras del kan jag förstå att det är en grej att ligga runt, antar jag.
Citera
2018-01-14, 08:25
Bannlyst
Kvinnor ogillar sex. Alla som säger något annat förstår inte hur saker och ting fungerar. De kan säga att de gillar sex men i själva verket gillar de makten som sex har över män och det faktum att de kan byta sex mot resurser.

Vad skulle det annars föreligga för hinder för en kvinna att ha sex? Bristen på män? Män som är otillgängliga? Män som är...? Ja, vad då?

Trösklarna för att ha sex är höga och kvinnor ses aldrig enbart för sex. KK-relationer är en myt. Tycker du inte att det är en myt, se dig om, har varje man en stabil älskarinna han kan träffa när han vill? Glöm det.

Vakna till verkligheten.

Skriv till nån på tinder, oavsett vad du skriver så är målet sex. Ofta svarar de inte, tar bort matchning, slutar svara efter man skrivit, inte får matchningar för att de är överdrivet kräsna osv. Allt är i deras händer och om sex är så skönt som många hävdar varför vill inte kvinnor ha det varje dag.

Det skulle aldrig vara så svårt för män att få sex om kvinnor gillade sex.

Finns redan tråd i ämnet.

(FB) Tjejer är inte intresserade av sex! (/mod)
Senast redigerad av goldcashier 2018-01-14 kl. 08:30.
Citera
2018-01-14, 08:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av HighwayDelight
Du igen, kan du sluta och starta en massa infantila skittrådar och tro dig kunna snacka för alla kvinnor?

Jag har sex i mitt förhållande för att jag GILLAR DET.. Och att använda det som "hot" är ju bara efterblivet (vet många idiotsliddjur som gör så), då blir man ju själv utan....
Varför skriver du "gillar det" och avslutar med punkter? Osäker?
Vi män vet att ni inte gillar sex. Annars skulle alla kvinnor även ha sex utanför en relation. Men det har ni inte. Istället får man höra att ni vill ha det med den ni gillar men män har sex utanför en relation både med kvinnor de inte gillar och gillar.

Så mycket av ert trams är för att snärja en man in i en relation.

Det finns inga KK-relationer. Antingen är dessa KK-relationer på väg mot seriösa eller så är det one night stands.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in