2018-01-13, 18:15
Medlem
CompressorVanes avatar
De älskar sex!! Gärna med hur många män som helst.

De tror ju att du tror, att hon älskar bara dig...

Så är det ju inte riktigt.
De har flörtar på jobbet, gymmet, skolan, affären,
krogen, fiket, ja på alla ställen du kan tänka dig, + några till...

De kan få sex med hur många som helst och de
stormtrivs att prata om alla idiotkillar mellan sina vänner,
och hur de kan manipulera, driva, jävlas, etc med dem.
Alla brudar har minst en dildo i sängbordslådan...
Så jävla panik att hitta en kille är det ju inte...
Citera
2018-01-13, 18:16
Medlem
Jewishuncles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DixieD
Ja, det är det män. Kvinnor tror uppenbarligen att män enbart vill vara vänner. Det finns ingen vänskap mellan kvinnor och män. Män är ju kåta av naturen och attraktionen kommer att påverka hans synsätt om hon är snygg/eller har en bra personlighet. Han kommer inleda slutligen samtalet till sex/försöka få henne till sex.

Det är inte så att män sitter där med kaffe koppen/ te koppen för att lyssna på mina mens problem/eller problem på jobbet frivilligt. Den kvinna som inte fattat det måste ju vara rent av puckad.

Sedan är det ju märkligt att män alltid väljer snygga kvinnor att vara "bästa" vänner med.
Går aldrig på sånt skit.

Sant, kvinnor som umgås med män är ofta otrogna
Citera
2018-01-13, 18:20
Medlem
DixieDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lejongadden
DixieD med orden du sa om att du gillar män från syd europe. Deras EGO är för stort vilket man vill följa efter. Gav mig väldigt många svar på saker.. Även om du är kille eller tjej så söker du dig till den som kan fylla i det toma i en själv? En förebild som man kan lära sig efter. Man få en inre känsla att den jag bli intresserad av lider inte alls av det jag ofta tänker på? Med hjälp av hen kan jag känna trygghet och bli hoppfull att lära mig av? Jag kan säga att även om du är tjej eller kille söker du dig till trygghet. Killen söker trygghet hos tjejen medans tjejen söker trygghet hos mannen. Trygghet är något som få en att tänka på annat, att inte tänka på de tankar som oftast kommer upp annars? Jag vet att både tjejer och killar kan bygga stora egon. Ibland ett så pass stort ego att det bli för stort för en själv? I grund och botten ligger det att vi ska söka oss till motsatta könet? Båda männen och kvinnorna söker sig till något utanför sig själv.. det är mest för att vi enbart kan få kärlek av andra än oss själva, att andra kan fylla i det toma i sig själv som varje individ känner.

Brain storma lite med mig, vad tror ni?

Trygghet och lojalitet. Vem skulle ge upp detta för sex med en snygg kille? Då måste man vara puckad/knäpp.

Ett förhållande är inte enbart sex men sex är viktigt för att förhållandet ska funka. Att känna attraktion till den man är med.

Många hoppar på första bästa för att inte vara ensamma och det är därför det går åt skogen för man märker eventuellt att man hade varken attraktion/kärlek till personen.

När kärlek är inblandad i sex så är det en hel annan femma.
Citera
2018-01-13, 20:32
Medlem
kumlafucker84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DixieD
Jag kan bara tala ut om vad jag attraheras av/eller blir kåt av och under tio år så är det mannen som finns i mitt liv. Hans kropp/ansikte/lukt/röst gör mig kåt. Jag har svårt att koncentrera mig när han är hemma eller bara pratar. Han är som choklad för mig som man bara vill ha mer av.

Kan dock inte säga vad kvinnor gillar/eller blir kåta av. Det är säkert olika för alla kvinnor.
Kan dock säga att jag äcklas mer av en man som förföljer mig/påstridig än någon som agerar lugnt.
Tror att alla kvinnor äcklas av ett sånt beteende.
Okej då vet jag. Så är det nog
Citera
2018-01-13, 21:03
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Pallestrom
Det skiljer ju jätte mycket mellan olika personer, kan ju inte generalisera att kvinnor
Inte gillar sex. De senaste förhållandena jag haft vill kvinnorna ha mer sex än mig.

Sen Dick pics, förväntar sig killar verkligen att kvinnan ska gå igång på det?
Nej tror att det gäller nåt annat. Mindre störning eller helt fel uppfattning av saker och ting.
Sen å andra sidan finns det väl nån kvinna som tänder på såna bilder.
Eller, finns ni?

Tänder på kukbilder, men vill ju inte ha en kille som inleder en konversation med att visa upp sin kuk.
Citera
2018-01-13, 21:24
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av CompressorVane
De älskar sex!! Gärna med hur många män som helst.

De tror ju att du tror, att hon älskar bara dig...

Så är det ju inte riktigt.
De har flörtar på jobbet, gymmet, skolan, affären,
krogen, fiket, ja på alla ställen du kan tänka dig, + några till...

De kan få sex med hur många som helst och de
stormtrivs att prata om alla idiotkillar mellan sina vänner,
och hur de kan manipulera, driva, jävlas, etc med dem.
Alla brudar har minst en dildo i sängbordslådan...
Så jävla panik att hitta en kille är det ju inte...

En stämmer, en del inte- på mig, kan inte tala för alla kvinnor.

Ja jag älskar sex och skulle gärna ha det med hur många män som helst. Problemet är att ytterst få män är knullbara. Finns en hel del som ser bra ut men personligheten passar mig inte.
Har inga flörtar då jag har förhållande.

Har ingen dildo, de är totalt värdelösa. Så skulle jag bli singel så blir det panik att hitta nya ligg.
Citera
2018-01-13, 22:08
Medlem
Datasmurfen64s avatar
Jag förstår inte vad denna myt kommer ifrån - dom flesta kvinnor jag har träffat har älskat sex !
Även tjejer som först har verkat vara hämmade och allmänt ointresserade har visat upp en helt annan sida så fort vi kommit över första blygheten .....
Citera
2018-01-13, 22:10
Medlem
I början av en relation vill många kvinnor ha väldigt mycket sex. Om det är för att de verkligen vill detta, eller ett skådespel för att få mannen riktigt fast på kroken är jag dock tveksam om.
Citera
2018-01-13, 22:10
Medlem
Jewishuncles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Datasmurfen64
Jag förstår inte vad denna myt kommer ifrån - dom flesta kvinnor jag har träffat har älskat sex !
Även tjejer som först har verkat vara hämmade och allmänt ointresserade har visat upp en helt annan sida så fort vi kommit över första blygheten .....

Fast du hängde väl mycket i den där borderlinetråden?

brudar med borderline är inte kvinnor de är djävulens avkomma.
Citera
2018-01-13, 22:46
Medlem
Datasmurfen64s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jewishuncle
Fast du hängde väl mycket i den där borderlinetråden?

brudar med borderline är inte kvinnor de är djävulens avkomma.

Haha - ja du har rätt, jag hänger i Borderlinetråden ! Men det är bara en av de kvinnor jag har haft - de andra har också älskat sex.
Borderline-damen var helt galen sexuellt - men det är som du säger inte en kvinna utan något annat.
Jag skulle kunna skriva en bok om hennes sexlust och våra eskapader ......
(Saknar henne en lördagkväll i Januari)
Senast redigerad av Datasmurfen64 2018-01-13 kl. 22:49.
Citera
2018-01-13, 23:10
Medlem
Jewishuncles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Datasmurfen64
Haha - ja du har rätt, jag hänger i Borderlinetråden ! Men det är bara en av de kvinnor jag har haft - de andra har också älskat sex.
Borderline-damen var helt galen sexuellt - men det är som du säger inte en kvinna utan något annat.
Jag skulle kunna skriva en bok om hennes sexlust och våra eskapader ......
(Saknar henne en lördagkväll i Januari)

Det är djävulen i människokläder. En gång gick jag till ett borderlinemöte med vitlök och kors men de visade bara sitt vanliga hat
Citera
2018-01-13, 23:23
Medlem
Datasmurfen64s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jewishuncle
Det är djävulen i människokläder. En gång gick jag till ett borderlinemöte med vitlök och kors men de visade bara sitt vanliga hat
Haha - ja, vitlök och kors lär inte hjälpa - inte silverkulor i revolvern heller :-)
Det här blev OT - men ändå intressant.
”Min” Borderline kunde få sådana utbrott att jag helt seriöst trodde att hon skulle explodera av rent hat. Svärpäronen var rädda för henne, dom hade sett mer än jag hade ......
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in