Citat:
Ursprungligen postat av
Avd.9
Nja så svårt tror jag varken vi eller polisen har att någorlunda förstå vad som hänt.
Däremot VARFÖR det har hänt, är en helt annan femma.
Det vi kan räkna ut med ballarna efter utsagor från polis, skola, kommun, arbete, media, "säkra källor" är:
1. Någon i familjen har haft ihjäl barnen, sjuka eller friska vet vi inte.
2. Någon har i familjen har haft ihjäl morsan, eller så tog hon livet av sig..... frisk eller sjuk, det vet vi inte.
3. Någon såg till att pappan dinglade, antingen av egen vilja eller från hjälp av någon, och hans sjukdomar har vi ingen aning om.
4. Av någon anledning behövs det inte letas efter en extern GM, då polisen har en solklar bild av vad som hänt.....
Den biten är vi nog alla nöjda med.
Även du, hoppas jag.
Men VARFÖR ?? Den nöten är inte knäckt.
Nej, där har du rätt den nöten är inte knäckt, inte heller varför H.B är utplånad på internet, det brukar man bli om man har skyddad Id. Men hon finns på Birthday, MEN är det hennes riktiga namn?? Hon är nyckeln i det hela tror jag. Hon hade ett ganska riskfullt jobb, även han. Två som arbetar med stora summor pengar. Jag tror ej på dödliga sjukdomar, det få obduktionen visa isf. Nej det e sååå tragiskt HUR det än gått till. Att inte finnas på nätet i bild, är ganska svårt idag. Gamla bilder ligger läänge på google. Nåt e fel och varför hände detta???? Orkar inte spekulera, men jag tror på min egen teori. Där stannar jag. Hoppas det inte känns allt för jäkligt för dig, vet ju vad du skrev igår. Ha det så gott du kan