Citat:
Ursprungligen postat av
gubbrora
Ett mycket bra förtydligande. Det har blivit en trådsanning att barnen var ofattbart fysiskt sjuka
Vi har klarat oss utan amatördiagnoser under hela dagen så vänligen släpp ditt tramsande om AT
Om detta var trams så sorry!! Jag har knappt kommenterat nåt i tråden.
Däremot har jag till skillnad från massa puckon här inte bestämt vad som är 'OK' att tro eller inte tro.
Min egen teori har även den pendlat massor.
Har läst varje inlägg och har under den resan fått otaliga bilder i huvudet av alla spekulationer.
De som läst allt vet att det har diskuterats olika sjukdomar. I vissa fall har det varit ganska
relevanta sådana med tanke på utalanden som gjorts i media, medan vissa kanske lite väl spårade.
Men som sagt, jag har varit väldigt sparsam med kommentarer och jag har framför allt
inte kommenterat när jag inte hållt med i annans teori. För jag skulle själv inte tycka det vore
kul att nästan bli påhoppad och, som vissa, nästan dumförklarade av personer som inte håller med.
Att jag nyss nämnde (samband mellan AT och solljus) var för att jag kom på att jag läst om det
och att nån skrev nåt om att vara ljusskygg, eller vad det nu var.
Betyder inte att jag vet, eller ens tror på AT i detta fall. Jag kanske inte tror AT finns alls.
Men vad jag
vet är att det är skittråkigt att vissa som skriver mycket verkar ha som uppgift
att hacka och dumförklara andra. Just detta är mycket tråkigare att se än att läsa de inlägg
som innehåller en (enligt mig) 'flippad' teori.
'amatördiagnoser' - well.. jag har full förståelse för att det just bara kan bli på amatörnivå här.
Jag har dock inte stått för nån diagnos alls och kommer inte försöka ge mig på nån heller.