Citat:
Ursprungligen postat av
vargaretas
Det är bra om man håller lite schysst ton här inne.
Jag vill fråga dig OM poliser inte kan ta FEL??
Som kärringen som dog i skogen när hon var ute med hunden, gubben lider än idag av att han anklagades för mord. MEN så kom de på att det var en älg som sparkat ihjäl hans gumma, men gubben fick flytta, vet inte om han lever idag ens. Polisen har inte alltid rätt!!
Det ska bannemig fram bevis för att alla nycklar finns i hemmet och varenda jävla dörr och alla fönster heeelt låsta med säkerhetskedja på dörrarna (Om det finns fler än en dörr) DÅ tror jag på polisen, man kan tvinga folk med en glock hur mycket som helst, att både skriva brev å göra film å garanterat fejka mord plus självmord!!! I Arbogafallet med barnen, fanns INTE ett enda dna- som passade in på schyrrer!!! Sen kan vi ju ta Kai Linna oxå. Ibland blir det fel och detta är ett mysterium..................
Nja så svårt tror jag varken vi eller polisen har att någorlunda förstå vad som hänt.
Däremot VARFÖR det har hänt, är en helt annan femma.
Det vi kan räkna ut med ballarna efter utsagor från polis, skola, kommun, arbete, media, "säkra källor" är:
1. Någon i familjen har haft ihjäl barnen, sjuka eller friska vet vi inte.
2. Någon har i familjen har haft ihjäl morsan, eller så tog hon livet av sig..... frisk eller sjuk, det vet vi inte.
3. Någon såg till att pappan dinglade, antingen av egen vilja eller från hjälp av någon, och hans sjukdomar har vi ingen aning om.
4. Av någon anledning behövs det inte letas efter en extern GM, då polisen har en solklar bild av vad som hänt.....
Den biten är vi nog alla nöjda med.
Även du, hoppas jag.
Men VARFÖR ?? Den nöten är inte knäckt.