Citat:
Ursprungligen postat av
Prinzezzan
OBS! Du har inte hela mitt inlägg med.
Om nu inte JL pratade med en "flashbackprinsessa" (antar att du menar mig), hur skulle han då kunna berätta om mig? Har jag skrivit att jag tror att JL inte berättade om mig? Det är inte omöjligt att han gjorde, men det är inget jag vet.
Jag kan "ta [mig] ton på det viset" mot dig, när du ljuger om mig. Jag har all rätt att bemöta lögner. Du har dock klippt bort det ur mitt inlägg, som du citerade, men det går ju att se vad jag skrev i mitt ursprungsinlägg.
Vilka i de missbrukarkretsar som du stundtals rörde dig i kände PR? Enligt dig ska det ha varit flera? Du säger dig ha fakta på det, så det skulle vara intressant om du ville delge mig och alla andra detta. Utveckla gärna, och dessutom när i tid det ska ha varit.
När man öppnar upp och ärligt berättar och då blir bemött som man är en skojare som ljuger, då är det inte roligt att fortsätta att engagera sig. Det känns noll meningsfullt och som slöseri med tid och engagemang. Så enkelt är det.
Nya och nya (skribenter)... det kan gälla vem som helst som far med osanningar, som de (tydligen) vill att andra ska tro på.
Varför skulle jag ha hela inlägget med? Det var medvetet avkortat.
J-ens pratade med dig och nu kommer du kanske bli lite förvirrad men du är ingen riktig prinsessa! Tror du själv att han pratade om dig som prinsessa 😜
Jag ljuger inte om dig!
Jag kände PR flyktigt och jag lärde känna honom i samband med en händelse på Lockerud omkring ett år innan Helena försvann.
Han kom i sällskap med J-erker L-arsson men där var även fler av omnämnda i tråden.
Du, "Prinzezzan", som känner honom, låter det otroligt? Du vet ju vilka han umgicks med som ej kopplats till honom i tråden!?
Både "Prinzezzan" och Ugglan borde bli mer frikostiga med info och inte bara vänta på att själva få till sin egna lilla privata utredning.