Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-01-01, 15:06
  #1
Medlem
Denna ser onekligen riktigt intressant ut och kommer nog bli duktigt potent också! Skulle inte alls förvåna mig om den här spöar både Flubromazolam,Klonazolam och Phenazepam bara vänta och se ilken shop som släpper denna först
Citera
2018-01-12, 16:30
  #2
Medlem
Bertil85s avatar
Den här verkar lovande... Kan bli en storsäljare ??? Nya IT-drogen !!!

Citera
2018-01-13, 03:55
  #3
Medlem
robertlus avatar
Kan vi inte bara börja med att säga att det blir som att äta kottar i skogen. För när alla förväntar sig för mkt i början brukar vi bli lite besvikna Mest roligt att dom lyckas klämma på flour eller klor bindningar på allt idag och får det att funka hyfsat. Trots att vi bränner sönder hjärnan på oss själva


Edit: Står ju redan lite matnyttigt:

http://www.bluelight.org/vb/threads/...enzodiazepines

http://isomerdesign.com/PiHKAL/explo...ain=tk&id=3458
__________________
Senast redigerad av robertlu 2018-01-13 kl. 04:03.
Citera
2018-01-13, 13:25
  #4
Medlem
Babaumfs avatar
Så kul att det skrivs likadant om i stort sett alla nya substanser, 'Åhh, den här kommer slå allt, dunder och brak!'
Men sen sågas den toltalt efter nån veckas testande av oss. 😆
Citera
2018-01-13, 16:42
  #5
Avstängd
DEPRESSIVs avatar
Jag kommer knappast att höja på ögonbrynen om den är bättre än Klonazolam och Flubromazolam direkt. Inga supersubstanser direkt. Om den är lik Phenazepam (som används medicinskt i några länder) så kommer den säkert att vara potentare och farligare.

Phenazepam är en typisk flippa-ur-benso, även i små mängder. Nu har jag knappt någon anledning att ta RC-benso annat än nyfikenhet, men av dom 5-6 st RC-benso jag testat har endast en-två varit något att ha öht.
__________________
Senast redigerad av DEPRESSIV 2018-01-13 kl. 16:45.
Citera
2018-01-13, 16:57
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DEPRESSIV
Jag kommer knappast att höja på ögonbrynen om den är bättre än Klonazolam och Flubromazolam direkt. Inga supersubstanser direkt. Om den är lik Phenazepam (som används medicinskt i några länder) så kommer den säkert att vara potentare och farligare.

Phenazepam är en typisk flippa-ur-benso, även i små mängder. Nu har jag knappt någon anledning att ta RC-benso annat än nyfikenhet, men av dom 5-6 st RC-benso jag testat har endast en-två varit något att ha öht.

Vilka gillar du? Jag har bara provat nitrazolam, flukto och flualpra. Av dom har jag gett bort nitrazolamen, älskar flukton och är lite rädd för flualpran. Tar en halv 2 gånger i veckan ungefär av den.
Citera
2018-06-27, 14:10
  #7
Medlem
ruttenfimps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lugnochro7
Vilka gillar du? Jag har bara provat nitrazolam, flukto och flualpra. Av dom har jag gett bort nitrazolamen, älskar flukton och är lite rädd för flualpran. Tar en halv 2 gånger i veckan ungefär av den.

Käkade hundratals av flukton även tagit stora doser o har fått 0 inte känt ett skit.
Du e tönt mannen. Men du har bra kontroll så big Up på den.

Ser framemot denna kan vara något. Såg att kickass tar in den runt 4 juli och många andra intressanta substanser.
Citera
2018-06-27, 19:29
  #8
Medlem
Yes, äntligen släpper de den. phenazolam och det skiljer en sak på phenazolam och flubromazolam. och så får jag phenazepam nästa vecka med 😆✊🏻

Flubromaz: 8-bromo-6-(2-fluorophenyl)-1-methyl-4H-[1,2,4]triazolo[4,3-a] [1,4]benzodiazepine

Phenazo: 8-Bromo-6-(2-chlorophenyl)-1-methyl-4H-[1,2,4]triazolo[4,3-a][1,4]benzodiazepine

Bara de har bytt fluorophenyl till en chlorophenyl.

Så denna kommer behöva ligga på 1mg-2mg för det chloro gör den hälften så svag och den kickar inte in lika hårt men som phenazepam kommer det komma smygandes. Så den kommer bli riktigt fet. Kommer spara pengar redan nu till 500st när de släpps för har så ja klarar mig tills de släpps. Även metylclonazepam kommer att inhandlas för trappa ner på. De var fan bättre än vanliga klonazepam.
Citera
2018-07-02, 23:31
  #9
Medlem
ruttenfimps avatar
Så jävla taggad på denna. Tror på den som fan.. Är den så jävla lik flubron asså, härligt, flubromazolam är min absoluta favorit efter alpra

Men vi vet inte ännu den kan bli total sågad. Vi märker efter den 4'e. Hoppas dom håller datumet..
Citera
2018-07-03, 01:23
  #10
Medlem
kool-g-raps avatar
Om substansen väl fungerar och det behövs 2mg för att motsvara en flub är jag säker på att de pressar piller på MAX 0.1mg (eller vad som motsvarar en 5mg stess) och kommer säljas för dubbla priset av vad xanor/ikto kostar.
Tiden när man kunde vara soft i ett dygn på ett halvt piller för 4kr tror jag tyvärr är förbi.
Citera
2018-07-03, 13:54
  #11
Medlem
Hur funkar denna för sömnen? Enbart pga sömntabletter jag kör benzo, och jag hoppas att den här kan funka för det med.
Citera
2018-07-03, 22:36
  #12
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av 123ddd
Hur funkar denna för sömnen? Enbart pga sömntabletter jag kör benzo, och jag hoppas att den här kan funka för det med.

Som du kan se i tråden så har ingen hunnit testa än.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback