2018-01-13, 08:01
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Diazeugma
Din missriktade invändning handlar om rättigheter för invånarna, inte om områdets status (unincorporated territory) visavi centralmakten.
Och det är just innevånarnas rättigheter vi talat om.
Citat:
Dels behandlade jag domen genom att redovisa meningslösheten i all sedvanerätt, dels avser domen inte folkrätten som sådan.
Meningslösheten här är att diskutera med dig som självsäkert talar om folkrätt du inte har en aning om. Likafullt anser du dig här ha rätt avfärda internationella domstolens utslag.
Citera
2018-01-13, 08:11
Medlem
Willy-45s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetarbroder
Är det ryggrad? Att gripa barm som Ahed?
Annars hade de, citat: ”Dödat alla judar”

Jag vill verkligen veta hur ni tänker, och de är Ryggrad att gripa barn?
16 år och baaaarn?
Inte alls.
I Afrika strider 10-12åringar med kalashinikovs i div "rebellarmeer"..
Och, jag garanterar, att kulor skjutna av en 12åring är lika dödliga som om de avlossats av en 25-äring..eller stenar kastade av en sån..

Då genast MIN fråga, vad för positivt har någonsin kommit från låtsaslandet palestina?
Citera
2018-01-13, 10:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Willy-45
16 år och baaaarn?
Inte alls.
Och, jag garanterar, att kulor skjutna av en 12åring är lika dödliga som om de avlossats av en 25-äring..eller stenar kastade av en sån..

Då genast MIN fråga, vad för positivt har någonsin kommit från låtsaslandet palestina?

Din idiot, blir så trött på sånt här trams.. Förstå att ett land har rätt att existera oavsett om dom haft 103 nobelpris eller inga alls. "Judar har bidragit med såååå mycket till världen därför har dom rätt att fördriva, förslava och mörda varenda palestinier som har mage att bo i sina förfäders hem" ungefär så kan resonemanget gå, du kanske inte menade det så men det har ingenting med saken att göra.

För övrigt så kan judar stå för varenda nobelpris sedan begynnelsen men sysslar man sedan med organhandel, terrorism, narkotikahandel, globala banksvindlerier, människohandel, folkmord, spionage, spelar ut olika folk mot varandra i varje land man slagit ner sina parasitfamiljer i o sv.. så bleknar det dom tillför ganska snabbt.

Judar är ondskefulla och har alltid varit sedan tidernas början, hatade över hela världen och under många tusen år. Det är inte världen det är fel på.. Blir man utkastad från över 100 länder och antika riken sedan tusentals år bakåt kanske man ska börja rannsaka sig själv.
Citera
2018-01-13, 10:53
Medlem
Memestars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JItterbugg
Din idiot, blir så trött på sånt här trams.. Förstå att ett land har rätt att existera oavsett om dom haft 103 nobelpris eller inga alls. "Judar har bidragit med såååå mycket till världen därför har dom rätt att fördriva, förslava och mörda varenda palestinier som har mage att bo i sina förfäders hem" ungefär så kan resonemanget gå, du kanske inte menade det så men det har ingenting med saken att göra.

För övrigt så kan judar stå för varenda nobelpris sedan begynnelsen men sysslar man sedan med organhandel, terrorism, narkotikahandel, globala banksvindlerier, människohandel, folkmord, spionage, spelar ut olika folk mot varandra i varje land man slagit ner sina parasitfamiljer i o sv.. så bleknar det dom tillför ganska snabbt.

Judar är ondskefulla och har alltid varit sedan tidernas början, hatade över hela världen och under många tusen år. Det är inte världen det är fel på.. Blir man utkastad från över 100 länder och antika riken sedan tusentals år bakåt kanske man ska börja rannsaka sig själv.
201 nobelpris, inte 103 faktiskt.
https://en.m.wikipedia.org/wiki/List_of_Jewish_Nobel_laureates

Du kommer med dåliga argument bara för att själv kunna motbevisa dem. Ingen kommer med dem argumenten på riktigt fattar du väl?
Senast redigerad av Memestar 2018-01-13 kl. 10:56.
Citera
2018-01-13, 12:29
Medlem
Arbetarbroders avatar
Citat:
16 år och baaaarn?
Inte alls.

16 år och barn ja.
Du vet, vi har den hederskulturen inom oss, kvinnor och barn. Så ja, barn och barn är fortfarande barn trots "ensamkommande flyktingbarn" från ålderdomshem. (som INTE är barn)

"I Afrika strider 12 åringar med Kalashinikovs och du garanterar att kulor avlossade av 12 åring är som när avlossats av en 25 åring."
Ja, de är väl ganska svårt och hålla med dig där. Är det barnsoldater i Afrika du pratar om nu? Eller tror du på nått vis att Ahed Tamimi eller någon palestinier varit inblandad i de här afrikanska rebelgrupperna?
Citat:
Då svara? haha fick du inte lära dig o fråga artigt?
men visst:
Jag kan på rak arm inte säga nått positivt, de är 70 år under sionistiskt förtryck och ockupation, och världen tittar bort, låter det ske. Ockupationen i Palestina och att Ahed Tamimi och 1600 andra barn (just det, BARN) under 2017 arresterats av IOF.
Jag ser det som den här planetens stora skam, hur de kan etniskt rensa och mörda människor, gripa dem och sätta dem i Camps (för de är Palestinier!) och så sjukt brutalt som the Zionist Regime agerar är.. så jävla stört.
Israeli forces detain 19 Palestinians, 14-year-old boy, during raids och såhär pågår det..

Och tror du det var en slump att Ahed var arg när hennes kusin blivit skjuten i ansiktet av IOF?
Tror du det var en slump att de sköt hennes kusin till döds när hon var fängslad, avrättning från nära håll?
Det är barn vi talar om, och även om svenskarna acceptans, naivitet har utnyttjats å de grövsta (i grunden en fin egenskap) så nått mer osvenskt än Judiska ockupationen av Palestina finns nog inte..

De levde tillsammans innan ockupationen o fred o frihet tillsammans. Fram till för 70 år sedan när ockupationen påbörjades och den etniska rensningen började direkt, dag 1!
Så nej, jag vet inte på rak arm vad de kommit för bra ut från all denna ondska.
Citera
2018-01-13, 12:57
Medlem
Arbetarbroders avatar
Citat:
Din idiot, blir så trött på sånt här trams.. Förstå att ett land har rätt att existera oavsett om dom haft 103 nobelpris eller inga alls. "Judar har bidragit med såååå mycket till världen därför har dom rätt att fördriva, förslava och mörda varenda palestinier som har mage att bo i sina förfäders hem" ungefär så kan resonemanget gå, du kanske inte menade det så men det har ingenting med saken att göra..
3000 år sedan...
snacka om arvsskuld.. de är inte ens Judar i den bemärkningen att de är Bibelns judar, Fake Jews - Khazars. Hör hemma i Ukraina typ ”The Khazars also known as Jews” ..vilken bakgrund.

Citat:
För övrigt så kan judar stå för varenda nobelpris sedan begynnelsen men sysslar man sedan med organhandel, terrorism, narkotikahandel, globala banksvindlerier, människohandel, folkmord, spionage, spelar ut olika folk mot varandra i varje land man slagit ner sina parasitfamiljer i o sv.. så bleknar det dom tillför ganska snabbt..
Men hur kan de ha vridit på de så pass som de ändå har för många svenskar? Att de stödjer sånt här? Är de muslimhat? (Hög invandring, folk blir frustrerande, och associerar sig med Sionister? ..måste va vanligast?
Skitmånga svenskar som tror de är fredsälskande, helt neutralt drivet folk som råkat, av olika anledningar, tagit över media, finans och regeringar.

Tror jag missuppfatta hans inlägg.
Givetvis har inte ”Israel” nån ”rätt att existera” ockupationen bör omedelbart upphöra, och du har rätt i det du säger, dock finns det bra judar också, men de hatas lika mycket som goyims av Zionist Regime.. nästan
Men det finns ingen rätt för Ockupationens existens, tvärtom!

Citat:
DBlir man utkastad från över 100 länder och antika riken sedan tusentals år bakåt kanske man ska börja rannsaka sig själv.
De sjuka är att DE Använder de som argument för hur antisemtisk världen är.
Om jag konstant bråkar med mina grannar, och alltid drar slutsatsen att de de har ett omotiverat inbyggt hat mot mig som arbetarbroder, bara för jag är arbetarbroder, då har jag direkt kommit på en genial slutsats om man säger så.

Lära av sina misstag Zionist Style
http://geopoliticsalert.com/netanyahus-likud-party-drafts-bill-protect-pms-criminal-investigations
Citera
2018-01-13, 13:13
Medlem
Yaskos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Memestar
201 nobelpris, inte 103 faktiskt.
https://en.m.wikipedia.org/wiki/List_of_Jewish_Nobel_laureates

Du kommer med dåliga argument bara för att själv kunna motbevisa dem. Ingen kommer med dem argumenten på riktigt fattar du väl?

Obama fick nobelpris för fred för guds skull. Med ditt sätt att argumentera så kan man säga att Tyskarna bidrog till vetenskap, kultur bla, bla, bla så mycket att det var rätt av de att mörda judarna...
Citera
2018-01-13, 13:19
Medlem
Citat:
3000 år sedan...
snacka om arvsskuld.. de är inte ens Judar i den bemärkningen att de är Bibelns judar, Fake Jews - Khazars. Hör hemma i Ukraina typ ”The Khazars also known as Jews” ..vilken bakgrund.

Men hur kan de ha vridit på de så pass som de ändå har för många svenskar? Att de stödjer sånt här? Är de muslimhat? (Hög invandring, folk blir frustrerande, och associerar sig med Sionister? ..måste va vanligast?
Skitmånga svenskar som tror de är fredsälskande, helt neutralt drivet folk som råkat, av olika anledningar, tagit över media, finans och regeringar.

Tror jag missuppfatta hans inlägg.
Givetvis har inte ”Israel” nån ”rätt att existera” ockupationen bör omedelbart upphöra, och du har rätt i det du säger, dock finns det bra judar också, men de hatas lika mycket som goyims av Zionist Regime.. nästan
Men det finns ingen rätt för Ockupationens existens, tvärtom!

De sjuka är att DE Använder de som argument för hur antisemtisk världen är.
Om jag konstant bråkar med mina grannar, och alltid drar slutsatsen att de de har ett omotiverat inbyggt hat mot mig som arbetarbroder, bara för jag är arbetarbroder, då har jag direkt kommit på en genial slutsats om man säger så.

Lära av sina misstag Zionist Style
http://geopoliticsalert.com/netanyahus-likud-party-drafts-bill-protect-pms-criminal-investigations

Är inte så bra på dela upp och citera men ett kort svar så är det ja, invandringen och våra arabghetton har svängt opinionen vilket är synd. Jag förstår att det är lätt att hata symptomen och har själv varit i den tankefällan men jag har faktist flashback och folk som ezzelino att tacka för mitt uppvaknande, william luther pierce är en annan jag respekterar mycket. Det är bara att kolla bakåt, säg 30 år och Israel sågs i ett helt annant ljus. Det får man ge judarna, smarta är dom, lika sluga som onda tänk på det. Avfolka områdena man ska expandera i, döda dom modiga som motsäger sig sionism och styr migrationsvågen mot Europa för att på gräsrotsnivå skapa ett articifiellt stöd för Israel genom att göda hat mot araben och islam som är deras värsta fiende. Israel är en bondskurk kort och gott.. Den gemene amerikanen får ju inte ta del av Israels skit på samma sätt som vi i Europa har därför är stödet för dom nästan 100% därborta, dom få som vaknat där inser också att för en jude spelar det ingen roll om du är arab, europe, afrikan muslim eller kristen, du är en goj och du existerar för att tjäna judens intressen genom att dö i hans krig eller slava i ett system som gynnar han.

Jag vet ju att mångkulturen vi har i hela Europa idag är ett judiskt projekt från början till slut, alla symptom som gör oss sjukare och mer empatilösa gynnar juden. Det bästa försvar mot dom är att få fram det ljuset, informera, du kan hata araben i rosengård men förstå mekanismerna som förde han dit. Stå upp solidariskt för all kamp mot sionismen oavsett om det är en muslimsk arab eller kristen ryss som står brevid dig. Håll ögonen på målet och tappa aldrig din mänsklighet. Det är skillnaden på juden och oss. En jude tänker inte som en människa med empati, han förstår helt enkelt inte känslor, moral, rätt och fel så försök aldrig få över en av dom på vår sida. Upplys alla andra så kan vi jaga ut dom i havet och se dom försvinna under vattenytan, på den här punkten må jag vara extrem med enligt mig har juden genom årtusendena med sina aktiviteter förverkat sin rätt att existera.
Citera
2018-01-13, 13:48
Medlem
Memestars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yasko
Obama fick nobelpris för fred för guds skull. Med ditt sätt att argumentera så kan man säga att Tyskarna bidrog till vetenskap, kultur bla, bla, bla så mycket att det var rätt av de att mörda judarna...
Fredspriser suger. Ingen tar det seriöst längre. Dem andra priserna är dock de mest prestigefyllda i respektive område.

Det var inte jag som tog upp Nobelpriset. Jag har aldrig påstått att moral och intellekt är synonymer.
Citera
2018-01-13, 13:50
Medlem
Memestars avatar
Citat:
3000 år sedan...
Du beter dig som en typisk Alex Jones-följare. Det finns starkare bevis för att pyramiderna byggdes av aliens än att dagens judar är kazharer.
Citera
2018-01-13, 13:55
Medlem
Arbetarbroders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Memestar
Du beter dig som en typisk Alex Jones-följare. Det finns starkare bevis för att pyramiderna byggdes av aliens än att dagens judar är kazharer.

Memestar!
Jag har fan ansträngt mig för svara på dina frågor, och haft all respekt för du kunde diskuketera även om vi tycker olika. Så jämför du mig med Alex Jones, Sionistisk DisInfo!
Nu blev jag lite besviken faktiskt.
www.alexjonesexposed.info
Citera
2018-01-13, 14:30
Medlem
Memestars avatar
Citat:
Memestar!
Jag har fan ansträngt mig för svara på dina frågor, och haft all respekt för du kunde diskuketera även om vi tycker olika. Så jämför du mig med Alex Jones, Sionistisk DisInfo!
Nu blev jag lite besviken faktiskt.
www.alexjonesexposed.info
Jag har ansträngt mig för att svara på dina frågor också. Men jag blev lite besviken för att du tror på billiga konspirationsteorier. Då kan man inte ha konstruktiva diskussioner.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in