Citat:
Ursprungligen postat av
Willy-45
16 år och baaaarn?
Inte alls.
I Afrika strider 10-12åringar med kalashinikovs i div "rebellarmeer"..
Och, jag garanterar, att kulor skjutna av en 12åring är lika dödliga som om de avlossats av en 25-äring..eller stenar kastade av en sån..
16 år och barn ja.
Du vet, vi har den hederskulturen inom oss, kvinnor och barn. Så ja, barn och barn är fortfarande barn trots "ensamkommande flyktingbarn" från ålderdomshem. (som INTE är barn)
"I Afrika strider 12 åringar med Kalashinikovs och du garanterar att kulor avlossade av 12 åring är som när avlossats av en 25 åring."
Ja, de är väl ganska svårt och hålla med dig där. Är det barnsoldater i Afrika du pratar om nu? Eller tror du på nått vis att Ahed Tamimi eller någon palestinier varit inblandad i de här afrikanska rebelgrupperna?
Citat:
Ursprungligen postat av
Willy-45
Då genast MIN fråga, vad för positivt har någonsin kommit från låtsaslandet palestina?
Då svara? haha fick du inte lära dig o fråga artigt?

men visst:
Jag kan på rak arm inte säga nått positivt, de är 70 år under sionistiskt förtryck och ockupation, och världen tittar bort, låter det ske. Ockupationen i Palestina och att Ahed Tamimi och 1600 andra barn (just det, BARN) under 2017 arresterats av IOF.
Jag ser det som den här planetens stora skam, hur de kan etniskt rensa och mörda människor, gripa dem och sätta dem i Camps (för de är Palestinier!) och så sjukt brutalt som the Zionist Regime agerar är.. så jävla stört.
Israeli forces detain 19 Palestinians, 14-year-old boy, during raids och såhär pågår det..
Och tror du det var en slump att Ahed var arg när hennes kusin blivit skjuten i ansiktet av IOF?
Tror du det var en slump att de sköt hennes kusin till döds när hon var fängslad, avrättning från nära håll?
Det är barn vi talar om, och även om svenskarna acceptans, naivitet har utnyttjats å de grövsta (i grunden en fin egenskap) så nått mer osvenskt än Judiska ockupationen av Palestina finns nog inte..
De levde tillsammans innan ockupationen o fred o frihet tillsammans. Fram till för 70 år sedan när ockupationen påbörjades och den etniska rensningen började direkt, dag 1!
Så nej, jag vet inte på rak arm vad de kommit för bra ut från all denna ondska.