2018-01-13, 12:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RudyardKipling
Ett inspelat program med Letterman räcker inte riktigt för att övertyga att BO drar runt som han vill på gatorna. Återigen var är HC och GS?
Vad skulle räcka som samtidigt är troligt skulle hända? Han kommer inte ta en selfie med dagens datum och mcdonalds i bakgrunden.
Citera
2018-01-13, 12:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HedgeZero
Saudi är sant.

Helikopterolyckan misslyckad. Q ANON skrev att mission failed.
Sett att flera säger det om Saudi men vad är källan eller vad utgår ni ifrån då? Jag har missat det helt.
Citera
2018-01-13, 12:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gusphase
Mottagaren. Om du är pilot och är beredd på ett uppdrag och ser

Sumer ^13:00__y__7

Så vet du att du ska lyfta 13:00 mellanlanda och återvända till bas (för det har vi ju kommit överens om).

OK!
Men då blir det jättesvårt för gemene man att förstå och hitta ett mönster.
Det blir som att läsa ett horoskop och leta efter sådant man vill ska inträffa.
Citera
2018-01-13, 12:23
Medlem
RudyardKiplings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sazed
Vad skulle räcka som samtidigt är troligt skulle hända? Han kommer inte ta en selfie med dagens datum och mcdonalds i bakgrunden.

Att de syns i vimlet på aktuella händelser av något slag. Nu såg jag inte Letterman men diskuterades saker som hänt tex efter nyår så skulle det kunna vara en stark indikation att BO är fri att röra sig som han vill.

Att HC, GS och BO inte verkar ha synts till alls sedan nov/dec är väl lite suspekt?
Citera
2018-01-13, 12:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sumer
OK!
Men då blir det jättesvårt för gemene man att förstå och hitta ett mönster.
Det blir som att läsa ett horoskop och leta efter sådant man vill ska inträffa.

Förr satte man ett kritkryss på en brevlåda så att du visste att vittja den på väg till typ jobbet.

Numera skickar man ut det på Twitter för det är enklare.

I efterhand om en myndighet ber ”Q” bevisa att något är dokumenterat kan han peka på en gammal stringer.

Det är inte meningen att allmänheten ska förstå just då att du fått ett uppdrag.
Citera
2018-01-13, 12:31
Medlem
Citat:
Att de syns i vimlet på aktuella händelser av något slag. Nu såg jag inte Letterman men diskuterades saker som hänt tex efter nyår så skulle det kunna vara en stark indikation att BO är fri att röra sig som han vill.

Att HC, GS och BO inte verkar ha synts till alls sedan nov/dec är väl lite suspekt?
HC håller jag med om, det är märkligt att hon inte syns och uttalar sig kritiskt mer. Kan finnas hälsoproblem här med, om inte annat så utmattning efter valet. Det är snarare ovanligt att en presidentkandidat är game och på hugger direkt efter valet. Jon Stewart brukade skämtklaga över det t. ex. att det blev "nyhetstorka".

GS är inte lika märkligt i min värld. Det går snabbt utför när man är gammal, kan bli som natt och dag på en dag.

BO intervjun... Om jag förstår det rätt så var han första gästen på letterman show och premiären spelades in under hösten 2017. https://www.npr.org/2018/01/12/577400884/netflix-brings-david-letterman-back-to-the-interview-chair-with-a-few-twists

Av dessa är det egentligen bara BO isf. som inte har en enklare förklaring än att de skulle hänga i guantanamo.
Citera
2018-01-13, 12:40
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:

Letterman spelades in i slutet av 2017 - på City University of New York, vet ej exakt datum men det var inte efter nyår.

Taped late last year before an audience at the main campus of the City College of New York in Manhattan, https://www.newsday.com/entertainment/tv/barack-obama-david-letterman-netflix-1.16129602
Senast redigerad av SnakePlisssken 2018-01-13 kl. 12:44.
Citera
2018-01-13, 12:42
Medlem
Nu tycker jag Q-grejen blivit rejält trist. Det händer liksom ingenting och tiden för när allt ska avslöjas skjuts på framtiden. Om Trump inte bekräftar något den 17:e så är jag beredd att släppa hela grejen.

Trump ska tydligen utse minst trovärdiga nyhetsstation på onsdag. Om det endast urartar i att han säger några fula ord och hånflinar, så mister i alla fall jag intresset för Q.

Om han däremot säger att allt Q sagt är sant. Kongressen är informerad och världens ekonomiska ledare ska få bevisning i Davos den 27:e. Ja då blir det åka av. Men annars... meh.
Citera
2018-01-13, 12:45
Medlem
Citat:
Men sen frös en bank i NY pengar i samma storleksordning med kopplingar till Kazakstan, där Open Society är aktiva. Jag medger att detta är lösa boliner.

Om GS nu sedan november sitter på Gitmo och Sutherland gått bort så måste ju detta leda till brist på ledarskap och medel i hela organisationen. Skyddspengar slutar betalas ut och order om aktioner upphör att förmedlas.

Idag meddelas att Gustav Fridolin kanske ska avgå. Det enda skälet anses vara dåliga opinionssiffror.

Som konspirationsteoretiker känner jag att det finns ett intressant spår här. Kan det vara så att Trump strypt globalist-pyramiden i toppen och att agenter ett par våningar ner börjar känna av effekterna av detta?

Ifall allt hänger ihop så började Donald Trump med att fixa korruptionen i Washington genom att strypa flödet av pengar till korrupta politiker. Där kommer Saudiarabien in i spelet för miljardvis med pengar har gått från Saudiarabien till korruption i hela världen.

En annan som har gött korruptionen är George Soros som har finansierat grupper som bedriver subversiv verksamhet. Får Black Lives Matter några pengar i USA eller Sverige längre? Får Expo eller Feministiskt Initiativ några pengar längre från George Soros?

Genom att plocka miljardärerna i Saudiarabien och George Soros så har man slagit ut korruptionen worldwide. Inga pengar. Inget lekande.

I Sverige gäller det att följa Carl Bildt, Fredrik Reinfeldt, Anders Borg, Göran Persson, Björn Rosengren, Cecilia Wikström, Peter Eriksson, Stefan Löfvén och några till. Det är dom stora feta fiskarna som har fått pengar i byxfickorna från antingen Soros eller saudiska prinsar.

Sen har vi härvan som kallas för Clinton Cash .... fanns svenska kopplingar där också ...
Citera
2018-01-13, 12:46
Medlem
Citat:
Nu tycker jag Q-grejen blivit rejält trist. Det händer liksom ingenting och tiden för när allt ska avslöjas skjuts på framtiden. Om Trump inte bekräftar något den 17:e så är jag beredd att släppa hela grejen.

Trump ska tydligen utse minst trovärdiga nyhetsstation på onsdag. Om det endast urartar i att han säger några fula ord och hånflinar, så mister i alla fall jag intresset för Q.

Om han däremot säger att allt Q sagt är sant. Kongressen är informerad och världens ekonomiska ledare ska få bevisning i Davos den 27:e. Ja då blir det åka av. Men annars... meh.

It's not gonna happen.

Trump är en trojansk häst. Utvald av globalisterna.
Citera
2018-01-13, 12:47
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sazed
HC håller jag med om, det är märkligt att hon inte syns och uttalar sig kritiskt mer. Kan finnas hälsoproblem här med, om inte annat så utmattning efter valet. Det är snarare ovanligt att en presidentkandidat är game och på hugger direkt efter valet. Jon Stewart brukade skämtklaga över det t. ex. att det blev "nyhetstorka".

GS är inte lika märkligt i min värld. Det går snabbt utför när man är gammal, kan bli som natt och dag på en dag.

BO intervjun... Om jag förstår det rätt så var han första gästen på letterman show och premiären spelades in under hösten 2017. https://www.npr.org/2018/01/12/577400884/netflix-brings-david-letterman-back-to-the-interview-chair-with-a-few-twists

Av dessa är det egentligen bara BO isf. som inte har en enklare förklaring än att de skulle hänga i guantanamo.

Hillary är ju över hela internet idag efter att hon uttalat sig om Trumps "shithole countries" - dock var det bara ett tweet och det kan man förstås hävda att någon annan gjort i hennes ställe.
Citera
2018-01-13, 12:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HedgeZero
Ifall allt hänger ihop så började Donald Trump med att fixa korruptionen i Washington genom att strypa flödet av pengar till korrupta politiker. Där kommer Saudiarabien in i spelet för miljardvis med pengar har gått från Saudiarabien till korruption i hela världen.

En annan som har gött korruptionen är George Soros som har finansierat grupper som bedriver subversiv verksamhet. Får Black Lives Matter några pengar i USA eller Sverige längre? Får Expo eller Feministiskt Initiativ några pengar längre från George Soros?

Genom att plocka miljardärerna i Saudiarabien och George Soros så har man slagit ut korruptionen worldwide. Inga pengar. Inget lekande.

I Sverige gäller det att följa Carl Bildt, Fredrik Reinfeldt, Anders Borg, Göran Persson, Björn Rosengren, Cecilia Wikström, Peter Eriksson, Stefan Löfvén och några till. Det är dom stora feta fiskarna som har fått pengar i byxfickorna från antingen Soros eller saudiska prinsar.

Sen har vi härvan som kallas för Clinton Cash .... fanns svenska kopplingar där också ...

Ja, det är detta scenario som är så spännande, men som sagt, bevisningen duger inte i dagsläget. Annars tror väl jag att höjdare som avgått nyligen på lösa grunder kan vara avpoletterade agenter. Såna som fått gå för att de varit stränga på jobbet eller bara försökt förföra nån kvinna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in