Citat:
Ursprungligen postat av
Pillerpekka
Trots min ringa ålder känner jag mig klar här i livet. Jag har sökt i åratal efter själ till att fortsätta leva, för min egna skull, men alla anledningar tillfredsställer bara andra för att slippa se mitt lidande.
Jag medicineras, kastas runt bland olika benzos, ssri, neuroleptika etc och har konstant nya in/utsättningssymptom, ångest och panik. Jag tar droger under arbetstid i 9/10 fall för att inte bryta ihop.
Kastar på det plastigaste leendet när jag ska träffa min familj. Allt jag gör är att ljuga för mig själv och för mina nära.
Jag tar kokain 4/7 dagar i veckan (pga konstant tillgång) och opioder/opiater/benzo resterande dagar. Det är en tidsfråga innan jag har blivit en komplett grönsak, mao vill jag avsluta mitt liv medans jag fortfarande kan dö som en hjälte och inte som en sunkig pundare.
Varför skulle du inte kunna finna skäl till att leva? Du får inte ta ditt liv, flytta utomlands eller gör någonting annat, skaffa jobb i ett annat land. Det måste ju finnas någonting som är bra i livet? Gå på rehabilitering för att bli drogfri, du kan gå på arbetstid och få ersättning från f-kassan för förlorad arbetsinkomst, kallas förebyggande sjukpenning.