Citat:
Ursprungligen postat av
a.e.g
Fan bagarn. Du var ju en av de som reagerade starkast kring Albornoz när det begav sig om jag inte missminner mig och det skall du ha all heder av.
Tycker fan synd om dig. Handhjärtan och styrkekramar och grejer till dig.
Precis som du tidigare skrev undrar man ju hur fan sponsorer och dylikt reagerar på detta.
Hade detta inträffat i AIK så vete fan vad man skulle ta sig till, tur att något liknande aldrig skulle kunna ske hos oss.
Hjärtliga hälsningar.
a.e.g med personal.
Och vad exakt gör att du kan säga att det aldrig kommer hända i AIK, det är ett rent skitsnack det kan hända i vilken klubb som helst, speciellt när man tar in afrikaner o gudarna ska veta att ni i AIK har haft er beskärda del av negrar som inte betett sig dock i andra sammanhang än sex med minderårig.
Tänk dock på en sak i fallet Sarfo sakerna hände innan han kom till malmö o han har varit avstängd från allt i mff i över ett halvår, vilket troligen är längre än hans eventuella fängelsestraff skulle bli om han befinns skyldig i rättegång, så nog har han blivit straffad alltid. Jag vill aldrig se han göra en match i malmö-tröjan igen men att hålla han avstängd från träning går inte då det finns kontrakt o tro mig han lär nog aldrig spela en match till i ljusblå tröja. Förhoppningsvis säljs han till afrika snart eller nåt annat skitland eller byts mot nån ung talang. Ja albornozfallet sköttes inte bra det kan jag säga, men i det här fallet har mff skött det exemplariskt, dom kan enligt lag inte hålla honom avstängd längre då han inte är dömd och har ett kontrakt med klubben, därmed inte sagt att han kommer spela matcher för dom. Fy fan vad jag hoppas det händer i AIK snart också för det lär hända i fler klubbar när allt fler småtjejer springer o stalkar sina favoriter på sociala medier o särar på benen för dom. Jag kan garantera att många fler spelare i allsvenskan haft sex med minderåriga än albornoz och sarfo, det har bara inte kommit fram och anmälts utan tjejerna har hållt tyst om det.