2018-01-10, 21:40
Medlem
Golonkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av praktjakt
Vi måste förstå att när det gäller en människas liv så måste vi ha diffusa/flexibla regler. Vem vill skicka barn till död? Riskera barnens/ungas liv?

#vistårinteut

Rymdkram.
Här, du ditt jävla as... Här har du en av dina skyddslingar du rymdkjamas med... En skön juvel, denne lille palt! Jojjomensan. Han hade varit på Medis och suttit med de andra "barnen" och hen där Lasse-Maja du kallar Malala, när han en vacker dag tyckte det var läge att knalla in och köpa en förskärare för att ge sig på polis som kommenderats dit för att skydda "barnen" från de otäcka dödsnazisterna! En fin liten kille detta! Med ett fint litet CV också som säkert öppnar många dörrar i framtiden. Flera fall av misshandel på en gymnasieskola han tydligen fått gå på som elev trots att han sannolikt är jämngammal med åtminstone ett par av lärarkollegiet!

Hur skulle du känna om den här jävla besten dök upp i din dotters klass och började vifta med kuken? Eller, med tanke på hans ursprung och de böjelser som tydligen grasserar där, din sons? Din grabb i omklädningsrummet efter skoljumpan med den här pajsaren? Inte läge att tappa tvålen där precis...

https://samnytt.se/har-ar-flyktingbarnet-som-knivhogg-en-polisman-pa-medborgarplatsen/

Så brinn i en hiss, ditt svin!

Rymdroundhouse i skallen!
G
Citera
2018-01-10, 21:41
Medlem
PappasNyaKilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nypan-sr
https://twitter.com/nabizadehse/status/951069170216591362
"Är i Teheran hemma efter tre år, mamma och pappa är glada men jag vill vara i Sverige! Jag saknade mina vänner och skolan. Här i Teheran finns allt men inte tryggheten som jag hade i Sverige _(._.)_
Hur är det för er i Sverige?"

Twittrat av Amir Nabizadeh 04:32 - 10 jan. 2018

Den ekonomiska migranten blir förhoppningsvis aldrig mer insläppt i Sverige.

Självklart att parasiten inte ska släppas in igen.
Citera
2018-01-10, 21:51
Moderator
Tinuviels avatar
Citat:
Nu är det ju så min vän att Amir fick reda på att mor och släkt fanns efter han fick sitt resedokument. Han flydde från Afghanistan, inte Ira. Vad är konstigt? Han trodde dom var döda men han fick ju nyligen reda på sina släktingar. Har du inga känslor? Fatemeh(vår Malala) vann idag pris för årets gräsrotsrörelse.

#vistårinteut

Rymdkram.
Fast det där stämmer inte. Amir Nabilzadeh har varit öppen med att han migrerade hit från Iran.
Citera
2018-01-10, 21:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tinuviel
Fast det där stämmer inte. Amir Nabilzadeh har varit öppen med att han migrerade hit från Iran.

Men han är ju född i Afghanistan och det ger ju han rätt.

Rymdkram.
Citera
2018-01-10, 22:01
Medlem
Golonkas avatar
Citat:

Rymdkram.
Har du piss i huvudet? Det gör det för djävulen inte alls!

Detta ludna fä ska förpassas härifrån och det kan inte gå snabbt nog!
Citera
2018-01-10, 22:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Golonka
Har du piss i huvudet? Det gör det för djävulen inte alls!

Detta ludna fä ska förpassas härifrån och det kan inte gå snabbt nog!

Min vän, han har faktiskt nyligen fått ett komplett resedokument (likt pass). Så Amir får resa hur han vill. Förstår du inte det? Han fick nyligen en lägenhet och han söker jobb. Amir har rotat sig här.

#vistårinteut

Rymdkram.
Citera
2018-01-10, 22:59
Medlem
Citat:
Min vän, han har faktiskt nyligen fått ett komplett resedokument (likt pass). Så Amir får resa hur han vill. Förstår du inte det? Han fick nyligen en lägenhet och han söker jobb. Amir har rotat sig här.
Precis som det här "barnet" då, som också åkte hem och hälsade på, efter att han fått TUT. Som också demonstrerade på Medis - tills han försökte mörda en polis ... Din kära "malala" ringde tydligen omedelbart och erbjöd honom advokathjälp. Han måste väl också få vara med och "bygga landet" eller hur? När startar ni amnestikampanjen?
Du hittar länk till FUP i artikeln här https://samnytt.se/har-ar-flyktingbarnet-som-knivhogg-en-polisman-pa-medborgarplatsen/
Citera
2018-01-11, 03:54
Medlem
InflatableBoppos avatar
Citat:
Nu är det ju så min vän att Amir fick reda på att mor och släkt fanns efter han fick sitt resedokument. Han flydde från Afghanistan, inte Ira. Vad är konstigt? Han trodde dom var döda men han fick ju nyligen reda på sina släktingar. Har du inga känslor? Fatemeh(vår Malala) vann idag pris för årets gräsrotsrörelse.

#vistårinteut

Rymdkram.

Tror du att någon köper era lögner? Han ljög om sin ålder och precis som alla andra ljög han om att hans mamma och släkt är döda. Liksom så många andra som kört samma visa dyker familj och anhöriga upp vid liv när uppehållstillstånd har säkrats. Amir är en skam ännu en som gör det svårare för flyktingar att bli betrodda.

Förr eller senare ska era älskare ut ur Sverige och du får återgå till att köpa sex i Gambia. Har du erbjudet hem än åt stackaren Hussein Khavari? Han måste genast få börja på gymnasiet. Har du inget hjärta ta hem honom och ge honom kärlek och sex.

http://www.dailymail.co.uk/news/article-4876260/Afghan-raped-killed-German-teen-raped-12yo.html

Citat:

Rymdkram.

Vuxna från Afghanistan ges inte uppehållstillstånd därför män som Amir ljuger om ålder och bakgrund. Om Amir nu är mellan 24år-25år kan han se framemot att jobba tills han är över 80år

Hahaha ser ut som att din älskling fått sin twitter tillfälligt avstängt Om han gjort den privat har det stått privat konto hotade han med jihad? Amir är inte dum i huvudet han vet att svenska folket inte står bakom honom det är en minoritet av vad som kallas avfall, en liten klick sexuellt frustrerade batikhäxor
Senast redigerad av InflatableBoppo 2018-01-11 kl. 04:20.
Citera
2018-01-11, 15:25
Medlem
orrtupps avatar
Vilka är det här? Medlemmar i "Ung i Sverige?" (FB) Personal misshandlade vid rymning i Kållered utanför Göteborg 2018-01-09
Citera
2018-01-11, 20:54
Moderator
Tinuviels avatar
Det visar sig att Fatemeh Khavari sannolikt ljög om att afghanen som knivhögg polismannen inte hörde till gruppen. Enligt Hanif Bali som läst FUP anslöt han till gruppen ett flertal gånger och sov även över där.

Med andra ord måste Fatemeh Kharvari varit medveten om honom. Så många var det inte som övernattade.
https://mobile.twitter.com/hanifbali/status/951476848646610945
Citera
2018-01-11, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tinuviel
Det visar sig att Fatemeh Khavari sannolikt ljög om att afghanen som knivhögg polismannen inte hörde till gruppen. Enligt Hanif Bali som läst FUP anslöt han till gruppen ett flertal gånger och sov även över där.

Med andra ord måste Fatemeh Kharvari varit medveten om honom. Så många var det inte som övernattade.
https://mobile.twitter.com/hanifbali/status/951476848646610945

Pojken som gjorde det hade mått dåligt i veckor och flera varningar gick ut innan han gjorde det. Hade samhället omfamnat honom genom vård kunde händelsen förhindrats. Dock är han bara "afghan" och sveket minns vi. Flera i UiS gick ut och vädjade om att han behövde vård/omsorg. Det är dokumenterat på UiS facebook. Hans ord "mitt namn kommer i tidningen" och vi befarade självmord och efterlyste honom på facebook. Två dagar efter hände incidenten.

#vistårinteut

Rymdkram.
Senast redigerad av praktjakt 2018-01-11 kl. 22:47.
Citera
2018-01-11, 22:54
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Pojken som gjorde det hade mått dåligt i veckor och flera varningar gick ut innan han gjorde det. Hade samhället omfamnat honom genom vård kunde händelsen förhindrats. Dock är han bara "afghan" och sveket minns vi. Flera i UiS gick ut och vädjade om att han behövde vård/omsorg. Det är dokumenterat på UiS facebook. Hans ord "mitt namn kommer i tidningen" och vi befarade självmord och efterlyste honom på facebook. Två dagar efter hände incidenten.

#vistårinteut

Rymdkram.
Alltså.. Jag har mått dåligt i hela mitt liv och jag har även varit hemlös på nivån "uteliggare" men inte fan sprang jag runt och karvade i snutar för det. Att han har mått dåligt i flera veckor (FLÄMT!) är vare sig en ursäkt eller en förklaring.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in