2018-01-11, 12:06
Medlem
https://www.aftonbladet.se/nyheter/g...inte-gifta-sig

Allt färre singelkvinnor vill ha relationer med män under 50 %.

Allt fler kvinnor blir HBTQ

http://news.gallup.com/poll/201731/l...ion-rises.aspx

Tror dock att evolutionen så småningom kan göra kvinnor mer sugna på att ha relationer med män men det kan ta många år.

Nu kommer bara drygt 50% av unga män få en familj.

Det är inte mycket att göra åt eftersom den politiska makten ligger i kvinnors händer i Sverige och de tycker det är en bra utveckling
2018-01-11, 12:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mahuang
Det blir ju mer ensamt och tragiskt om folk bara vill utnyttja en, det är som att att kvinna bara umgås med dig om du betalar henne för det, du skulle nog känna dig mer ensam och må sämre då.
Ett tag var jag nästa på väg att göra det, alltså betala för att bara umgås med någon - sex har jag sedan länge helt gett upp på, har ingen som helst tro eller förhoppning att det någonsin kommer ske vid det här laget.
Nu är jag mest avtrubbat och skiter i allt - jag umgicks eller pratade inte med en enda människa utanför jobbet under hela 2017.
2018-01-11, 12:11
Medlem
Toolmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Buffymylove
Ja precis. Jag har dejtat rätt mycket i 5 års tid, jag har alltså inte suttit hemma och väntat. Jag har dejtat rätt vanliga killar (alltså inte skitsnygga alfahannar som är ouppnåeliga), men det kommer inte förbi att sex är vad de är intresserade av. Många snubbar förstår verkligen inte att detta inte gör en mindre ensam, de kan inte ta det perspektivet alls.

Börjar inte alltid en relation med attraktion och sex för att sedan leda till något mer?
Du kommer inte förbi sexstadiet, vad beror det på?
Du verkar ingalunda vara en tråkig person eller oattraktiv.
Senast redigerad av Toolman 2018-01-11 kl. 12:26.
2018-01-11, 12:12
Medlem
ricardo22s avatar
Citat:
Jag vet inte hur massinvandring av kvinnor skulle funka, det finns många invandrarkvinnor redan, men killarna vill inte åka till förorterna och ragga.
Jag har redan föreslagit att de ska besöka språkcafe där de garanterat får kontakt med invandrarkvinnor.

Statlig bordell kanske skulle funka, eftersom killar inte anser sig ensamma om de får sex.
Frågan är vad de upptagna killarna skulle tycka om deras kvinnor arbetade där. Skulle ni vilja ha er mamma, syster och dotter arbetandes där?

Lösningen verkar alltid vara att förslava kvinnor.

Varför går inte de ensamma männen ihop och låter deras mamma dejta en ensam kille i utbyte att de får dejta andra ensamma killens mamma, syster, kusin.

Killar skulle lätt slippa vara ensamma om de börja jobba ideelt där kvinnorna finns, förslagsvis kyrkan och röda korset.

Ska de tvinga sina släktingar att dejta män de inte vill vara med? Vad är det för förlegad och unken kvinnosyn du har?

En bra kombination är att öppna statliga bordeller och ge kvinnor från hela världen arbetstillstånd för det. Männen hade blivit lyckligare, de arbetande kvinnorna hade blivit förmögna. Våldsbrotten och sexualbrotten hade gått ner i samhället och alla hade blivit nöjda.
2018-01-11, 12:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ccbyme
Ett tag var jag nästa på väg att göra det, alltså betala för att bara umgås med någon - sex har jag sedan länge helt gett upp på, har ingen som helst tro eller förhoppning att det någonsin kommer ske vid det här laget.
Nu är jag mest avtrubbat och skiter i allt - jag umgicks eller pratade inte med en enda människa utanför jobbet under hela 2017.
Fast du hade åtminstone folk på jobbet att prata med. Sen pratar man med kassörskor när man handlar.
Man måste inte alltid ha kontakt med folk konstant, det är bra att få vara själv en stund med.
Har du gett upp sex så kanske detta kan vara något för dig
http://www.writeaprisoner.com/inmate...s/default.aspx
2018-01-11, 12:25
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Toolman
Börjar inte alltid en relation med attraktion och sex för att sedan leda till något mer?
Du kommer inte förbi sexstadiet, vad beror det på?
Att män inte tycker om mig, och att jag saknar de egenskaper de söker i en partner.
2018-01-11, 12:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ricardo22
Ska de tvinga sina släktingar att dejta män de inte vill vara med? Vad är det för förlegad och unken kvinnosyn du har?

En bra kombination är att öppna statliga bordeller och ge kvinnor från hela världen arbetstillstånd för det. Männen hade blivit lyckligare, de arbetande kvinnorna hade blivit förmögna. Våldsbrotten och sexualbrotten hade gått ner i samhället och alla hade blivit nöjda.
Fråga sin mamma kan du dejta min kompis?
Tror inte sexbrott gått ned pga bordeller tyvärr. Många våldtäktsmän har redan en tjej.
Många våldtäktsmän har även lätt för att få tjejer, men vill ändå hellre våldta.
2018-01-11, 12:29
Medlem
Citat:
Att män inte tycker om mig, och att jag saknar de egenskaper de söker i en partner.
Det behöver inte vara så, du kanske träffat killar som är inställda på att endast ha sex och ingen tjej.
Du behöver dejta andra sorters killar.

Jag tror du dejtar killar på nätet och de är överlag endast ute efter sex.

Försök träffa killar i t.ex föreningar på resor och liknande.
Medlem
franges avatar
Citat:
Ja precis. Jag har dejtat rätt mycket i 5 års tid, jag har alltså inte suttit hemma och väntat. Jag har dejtat rätt vanliga killar (alltså inte skitsnygga alfahannar som är ouppnåeliga), men det kommer inte förbi att sex är vad de är intresserade av. Många snubbar förstår verkligen inte att detta inte gör en mindre ensam, de kan inte ta det perspektivet alls.

Har du tänkt tanken att de kanske kommer till dejten med dig med förhoppningar om förhållande - men efter att ha umgåtts en stund med dig och fått se lite vad för typ av person och hur du är i skallen - genast lägger ner förhållandetankarna ("Aldrig - hon är inte frisk i huvudet!") och då tänker att "äsch, får knulla med henne iallafall så är inte hela kvällen iallafall totalt bortslösad"?

Som sagt, det personligheten du visat upp här på Flashback räcker för att träffa bort snubbar - och jag tror knappast det märks av mindre när man träffar dig IRL

Och än en gång - din fitta är då ett tröstpris för att man stått ut med dig hela kvällen.
Medlem
shorty81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NiveaBodylotion
Problemet blir/är: hur får man importerade kvinnan att inte bli en feministcunt?

Säg att du är en hen haha
2018-01-11, 12:34
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frange
Har du tänkt tanken att de kanske kommer till dejten med dig med förhoppningar om förhållande - men efter att ha umgåtts en stund med dig och fått se lite vad för typ av person och hur du är i skallen - genast lägger ner förhållandetankarna ("Aldrig - hon är inte frisk i huvudet!") och då tänker att "äsch, får knulla med henne iallafall så är inte hela kvällen iallafall totalt bortslösad"?

Som sagt, det personligheten du visat upp här på Flashback räcker för att träffa bort snubbar - och jag tror knappast det märks av mindre när man träffar dig IRL

Och än en gång - din fitta är då ett tröstpris för att man stått ut med dig hela kvällen.
Ja det kan väl mycket väl vara så att jag inte har de egenskaper som är attraktiva för något mer, det har jag full förståelse för. Jag säger ju inget annat heller. Och så kan ju vara fallet med de killar som inte heller lyckas, skillnaden är att kvinnor inte är lika desperata efter sex.

Men tesen många män framför är ju att kvinnor omöjligen kan vara ofrivilligt ensamma, jag är det och det är jag knappast ensam om att vara.
2018-01-11, 12:36
Medlem
ricardo22s avatar
Citat:
Fråga sin mamma kan du dejta min kompis?
Tror inte sexbrott gått ned pga bordeller tyvärr. Många våldtäktsmän har redan en tjej.
Många våldtäktsmän har även lätt för att få tjejer, men vill ändå hellre våldta.

Tyvärr går både sexualbrott och våldsbrott upp. Man har gjort undersökningar på det. Oavsett etnicitet. Fler män som samlas i grupp. Inget att leva för. Sexuell frustration som både tar sig uttryck i sexuell och våldsbrott.

Sverige som förmodligen har världens just nu sämsta utveckling när det gäller sexualbrott och våldsbrott hade verkligen behövt lugnande bordeller och andra åtgärder.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in