2018-01-10, 21:26
Medlem
st3fan91s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av D.Yster.Quist
JP är min man, han jobbar om än inte så svetten lackar och sedan verkar han ha god social förmåga.
JP och Dee är dom som verkar mest sympatiska som det är klippt av TV4 än så länge.

Dom 2 kan jag tänka mig att ta en öl med.

Pawel är sympatisk än så länge verkar ta sitt ansvar för arbetet och gnetat på.
Men han märks ju inte så mycket mer än man märker hur långt gräset växt från en dag till en annan fast vem vet han kanske behöver tid för att växa fram till en TV-personlighet..

Ja tänk vad olika man kan tänka. Smilfinken JP går mig på nerverna. Ska vara kompis med alla och "fjäska utan att fjäska om du förstår mannen" (?) Hade jag hängt med honom så hade alkohol varit ett måste för att palla. Men han är säkert lugnare i verkligheten. Och han är långt ifrån den värsta av mupparna på farmen.
Citera
2018-01-10, 21:32
Medlem
Hur gör icke dokusåpadeltagare om det brinner?
Bra att Mulle kollade att alla var i säkerhet men sedan var det en lam brandbekämpning.
Rocco undantaget, han försökte ju ösa på lite vatten.
Och Louise sprutade ju vatten men lite för små mängder och för långt borta.
Men dom andra tog det mycket lugnt.
Fast produktionsledningen kan ju ha berättat att brandkåren var på g så det gjorde att dom bara gick och filosoferade istället för att bilda kedja och langa vatten.
Och börja bryta upp fasaden för att hitta glöden.
Citera
2018-01-10, 21:32
Bannlyst
Citat:
Brunögat?

OK två ögon öppna. Kolla den scenen igen. Tonen i rösten och blicken när hon säger "chips kanske?". Läser kanske in för mycket i det men min psykopatradar gav rejält utslag.

Edit:

Citat:
Kan vara en mjuk och känslosam kvinna med en barsk och hård finsk yta.
Finnar är ju lite mer rakt på än oss mes-svenskar.

I helvete. Hennes försök till leende: https://ibb.co/kXmPNR

Edit 2: är övertygad om att det står mellan henne och Ann som förstekämpe. Det är för tidigt för att vara taktisk och båda två verkar minst sagt otrevliga att ha i sin omedelbara närhet. Tror mest på Ann då hon verkar göra minst.
Senast redigerad av wazzobazzo 2018-01-10 kl. 21:43.
Citera
2018-01-10, 21:34
Medlem
pedrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tinko
Bästa igår var ju helt klart Mulles: "Kan du mjölka?" till tjejen jag inte minns vad hon heter när han kom gåendes med hästarna.

Du fattar väl att han skämtade med henne? Hon gjorde det i alla fall inte.
Citera
2018-01-10, 21:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wazzobazzo
OK två ögon öppna. Kolla den scenen igen. Tonen i rösten och uttrycket när hon säger "chips kanske?". Läser kanske in för mycket i det men min psykopatradar gav utslag.
Kan vara en mjuk och känslosam kvinna med en barsk och hård finsk yta.
Finnar är ju lite mer rakt på än oss mes-svenskar.
Citera
2018-01-10, 21:36
Medlem
bringeroflights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eiinnd
Är det någon som förstår var exakt det brann och varför? Fattar inte att dom klippte in brandkåren. Sabbade hela 18-tals-illusionen.
Lite märkligt, såg ut att brinna/ryka i väggar och överallt. De måste ju haft brandsläckare i teamet. Om det kom från spisen är det konstigt om de inte fick en genomgång hur man ställer spjällen och liknande.
Citera
2018-01-10, 21:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wazzobazzo
OK två ögon öppna. Kolla den scenen igen. Tonen i rösten och blicken när hon säger "chips kanske?". Läser kanske in för mycket i det men min psykopatradar gav rejält utslag.

Edit:

I helvete. Hennes försök till leende: https://ibb.co/kXmPNR
Ja det är nog bäst att ha med någon annan att sova i skift med om man delar rum med henne.
Så att man inte blir väckt med en brödkniv i bröstkorgen.
Citera
2018-01-10, 21:43
Medlem
SevenStarss avatar
Någon nämnde att Ann har två hundar... tydligen har Kirsi 5 stycken amerikanska bulldogs.
Citera
2018-01-10, 22:02
Medlem
Eiinnds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bringeroflight
om de inte fick en genomgång hur man ställer spjällen och liknande.

Kanske tänkte att Potatis fixar det, han är ju expert på alla områden :-P
Citera
2018-01-10, 22:19
Medlem
Man kan för fan inte elda UNDER vedspisen i köket. Klart det går åt helvete.
Gjorde man inte något liknande i skärgårds-farmen.
Citera
2018-01-10, 22:19
Medlem
Mackemyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bringeroflight
Lite märkligt, såg ut att brinna/ryka i väggar och överallt. De måste ju haft brandsläckare i teamet. Om det kom från spisen är det konstigt om de inte fick en genomgång hur man ställer spjällen och liknande.

Jag är mer intresserad av hur det kunde börja brinna på det sättet när murstocken ska vara tät...
Det kan enligt mina egna "erfarenheter" bara ha börjat att brinna på det här sättet om murstocken inte var/är tät. Alltså så kan det hända igen.

Så vems fel är del? Ja alltså, det är ägarens/sotarens/TV4:s jobb att se till att den är tät...
Citera
2018-01-10, 22:27
Medlem
Verkar lovande i år, aldrig sett så mycket
tjafsande, gnäll och bråk efter bara 3 dagar.
Måste vara nytt rekord i farmens historia.
Jämför man med farmen 2017 så har tråden
i år mycket bättre aktivitet=intresse.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in