2018-01-10, 18:11
Medlem
Haha, lste trden och sg att OrkAnn r en cklig Sverigedemokrat. Det blir ju bara bttre och bttre.
Citera
2018-01-10, 18:26
Medlem
Mackemyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BreEEeev
Lyssnade p intervjuerna som P3 gjort med Stella.
Bruden r fan vettig. Snygg och sunda vrderingar. Min favorit i r.

Urskta mig men.. Va? r du gravt porrskadad?

r vl smaken ocks, givetvis, som avgr.. Med det sagt r Daniella snyggast i mina gon.

Sen r Pawel och Dee bra mycket vettigare n Stella.
Citera
2018-01-10, 18:31
Medlem
"Alexandra" kakan gick tydligen upp 24 kg infr farmen i en tvling. Antingen r hon riktigt strd, eller bara en sjuk tvlingsmnniska. Kakan kan nog bli farlig.. Sg artikeln p hennes instagram........
Citera
2018-01-10, 18:52
Medlem
Mackemyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lennartseve
"Alexandra" kakan gick tydligen upp 24 kg infr farmen i en tvling. Antingen r hon riktigt strd, eller bara en sjuk tvlingsmnniska. Kakan kan nog bli farlig.. Sg artikeln p hennes instagram........

Lnk till hennes instagram tack!
Citera
2018-01-10, 18:58
Medlem
BreEEeevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Banangurkazz
kan du lnka intervjun r du vnlig?

http://sverigesradio.se/sida/artikel...rtikel=6858937

http://sverigesradio.se/sida/avsnitt...programid=4824
Citera
2018-01-10, 19:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mackemyra
Lnk till hennes instagram tack!

ajd det var nog fel
Citera
2018-01-10, 19:07
Medlem
"Kakan" heter louthander p instagram
Citera
2018-01-10, 19:08
Bannlyst
r Stella en blatte som blekt hret vitt? Fy helvete, vilka lppar mnniskan har. Ser ut som ett jvla missfoster...
Citera
2018-01-10, 19:10
Medlem
https://www.instagram.com/louthander/

Fyfan vilken dre
Citera
2018-01-10, 19:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Banangurkazz
Tycker du gjort en hyffsat bra beskrivning. Men varfr har du inte med OrkAnn? Kan det vara s att hon r ngon slags mullvad de slngt in fr skapa dlig stmning? Nr det gller Gustav r han troligtvis mycket osker person som har det dr tuffa yttre fr dlja den lilla oskra pojken p insidan. Detta r bara ett skal. Rocco blir farlig om han kommer lngt, det bsta taktiska r att bli av med honom tidigt, det tror jag dock ej kommer ske. Pawel och Alexandra skulle bli ett bra par, Pawel svansar efter Gustavs sikter och Alexandra svansar efter Linnea 2.0. n s lnge gillar jag William Spetz bst.

Tack

Jag valde att inte ha med henne, dels fr hon redan hade ett bra nick "OrkAnn" men ocks fr att jag inte klarar av mnniskan och tnkte inte lgga energi p henne, inte n i alla fall, hon blir nog inte lngvarig nd. (vad vi sett, s tillfr hon absolut ingeting, men det r vl "vinklat" som vanligt, nr det gller tv4) :P

Ja det kan mycket vl vara s att han "spelar tuff" fr att stta sig i respekt, men det blir bara s fel.
Citera
2018-01-10, 19:29
Medlem
Bsta igr var ju helt klart Mulles: "Kan du mjlka?" till tjejen jag inte minns vad hon heter nr han kom gendes med hstarna.
Citera
2018-01-10, 19:29
Medlem
DyslexiKungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JippoKungeN
Tack

Jag valde att inte ha med henne, dels fr hon redan hade ett bra nick "OrkAnn" men ocks fr att jag inte klarar av mnniskan och tnkte inte lgga energi p henne, inte n i alla fall, hon blir nog inte lngvarig nd. (vad vi sett, s tillfr hon absolut ingeting, men det r vl "vinklat" som vanligt, nr det gller tv4) :P

Ja det kan mycket vl vara s att han "spelar tuff" fr att stta sig i respekt, men det blir bara s fel.

Jag tycker att hon liknar Kristina Lugn, fast 10 r yngre och snllare
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in