Har kollat dom första avsnitten.Men nu lägger jag ner.Allt är ju bara bluff,det är ju rena teatern.Snacka om att allt är uppgjort och uppstyrt.Nää TV 4 är helt värdelösa,även detta skitprogram.
Att inte tvätta kläder i en kastrull som man lagar mat i förstår vem som helst. Nu blev det ett praktgräl istället för att Stella faktiskt kunde acceptera att hon gjorde fel. Kirsi och Stella är så två personligheter som inte bör vara i samma rum. Inte långt från slagsmål där....Måste vara jobbigt att hålla på och skrika på varandra på det där sättet för att så sin vilja igenom, istället för att försöka få en någotsånär trevlig stämning.
Ann lägger sig ner i gräset och tittar på när andra jobbar och låtsas att hon på det sättet är delaktig.
Det är hennes strategi - har inte sett henne göra någonting överhuvudtaget.
Jo, om jag får välja av det man sett hittills så hoppas jag att Dee till och med vinner. Hur långt hon tar sig i verkligheten är svårt att sia om då man har lite koll på vad de kan.
Under vem storbonden väljer till förste kämpe på sön (för det är väl söndag eller är det redan på torsdag?) några spekulationer?
Brukar ju vara dom som bråkar mest & stör den allmänna husfriden eller dom som bidrar minst till farmen som brukar bli valda först. Eller tänker storbonden taktiskt redan från början & vill ha ut någon rival kan tänkas?
Förste kämpe väljs på torsdag som sedan väljer andre kämpe på söndag. Kan inte spekulera i vem det blir, men det kan tänkas bli Rocco eller den som är latast (Ann) eller den som bråkar mest, där det finns några att välja bland. Storbonden har inte gett några tecken på vem det kan bli. Spännande är det iallafall.
Under vem storbonden väljer till förste kämpe på sön (för det är väl söndag eller är det redan på torsdag?) några spekulationer?
Brukar ju vara dom som bråkar mest & stör den allmänna husfriden eller dom som bidrar minst till farmen som brukar bli valda först. Eller tänker storbonden taktiskt redan från början & vill ha ut någon rival kan tänkas?
Förste kämpe väljs på torsdag som sedan väljer andre kämpe på söndag. Kan inte spekulera i vem det blir, men det kan tänkas bli Rocco eller den som är latast (Ann) eller den som bråkar mest, där det finns några att välja bland. Storbonden har inte gett några tecken på vem det kan bli. Spännande är det iallafall.
Dubbelpost.
Senast redigerad av exoticspice 2018-01-10 kl. 17:50.
Gustav = Jesus (the Walking dead) första skedet skön men nu bara kaxig, otålig och fittig attityd
Alexandra = Kakan Hermansson. knepig och kommer vara svår att greppa
Pawel = Fredrik wikinsson, arbetsmyra som jag tror kommer vara i final
Rocco = Tomas Ledin. ogillar hans stil, men står ut med det när han går andra på nerverna som jag ogillar mer.
Daniella = Amy diamond: snäll och lugn, kommer gå långt av tjejerna, hon och Dee.
Stella = Linnea 2.0 eller ExLinn blir nog inte långvarig, hoppar självmant av. knepig mäniska.
Gillar Dee skarpt, känns genuin och bra, final?
resten får utebli då jag inte klarar med dem ^^
Tycker du gjort en hyffsat bra beskrivning. Men varför har du inte med OrkAnn? Kan det vara så att hon är någon slags mullvad de slängt in för skapa dålig stämning? När det gäller Gustav är han troligtvis mycket osäker person som har det där tuffa yttre för dölja den lilla osäkra pojken på insidan. Detta är bara ett skal. Rocco blir farlig om han kommer långt, det bästa taktiska är att bli av med honom tidigt, det tror jag dock ej kommer ske. Pawel och Alexandra skulle bli ett bra par, Pawel svansar efter Gustavs åsikter och Alexandra svansar efter Linnea 2.0. Än så länge gillar jag William Spetz bäst.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!