2018-01-10, 16:50
Medlem
Vossevangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ImMcGyverLOL
Min norska är kass, vad är skillnaden mellan "mellom" och "like ved"?
Mitt forslag (ikke kvalitetssikret med Google translate el ordbok):

Mellom (NO) = Between (ENG)
Like ved (NO) = Close by (ENG)
Citera
2018-01-10, 17:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vossevangen

10. januar 2018 kl. 17:32 Nye hundesøk etter Janne. Politiet har i ettermiddag søkt med to hunder fra Kripos i området mellom de to blodfunnene langs Fagerlundvegen. De har ikke gjort noen funn de har ønsket å dele
Citera
2018-01-10, 17:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eeqaz
10. januar 2018 kl. 17:32 Nye hundesøk etter Janne. Politiet har i ettermiddag søkt med to hunder fra Kripos i området mellom de to blodfunnene langs Fagerlundvegen. De har ikke gjort noen funn de har ønsket å dele

Det ligger én gård mellom de to funnstedene, og det er gården Jemtland (der JJ's svigerfamilie holder til).
Citera
2018-01-10, 17:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vossevangen

Mitt förslag på svenska är Vid, jäms med, strax intill.
Citera
2018-01-10, 17:59
Medlem
Skulle inte en fågel kunna ta med sig blod från ett ställe till ett annat utan att blod droppar mellan de två ställena. Tex en korp som flyttar mellan två ställen där den äter.
Citera
2018-01-10, 18:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaskadmust
Det ligger én gård mellom de to funnstedene, og det er gården Jemtland (der JJ's svigerfamilie holder til).
Jepp! tråden her har vært inne på flere mulige årsaker til at gården Jemtland er knyttet til saken
Citera
2018-01-10, 18:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svartheden
Skulle inte en fågel kunna ta med sig blod från ett ställe till ett annat utan att blod droppar mellan de två ställena. Tex en korp som flyttar mellan två ställen där den äter.

er nok mere blod og mere spredt med blodflekker på funnsted til at d r sannsynelig
Citera
2018-01-10, 18:10
Moderator
OYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RumleGaasegg
NRK har akkurat lagt ut denne https://www.nrk.no/nyheter/kvinne-savnet-i-brumunddal-1.13853885

Citat;

Politiet har i ettermiddag søkt med to hunder fra Kripos i området mellom de to blodfunnene langs Fagerlundvegen. De har ikke gjort noen funn de har ønsket å dele.

Frågan är om man har gjort fynd som man inte vill berätta om, eller om man inte har gjort fynd och därför inte har något att berätta om?
Citera
2018-01-10, 18:14
Medlem
Vossevangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OY
Citat;

Politiet har i ettermiddag søkt med to hunder fra Kripos i området mellom de to blodfunnene langs Fagerlundvegen. De har ikke gjort noen funn de har ønsket å dele.

Frågan är om man har gjort fynd som man inte vill berätta om, eller om man inte har gjort fynd och därför inte har något att berätta om?
Setter mine penger på: Første alternativ
Citera
2018-01-10, 18:53
Medlem
Mer polis /etterforskere
https://www.nrk.no/ho/nye-observasjoner-sjekkes-av-bakkemannskaper-1.13859470
Citera
2018-01-10, 19:19
Medlem
Trodde först det var en karl det handlade om då bara gubbar heter Janne här.
Citera
2018-01-10, 19:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vic1988
Trodde först det var en karl det handlade om då bara gubbar heter Janne här.

sorry, som oftast er norsk og svensk det samma, men janne er dame-navn i norge, tusen takk for at vi nordmenn får lov til å bruke flashback, har ikke samma forum i norge
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in