Citat:
Berätta även gärna vad ni betalde och hur den gick till i detaljer.....!
Jag har prövat med olika yrkesdamer i Thailand som kan sin sak, och det har varit så enkelt som att, först har man en avslappnande helkroppsmassage, och efter att man slappnat av drar "sköterskan" på sig en gummihandske, applicerar glid, ber en sära på benen och börjar sakta jobba sig rund kulorna och med ena handen och hälsa på i bak-entrén med den andra... Det är obeskrivligt skönt, upphetsande och avslappnande på samma gång, men till sist efter en tio minuters lungt uppvärmande kör man full fart mot toppen...

Absolut en upplevelse ALLA (-med eller utan kliniskt behov/påbörjande prostatabesvär-) bör pröva på.
Jag skulle därutöver också vilja säga att majoriteten av män blir ombytta från "helt strejt" till "binyfikna" efter att de fått sig en riktig P-orgasm!
För mig personligen spelar det egentligen ingen roll om terapeuten är en man eller kvinna, men är det en snygg MILFig asiat så blir det för min del mer tid över till resten av massagen, eftersom reservoaren då i regel töms fortare ;-)
Kostnaden är kanske motsvarande c:a 450-550 SEK i dagens kurs och det kan låta mycket, men då är graden av professionalism och personlig service avsevärt högre än någon sunkig happy ending- eller BJ-bar (off-topic). I Sveas Prydda Rike tvivlar jag på att behandlingen är tillgänglig utanför sjukhusmiljö? Någon annan som vet?