Citat:
Ursprungligen postat av
susk
Jag tror att det var mamman som gjorde det med typ sömnmedel.Pappan hade för många planer för 2018.
- Poliser väntar på resultat. De säger att det tar några dagar. Det tyder de letar efter substans.
- Pappa hade många lektioner under 2018 som han var ansvarig för planerig. Han planerade också att ge många konferenser.
- Mamma gillade "Rädda Gottfriesmottagningen" på facebook som tyder att hon direkt hade något relaterade problem med sjukdomen.
Ja, han såg ju inte ut att lida av kronisk trötthet precis. Men han kan väl vara bärare av anlagen.
Vi får se om det är fruns verk eller om han har varit med på det. Ser ju ut som om OH hade en hel del trevligt för sig och trivdes. Men man vet ju inte av foton allena. Ett sådant beslut kan ju tas till handling snabbt också (från exv hans sida) så förefintlig planering utesluter ju inte parallell planering. Han har ju haft tid att fundera. Eller så vet han inget alls.
Sjukdomen på tal vet jag inget om men självmordsbrevet från omnämnda talesperson finns här (jag har själv inte helt läst det):
http://lobel.nu/anne.html
Sjukdomen tar nog ruskigt olika och är nog rätt rutten.
Två dagar före är ju mer än ett rent sammanträffande... Ssk om mamman hade kontakt med en sådan grupp.