Citat:
Ursprungligen postat av
sumialic
Någon mer som är inne på Oyster Pearl (PRL)? Köpte precis på mig för 5 eth. Varför?
- Intressant idé som kan användas på majoriteten av hemsidor
- Många som verkar tro på den
- Stor potential till att växa med en relativt låg market cap på $100 miljoner
- Finns endast på en exchange just nu (kucoin) och kan alltså slå när den lanseras på fler
- Det anställdes precis 16 nya personer, vara fyra jobbar med marketing
- Deras testnet lanseras nu i januari, samtidigt som en ny hemsida och logo även kommer introduceras.
Köpte den för runt 20 cent då jag liksom du såg att idén var riktigt jävla smart, frågan är bara om de kommer kunna genomföra den och hur populärt det kommer bli. Tänk dig nyhetssidor som inte behöver ha betalväggar då de får inkomster från ett annat håll, en perfekt lösning för att finansiera Wikipedia etc etc etc. Har ändå valt att sälja hälften då jag har gjort 1 500 % på den.
PRL finns även på Cryptopia så Kucoin är inte enda exchangen.
Till alla er som ger er in i "kryptohandel" så kom ihåg att valutahandel är ett nollsummespel. Det är viktigt att ni tar hem "vinster" då och då. Det kommer ny "coins" hela tiden med ny teknik, nya fördelar osv osv. Alla dessa coins kommer inte att leva i slutändan (och visa alltcoins kommer bli utkonkurrerade av nya bättre). Så var inte rädda att ta hem lite vinster då och då. Hellre missa en liten uppgång än att förlora allt.