2018-01-10, 09:52
Medlem
BushwickBills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Jag förstår inte ens vad som menas här. Vad menar du att "_Conf_goTWIT_P_act-small#_" betyder?
Att Trump skriver om small business saturday på den officiella Small Business Saturday är varken oväntat eller underligt, oddsen borde vara extremt låga för det..
Small Business Saturday is an American shopping holiday held on the Saturday after US Thanksgiving during one of the busiest shopping periods of the year.
The American Express-sponsored shopping holiday, now in its eighth year, saw 108 million shoppers spend $12.9 billion on Nov. 25 at independently owned businesses. That is down from 112 million shoppers spending more than $15 billion in 2016. American Express and the National Federation of Independent Business released the 2017 Small Business Saturday Consumer Insights Survey Monday, reporting that four in 10, or 43 percent of American adults either shopped or dined small on the day.
https://en.wikipedia.org/wiki/Small_Business_Saturday
https://www.cnbc.com/2017/11/27/small-business-saturday-sales-down-for-2017.html

Eftersom Q skrivit att man ska titta på Tweets som kommer inom tidsperioder på 15-10-5 min och fem minuter efter att han skrivit detta: _Conf_goTWIT_P_act-small#_ twittrar presidenten om small business. Vad är chansen att det skulle vara ett sammanträffande? Det måste vara nästan astronomiska odds för att tajma ett tweet rätt på minuten oavsett vilken dag det är? Så endera har du en vettig förklaring, vilket jag skulle motta med värme, eller så får vi gå tillbaka till ritbordet. Jag har inga problem att erkänna att något inte stämmer om det finns en förklaring som är bättre än din nuvarande, dvs slumpen.

Conf=confirm
goTWIT=kör twitter
P=presidenten
act-small=aktivera small
Citera
2018-01-10, 10:07
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BushwickBill
Eftersom Q skrivit att man ska titta på Tweets som kommer inom tidsperioder på 15-10-5 min och fem minuter efter att han skrivit detta: _Conf_goTWIT_P_act-small#_ twittrar presidenten om small business. Vad är chansen att det skulle vara ett sammanträffande? Det måste vara nästan astronomiska odds för att tajma ett tweet rätt på minuten oavsett vilken dag det är? Så endera har du en vettig förklaring, vilket jag skulle motta med värme, eller så får vi gå tillbaka till ritbordet. Jag har inga problem att erkänna att något inte stämmer om det finns en förklaring som är bättre än din nuvarande, dvs slumpen.

Conf=confirm
goTWIT=kör twitter
P=presidenten
act-small=aktivera small

Min nuvarande förklaring var inte slumpen - den var att detta var på "small business saturday" som är en stor handelsdag i USA när man uppmärksammar just små lokala företag.. Lite som att skriva
"_Conf_goTWIT_P_act-Xmas#_" på julafton,
"_Conf_goTWIT_P_act-black#_" på black friday
eller
"_Conf_goTWIT_P_act-scary#_" på halloween

OM presidenten inte twittrar något spännande så gör det ju inget, men OM han twittrar något som med kofot kan bändas in som en "konfirmering" så kommer ju halva chan-klanen gå bananas, och förr eller senare måste man ju få åtminstone några "träffar" så mycket "koder" som den där Q öser ur sig..
Senast redigerad av SnakePlisssken 2018-01-10 kl. 10:09.
Citera
2018-01-10, 10:10
Medlem
BushwickBills avatar
Citat:
Min nuvarande förklaring var inte slumpen - den var att detta var på "small business saturday" som är en stor handelsdag i USA när man uppmärksammar just små lokala företag.. Lite som att skriva
"_Conf_goTWIT_P_act-Xmas#_" på julafton,
"_Conf_goTWIT_P_act-black#_" på black friday
eller
"_Conf_goTWIT_P_act-scary#_" på halloween

Nej det är inte att träffa rätt dag som är det intressanta utan det är att träffa rätt MINUT! Så alltså, rätt tweet, rätt minut och rätt dag. Detta är dessutom ett exempel av flera vilket minskar chansen för slump betydligt.
Senast redigerad av BushwickBill 2018-01-10 kl. 10:21.
Citera
2018-01-10, 10:43
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Nej det är inte att träffa rätt dag som är det intressanta utan det är att träffa rätt MINUT! Så alltså, rätt tweet, rätt minut och rätt dag. Detta är dessutom ett exempel av flera vilket minskar chansen för slump betydligt.

Vad är "rätt" tid och varför ska man titta 5-10-15 eller vad du skrev, menar du att ni tror presidenten sitter och bevakar chan-meddelanden dygnet runt så han kan svara på "rätt" minut om Q skickar nåt superduperviktigt meddelande om "small"?
Citera
2018-01-10, 10:49
Medlem
Citat:

Självklart är det så. Indiciekedjan är lång nu och att välja att plocka ut enskilda saker utan att förstå sammanhanget alls för att avgöra trovärdigheten är mer trotsigt än logiskt.

Ett intressant inlägg skrevs inatt om detta men plockades bort, synd..
Citera
2018-01-10, 10:53
Medlem
Citat:
Vad är "rätt" tid och varför ska man titta 5-10-15 eller vad du skrev, menar du att ni tror presidenten sitter och bevakar chan-meddelanden dygnet runt så han kan svara på "rätt" minut om Q skickar nåt superduperviktigt meddelande om "small"?
Nej de menar att q t.ex sitter typ bredvid, är fysiskt i närheten på något sätt så de kan timea det. Detta baseras på ett meddelande från q som var typ Confirm (5) (10) (15) eller så, vilket då ska innebära att bekräftelse kommer inom så många minuter.

Intressant då att en sådan sak som att ha dålig täckning eller uppkoppling skulle sabba det hela. Q måste isf. vara helt säker på att kopplingen till twitter funkar för både q och djt. Oväntat underhåll = att det går käpprakt. Inte så klokt men de kanske har en magisk länk så att säg.
Citera
2018-01-10, 10:55
Medlem
Jag börjar förstå varför Trump twittrar så mycket, han kan ju omöjligt hinna göra något annat, särskilt som han ska synka med Q med lite kluriga koder.
Undrar hur han gör när han ska golfa?
Citera
2018-01-10, 11:04
Medlem
BushwickBills avatar
Citat:

Sök på marker och allt som är i brackets[] i denna, du kan söka på siffrorna utan brackets också: https://qcodefag.github.io/
Q säger att han skriver på 4chan/8chan och Trump tweetar om samma sak inom vissa intervaller om 15 minuter, 10 minuter, 5 minuter, 1 minut etc.

Självklart sitter inte Presidenten och scannar 4chan/8chan utan Q sitter bredvid Presidenten, eller har tillgång till hans Twitter på något sätt. Det finns fler exempel än "small" men den är fruktansvärt tydlig så det var därför jag tog det exemplet. Kolla bilden jag lade upp tidigare eller länken ovan, det är väldigt tydligt även vid consequential/consensual om man förstår bilden och koden. Jag försöker också hitta hål i det här och eftersom du i princip är enda oppositionen så får du gärna anstränga dig lite så det finns någon att bolla med. Har du läst majoriteten av Q-posterna?
Citera
2018-01-10, 11:09
Medlem
BushwickBills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sazed
Nej de menar att q t.ex sitter typ bredvid, är fysiskt i närheten på något sätt så de kan timea det. Detta baseras på ett meddelande från q som var typ Confirm (5) (10) (15) eller så, vilket då ska innebära att bekräftelse kommer inom så många minuter.

Intressant då att en sådan sak som att ha dålig täckning eller uppkoppling skulle sabba det hela. Q måste isf. vara helt säker på att kopplingen till twitter funkar för både q och djt. Oväntat underhåll = att det går käpprakt. Inte så klokt men de kanske har en magisk länk så att säg.

[RR-out] gick ju åt helvete och jag har inte förstått vad han menar med det:

Marker missed?
[RR-out]
POTUS Tweet - RR/out.
Why is this relevant?
Q

Någon referens till att Trump satt utan täckning eller i möte?
Citera
2018-01-10, 13:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TVZ
Självklart är det så. Indiciekedjan är lång nu och att välja att plocka ut enskilda saker utan att förstå sammanhanget alls för att avgöra trovärdigheten är mer trotsigt än logiskt.

Ett intressant inlägg skrevs inatt om detta men plockades bort, synd..
Ja vart försvann det inlägget???????
Det var ett av dom bästa jag läst, jag vill kopiera några bitar av det, var finns det nu?
Citera
2018-01-10, 13:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sazed

Så då ska "Q" vara typ Ivanka Trump eller någon som tillhör den allra närmaste kretsen?
De här kodorden, vem eller vad ska kunna förstå dem ?
Citera
2018-01-10, 13:27
Avslutad
tror faktiskt inte Trump driver sin egen Twitter, känns som att någon annan skriver för honom. och möjligtvis på bekräftelser / order av presidenten om vad som skall skrivas.

hade varit kul om det är Roger Stone som är Q
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in