2018-01-09, 21:41
Medlem
fjiskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gallacher
Sluta ta honom seriöst. Han har ingen aning vad han pratar om.
Riktg internetkrigare är han. Sitter och skriker att han inte blir creddad av journalister som ett litet barn. Vem säger att journalisterna inte har samma känningar?

Usch. Bara fjuniga fjortonåringar som gillar fotbollsdamp. Karln lät rädd i hans podd han försöker promotea.
Citera
2018-01-09, 21:53
Medlem
Eldarn.s avatar
Tror inte ett dugg på Isak till Östersund, även om det bara är en förfrågan det handlar om. Vill inte på något sätt försvara Fotbollsdamp men hans källor har varit tämligen rätt ute i detta fönster; Bachirou, Christiansen och Wernersson har hans källor haft rätt på.

Citat:
Ursprungligen postat av MrOrdonnee
Fetade. Han har arbetat med annan ekonomi. Hoppas satsningen bär sig.

Stämmer. Med en trupp som har kvalité och bredd i alla lagdelar kan det gå vägen!
Citera
2018-01-09, 21:55
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Göteborg tackade ju till slut nej till Ekstrand när sponsorerna, som skulle bidra med en sign-on på 5 mille, fick nys om hans skadehistorik. Det var i aug-17.
Ajdå. Låter ju ganska illavarslande. Att värva "damaged-goods" har vi fått nog av kan man tycka.
Citat:
Ursprungligen postat av ville91
Jo det är det.. Startspelare bör värvas på mittfältet
Varför ska det vara en jätteprio när Adu, K.Olsson, Affane, Taylor & Saletros finns tillgängliga? Visserligen är kvalitén hos dom två sistnämnda tveksam om inte icke existerande men ändå, finns inget behov av nån panikvärvning.
Citat:
Tydligen vill Östersund låna Alexander Isak...
Fotbollsdamp alltså. Du är inte så mycket för källkritik antar jag.

Snubben som styr twitterkontot var bättre när han hävda ur sig roliga och pricksäkra kommentarer, sämre när han ska spy ur sig sina politiska åsikter och sillysnack. Med det sagt så ja, han har prickat rätt ett par gånger nu de senaste veckorna men lite mer än så krävs.

Sen är tanken på att Isak ska dra på lån till Östersund helt bisarr.
Citera
2018-01-09, 21:56
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eldarn.
Tror inte ett dugg på Isak till Östersund, även om det bara är en förfrågan det handlar om. Vill inte på något sätt försvara Fotbollsdamp men hans källor har varit tämligen rätt ute i detta fönster; Bachirou, Christiansen och Wernersson har hans källor haft rätt på.

Stämmer. Med en trupp som har kvalité och bredd i alla lagdelar kan det gå vägen!

Har han varit först med nånting? Det är det som är den intressanta frågan.
Citera
2018-01-09, 22:08
Medlem
MrSkargards avatar
Det har uppstått en hel industri i framförallt England där diverse anonyma twittrare låtsas ha insyn när det gäller silly season. Det verkar som att vi har fått mer och mer av sådan skit även i Sverige.
Citera
2018-01-09, 22:33
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
Ajdå. Låter ju ganska illavarslande. Att värva "damaged-goods" har vi fått nog av kan man tycka.

Varför ska det vara en jätteprio när Adu, K.Olsson, Affane, Taylor & Saletros finns tillgängliga? Visserligen är kvalitén hos dom två sistnämnda tveksam om inte icke existerande men ändå, finns inget behov av nån panikvärvning.

Fotbollsdamp alltså. Du är inte så mycket för källkritik antar jag.

Snubben som styr twitterkontot var bättre när han hävda ur sig roliga och pricksäkra kommentarer, sämre när han ska spy ur sig sina politiska åsikter och sillysnack. Med det sagt så ja, han har prickat rätt ett par gånger nu de senaste veckorna men lite mer än så krävs.

Sen är tanken på att Isak ska dra på lån till Östersund helt bisarr.
Affane är ej startspelare.... Men ser gärna att Bilal Hussein får chansen under försäsongen sedan värva en central mittfältare om han ej är redo. Sedan vill ja se hur Yasin funkar som central mittfältare. Även se Silva där. Om AIK skulle värva någon mittfältare hoppas jag på Eddahri
Skrev aldrig att det var trovärdigt tror ej på det själv mvh
Senast redigerad av ville91 2018-01-09 kl. 22:37.
Citera
2018-01-09, 22:44
Medlem
Isak till ÖFK är ett planterat rykte. 110%. Finns ingen sanning i det alls.
Citera
2018-01-09, 22:45
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Affane är ej startspelare.... Men ser gärna att Bilal Hussein får chansen under försäsongen sedan värva en central mittfältare om han ej är redo. Sedan vill ja se hur Yasin funkar som central mittfältare. Även se Silva där. Om AIK skulle värva någon mittfältare hoppas jag på Eddahri
Skrev aldrig att det var trovärdigt tror ej på det själv mvh

Varför lägger du ut uppgifter som du inte ens tror på själv?
Citera
2018-01-09, 22:48
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av MrSkargard
Varför lägger du ut uppgifter som du inte ens tror på själv?
Är en silly season tråd mvh
Citera
2018-01-09, 22:51
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Är en silly season tråd mvh

Det innebär inte att man ska skriva vilken skit som helst. Om någon random pundare berättare för mig att Messi ska spela för Brommapojkarna så skriver jag ju inte ut det här.
Citera
2018-01-09, 23:34
Medlem
0174Affes avatar
Sarfo tillbaka till Sirius är för mig helt ok. Grabben är inte dömd för något. Välkommen hit, välkommen hem. Kom hem gärna gratis, vi tar hand om dig.
Citera
2018-01-10, 00:01
Medlem
Zer0Shits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0174Affe
Sarfo tillbaka till Sirius är för mig helt ok. Grabben är inte dömd för något. Välkommen hit, välkommen hem. Kom hem gärna gratis, vi tar hand om dig.
Han har ju dock erkänt handlingen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in