2018-01-09, 19:38
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
Står fast vid det jag tidigare skrev om Silva, dock sitter man ju inte å gråter just nu. Kan bli bra detta

Gällande Ekstrand måste jag säga att man är tämligen okunnig. Tänker på Udinese när jag hör namnet men kan ingenting mer än så. Bara å hoppas att Gallachers ord stämmer.

Nu känns vi mer eller mindre spikade inför 2018. Om nu ingen säljs.
En till central mittfältare är kvar
Citera
2018-01-09, 19:58
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ville91
En till central mittfältare är kvar
Möjligen, men det är ingen jätteprio för stunden.
Citera
2018-01-09, 20:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eldarn.
Bra att BW agerar redan nu och plockar in en svensk mittback som gjort karriär i utlandet, har en del landskamper och dalat i kvalité men som ändå har en tre, fyra säsonger kvar som mittback på Allsvensk nivå. Bra ålder på Ekstrand (28), fin erfarenhet av både Allsvenskan och mer professionell fotboll ute i Europa sätter oss i en situation där vi, efter 2018 års säsong, har i alla fall tre mittbackar av hög kvalité kontrakterade. Nisse gör nog troligtvis sin sista säsong nu och Haukssons kontrakt går ut. Kvar står vi då med Karlsson, Nyholm och förhoppningsvis Ekstrand. Då lär det inte bli att vi återupprepar 2015 där Karlsson var vårt enda rutinerade alternativ med kvalité, Sonko och Väisänen var inte redo.

Milosevic lär vilja dra utomlands efter en bra säsong från hans sida vilket gör att BW redan nästa vinter måste ut på marknaden och leta mittback. Nu får han i lugn och ro söka efter ersättare till Karlsson/Nyholm.

Märks att BW lärt sig 2015 och även 2017 års läxa i och med värvningen av Silva. Fin värvning, finns inte så mycket mer att säga. Nu ska bara en eller två mittfältare in och årets vinterfönster är 5/5.

AIK rustar!
Fetade. Han har arbetat med annan ekonomi. Hoppas satsningen bär sig.
Citera
2018-01-09, 20:27
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Står fast vid det jag tidigare skrev om Silva, dock sitter man ju inte å gråter just nu. Kan bli bra detta

Gällande Ekstrand måste jag säga att man är tämligen okunnig. Tänker på Udinese när jag hör namnet men kan ingenting mer än så. Bara å hoppas att Gallachers ord stämmer.

Nu känns vi mer eller mindre spikade inför 2018. Om nu ingen säljs.

Göteborg tackade ju till slut nej till Ekstrand när sponsorerna, som skulle bidra med en sign-on på 5 mille, fick nys om hans skadehistorik. Det var i aug-17.
Citera
2018-01-09, 20:31
Avslutad
Jag börjar fan bli nervös nu. Det känns som att vi skulle behöva få in 2-3 högkvalitativa offensiva värvningar för att vara med där uppe i år och det enda namnet man har hört är Lundberg. För fan Sonny vakna!
Citera
2018-01-09, 21:10
Medlem
DiegoRostas avatar
Hiljemark tillbaka i Genoa, funderar fortsatt på MFF. Blir dyrt sett i kontrakt men lär gå. Det som sätter käppar i hjulet är hans flickvän' samt att internationella fönstret fortfarande är öppet, vill även se hur Genoa ser på honom.

'Fotbollsfru som vill leva glamoröst och i en bubbla.
Citera
2018-01-09, 21:16
Avslutad
Citat:
Möjligen, men det är ingen jätteprio för stunden.
Jo det är det.. Startspelare bör värvas på mittfältet
Citera
2018-01-09, 21:17
Avslutad
Tydligen vill Östersund låna Alexander Isak...
Citera
2018-01-09, 21:19
Medlem
DiegoRostas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DiegoRosta
Hiljemark tillbaka i Genoa, funderar fortsatt på MFF. Blir dyrt sett i kontrakt men lär gå. Det som sätter käppar i hjulet är hans flickvän' samt att internationella fönstret fortfarande är öppet, vill även se hur Genoa ser på honom.

'Fotbollsfru som vill leva glamoröst och i en bubbla.

OBS: Såklart en värvning från övre hyllan så procentsatsen att den ska slå igenom detta fönster är inte speciellt hög. Räkna med 25 procent chans max.

Det hela hänger på vad Hiljemark själv vill samt vad Genoa har för planer med honom. Klart står att han kommer vilja lämna Genoa om förtroendet inte finns där.
Citera
2018-01-09, 21:26
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Tydligen vill Östersund låna Alexander Isak...

Enligt vem?
Citera
2018-01-09, 21:30
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av MrSkargard
Enligt vem?
Fotbollsdamp på twitter
Citera
2018-01-09, 21:40
Medlem
Gallachers avatar
Citat:
Fotbollsdamp på twitter
Sluta ta honom seriöst. Han har ingen aning vad han pratar om.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in