2018-01-04, 15:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lost1nwonderland
kan inte uttala mig om nollhålets batch. men provade precis en liten dutt (ca 5-6 mg) utav cs för en 20 minutersen och jag känner definitivt av både dissociation och även nån slags eufori (inte helt olikt någon opi..)
verkar lovande än så länge!

Hur gick det för dig?
Nån annan som testat cs batch?
Citera
2018-01-04, 16:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cp5
Hur gick det för dig?
Nån annan som testat cs batch?

Vilka är cs?
Citera
2018-01-05, 12:11
Medlem
Citat:
Cs batch är mycket svagare. Är kanske uppe i 30mg+ och det känns som 2mg från zh.

Det är inte rakt igenom skräp men skulle jag tagit samma dos från zh’s skulle jag varit på en annan planet.

Känns inte som samma substans, men jag har fått ett påtagligt humörlyft och till och med stammat lite ála robotstyle.

Som sagt inte skräp men det är långt ifrån samma

Väldigt mysko. Får en stark och bra (disso med inslag av opi) tripp på 6-10mg. Inte tagit över det. Däremot inte prövat ZHs batch, kan inte uttala mig om deras. Jag kör enbart oralt med denna. Enbart kört 3meoPCE från ZH och den behöver jag dubbelt utav om inte mer.
Jag rekommenderar ingen att ta 30mg utan att pröva 10&20mg doser innan.
Jag skulle nog inte våga ta 30mg av denne, kanske 12-13mg.

Kanske ska pröva ZHs ändå och se om de är skillnad.

Ska köra denna idag, var en jävligt lyckad nyår med denna bl.a.

Citat:
Ursprungligen postat av Yttersidsklurr
Vilka är cs?

Chemical-services.net
Senast redigerad av heyhey1 2018-01-05 kl. 12:15.
Citera
2018-01-06, 12:05
Avslutad
Någon som har något att säga om denna i kombination med ladd? Min kamrat blandade denna, mdma och tjack utan minsta problem. Jag slogs dock tyvärr ut och fick skippa partajet igår efter en tändstickslina ladd. Tidigare på dagen hade jag tagit en medium dos O-PCE och en halv habbe men jag antar att svettningarna och allt som ledde till att jag, klarspydd, somnade gott i min säng främst var mängden alkohol i kombination med det lilla laddet, men man vill ju vara säker.

Vad säger ni; dålig idé att dra några streck lite senare efter en bomb på 7mg 3-HO-PCP?
Citera
2018-01-06, 13:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reactant
Någon som har något att säga om denna i kombination med ladd? Min kamrat blandade denna, mdma och tjack utan minsta problem. Jag slogs dock tyvärr ut och fick skippa partajet igår efter en tändstickslina ladd. Tidigare på dagen hade jag tagit en medium dos O-PCE och en halv habbe men jag antar att svettningarna och allt som ledde till att jag, klarspydd, somnade gott i min säng främst var mängden alkohol i kombination med det lilla laddet, men man vill ju vara säker.

Vad säger ni; dålig idé att dra några streck lite senare efter en bomb på 7mg 3-HO-PCP?

Det jag har läst, rekommenderas inte stimulanter när man intar dissociativa. Både kan vara stimulerande och på så sätt bli jobbigt pga synergin, sedan ska det även vara neurotoxiskt.

Jag har prövat en ytterst liten mängd katinon när jag tog 3meopce eller ho-pcp och då kändes det på något sett skumt & som att något inte stämde, tänker inte göra om det då det är neurotoxiskt. Det är ingen kombo som ger ett bra rus tillsammans, mer än bådes rus och ev biverkningar pga kombon. Drogerna bör tas var för sig.

Jag körde 7-8mg av denna igår och damn, det blev rätt skevt. Någon som har prövat att kombinera denna med 3-meo-pce t.ex.? Eller annan pce med annan pcp?
Citera
2018-01-06, 15:10
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av heyhey1
Det jag har läst, rekommenderas inte stimulanter när man intar dissociativa. Både kan vara stimulerande och på så sätt bli jobbigt pga synergin, sedan ska det även vara neurotoxiskt.

Jag har prövat en ytterst liten mängd katinon när jag tog 3meopce eller ho-pcp och då kändes det på något sett skumt & som att något inte stämde, tänker inte göra om det då det är neurotoxiskt. Det är ingen kombo som ger ett bra rus tillsammans, mer än bådes rus och ev biverkningar pga kombon. Drogerna bör tas var för sig.

Jag körde 7-8mg av denna igår och damn, det blev rätt skevt. Någon som har prövat att kombinera denna med 3-meo-pce t.ex.? Eller annan pce med annan pcp?

Jag har blandat o-pce och 3-ho-pcp och en drös andra dissos. Har du källa på att stimulanter och dissociativa skulle vara neurotoxiskt. Enligt vilken funktion?
Ketamin & MDMA är ingen fara. Inte heller med tjack. Keta och ladd nyttjas i kombo hejvilt söderut. Det är just ladd och 3-ho-pcp jag är nyfiken på och mina kamrater på reddit varnar inte för något annat än ökad mani vilket inte är något som skrämmer en dissofantast som mig.
Citera
2018-01-06, 21:31
Avslutad
Meddelar att duttar 3-HO-PCP dansar skitfint med kokain, låg dos benso, gräs och vin. Det är i liknande coctails den hör hemma. Mysblandningar!
Citera
2018-01-07, 02:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reactant
Jag har blandat o-pce och 3-ho-pcp och en drös andra dissos. Har du källa på att stimulanter och dissociativa skulle vara neurotoxiskt. Enligt vilken funktion?
Ketamin & MDMA är ingen fara. Inte heller med tjack. Keta och ladd nyttjas i kombo hejvilt söderut. Det är just ladd och 3-ho-pcp jag är nyfiken på och mina kamrater på reddit varnar inte för något annat än ökad mani vilket inte är något som skrämmer en dissofantast som mig.

Nej inte någon källa direkt, fick mest den uppfattningen utav att läsa runt på nätet...
Detta står på 3-ho-pcps psychonautwiki:
Citat:
Stimulants - This combination can potentiate the anxiety-inducing, manic, delusional and disinhibiting aspects of dissociatives, particularly those without pronounced motor and consciousness-suppression components like ketamine as this can increase the likelihood of a panic event or psychotic episode.
Prominent examples include PCP and its analogs 3-MeO-PCP, MXE, and the diarylethylamine dissociatives like diphenidine or ephenidine. There is also evidence that suggests that combining these two increases their neurotoxicity.[citation needed] Anecdotally, worsened comedowns are also commonly reported when these two classes of substances are combined.

Jag tyckte iaf att kombon inte kändes något vidare. Kanske inte så att de krocka men erm, känns bara onödigt. Vem vill förstöra ett fint dissorus?
Tycker det är bra bättre att kombinera med cb/SCs, opioider eller andra downers (lyr, bens, baclofen/phenibut) samt tryptaminer och annan psykedelika.
Tycker stims bara ökar bieffekterna, och ger inte ruset någon extra synergi som flera andra substanser gör.

Tror inte det borde vara någon fara, men börja extremt lågt för att minska ev biverkningar. Stims är inte min cup of tea, vissa är schyssta; tycker de passar annat(opis och andra downers) bättre än dissos.

Vad tyckte du om kombon med o-pce och ho-pcp?
Senast redigerad av heyhey1 2018-01-07 kl. 03:01.
Citera
2018-01-09, 13:27
Medlem
Hur stor är skillnaden på cs och zeros batch?
Citera
2018-01-09, 15:45
Medlem
FuGeeLalas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Livethy
Hur stor är skillnaden på cs och zeros batch?
Tycker båda två fungerar ypperligt! Samma substans helt klart.
Citera
2018-01-09, 18:56
Medlem
Tog en knivsudd av zh’s batch igen nu och allt jag kan säga är att det är som en dröm.

För mig funkar det här riktigt bra. Hoppas det kommer in större mängder av den här batchen.

Cs är oxå bra men jag föredrar zh’s
Citera
2018-01-10, 12:17
Medlem
Citat:
Tog en knivsudd av zh’s batch igen nu och allt jag kan säga är att det är som en dröm.

För mig funkar det här riktigt bra. Hoppas det kommer in större mängder av den här batchen.

Cs är oxå bra men jag föredrar zh’s

Så funkar CS för mig (på 5mg är ja jag skönt påverkad och på 7-8mg är jag rätt lost). Känns ju inte lönt att pröva ZHs, men sugen är man ändå haha.

Skulle förmodligen sneat livet om inte fått EP av en 30mgdos haha. På 10 mg vart de även för intensivt i stort sätt.

Kanske din påse öppnades(när de hanterades) i posten elr på väg till brevlådan o legat med fuktig lukt och på så sätt tappat potens? CS hoPCP är den potentaste dissociativa substans jag har prövat (3meoPCP är svagare).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in