Alternativ 1 Spekulerar hej vilt! Gunnarsson träffar en massa människor på Mon Cherie, bion och kyrkor. Kanske scientologer infiltrerade agenter från mossad eller cia bulgarer/chilenare?
När man letade efter någon som ville knäppa Palme frågade man Birchan o Nielberg säkerligen också folk man kunde skylla på eller sätta dit som var udda som Gunarsson
Jag tror Palmes mördare kan tex varit bulgarer chilenare arbetandes för mossad/cia. Eller varför inte det kyrkliga spåret scientologer arbetanddes för cia/mossad
Någon stör sig på Gunnarsson på krogen och bestämmer sig för att den jäveln som har sån framgång hos tjejerna ska bli vår kille.
Altrernativt 2 På fester och fyllesnack hemma hos Gunnarsson eller på alla krogar har han stött på agenter av främmande makt. Där Gunnarsson skrytit att han var cia anställde med sina vanliga pickup lines
Här någonstans har han förmodligen dratt till sig agenter eller folk som vill ge han en läxa eller ser han som perfekt att skylla mordet på.
Hemma har han haft tjejer o killar o träffat en som heter Barbro en massa stök-Jag ser det som att någon vill sätta dit han-genom att tala om skjuten i ryggen bakifrån mm-Liksom på ett smart sätt lurat in Gunnarsson fått han att säga sådana här ord. Jag får scientologvibbar cia folk som han fått kontakt via kyrkan. Jag tänker det här de har ritat gravsten med P på-kennedyboken från 1969 där Kennedy låg i en blodpöl. Det här med bion-Jag tror att det är som Dammegård sagt det är samma cia/mossad folk som varr inblandade i Palmemordet som i Kennedy-De tänker vi kör det med osvald o bion med Gunnarsson också-
Jag tror på Cia eller Mossad-
Alternativ 3. De hemliga tjänsterna som hade ögon ut mot triangeln där Palme dagligen gick såg även Gunnarsson svaja förbi och man undrade kanske var det var för man så mörk var han svensk
Man sökte upp honom på Mon cherie o bearbetade han med mindcontrol man talade om skjuten iryggen med Gunnarsson för man hade märkt att han pratade högt o breett med alla om det han talat med andra om för någon timme tidigare.
Att Gunnarsson bara ljuger o var mördaren tror jag inte. Men att han blev skjuten i Usa?
Kanske han förstod att de han kände i Usa var inblandade i mordet o han kanske gick på dem o ifrågasatte om det var de som lagt ut gravstenen o kennedymordsboken o den amerikanska tidningen
Alternativ 4 I Usa var man rädda för att Gunnarson skulle avslöja det han fått reda på om mordet i Usa av scientologerna som ju skrivit dewvilschucrh om Palme i Gunnarssons lägenhet (jag tror det kan varit någon scientolog hos han)så när Ölvebro var på väg sköt man han.
Det här med jackan får jag inte ihop-Det räckte inte att man hällde krut på jackan man var tvunget att skjuta med ett vapen för att det skulle fastna. Sååå?
Ja kanske de experterna på krut Nato/cia i wiesbaden var med på noterna. Nej knappast
Då återstår inbrottet-kan man verkligen ha gjort inbrtott o skjutit med Gunnarsson jacka?
i så fall var det magnumrevolverkrut?
Alternativ 5 PÅ resor i Usa svamlar Gunnarson om att han heter Vic och besöker frikyrkor här träffar han på folk som smider planer mot Olof-Detta är agenter tidigare som varit i Stockholm eller som känner folk i stockholm som ser Gunnarson som perfekt. Dessa kanske ser Palme som devilchurch och är agenter inom scientologerna-Var låg scientologscentret los Angeles? Var Vic där hos dem?
Att någon har skrivit djävulens hantlangare hemma hos Gunarsson låter inte det uttrycket som om det skulle kunna vara scientologer eller något kyrkligt Eap?
Om man söker på nätet vilka grupper som använde sig av det språkliga uttrycket kring 1986 vilka hamnar man hos då?
https://hansiwanbratt.wordpress.com/2007/05/16/scientologerna-och-palmemordet/ Jag har försökt googla djävulens hantlangare utan framgång tänker på det kanske ska vara något annat ord än hantlangare. Googlade på djävulens hjälpare ingen framgång
Även testat med prophet preacher ihop med scientology men ingen framgång