Citat:
Ursprungligen postat av
Norsk80
HRC avslutade sin senaste tweet med ”Enough is enough.”, en Q-fras, kanske ingen sammanhang?
Husseins senaste kort på familjen var ett thanksgivingkort med samma kläder som blev benyttat för några år sedan, julekortet var et kort från 2015.
Udda, vi får veta inom kort
BO julkort är mycket suspekt. Mycket. Om man själv återanvände ett gammalt julkort skulle det vara lite egendomligt. Att en nyligen avgången president gör det på officiellt kort är osannolikt.
Citat:
Ursprungligen postat av
TVZ
Om man nu saknar incidenter på senare tid som gör det Q säger intressant kommer precis nyheten att Peter Sutherland dött.
https://www.reuters.com/article/us-people-sutherland/former-wto-goldman-and-bp-chief-peter-sutherland-dies-at-71-idUSKBN1EW0ME?il=0
Jag har själv inte så bra koll på honom förutom att hans namn nämnts i trådarna jag följer och några föreslog till och med att det är han som är P, och som gett Soros order.
Högt upp var han iaf, och nu är han död.
Intressant timing
Någon som vet mer?
Jag tänkte just skriva att han är inte purung, men han blev bara 71 år gammal. Enligt FR skulle han kunnat jobba i 4 år till innan pensionering. Det måste anses som långt för tidig död. Snittåldern 78-80 och snittåldern på de som är +70 måste vara oändligt högre. Är man dessutom hyperförmögen och inte behövt tungt kroppsarbete, dvs socialgrupp 1, borde han levt till kanske 90.
Undrar om Orban vet något vi ännu inte känner till?
Orban on Europe, democracy and migration (Orban: 2018 will be year for restoring people’s will in Europe)
https://www.youtube.com/watch?v=XVr-Eijsht0
Citat:
Ursprungligen postat av
HedgeZero
I en podd före julhelgen sades det att Peter Sutherlands son Ian jagats av säkerhetstjänst nånstans i norra England.
Annars är Peter Sutherland bästa kompis med Carl Bildt, Cecilia Malmström, Fredrik Reinfeldt, Anders Borg, Marcus Wallenberg så det är rätt lätt att hitta de svenska förrädarna bland Sutherlands umgängeskrets.
Peter Sutherland var motståndare till nationalstat och förespråkade utomeuropeisk invandring för att söndra de europeiska nationalstaterna inifrån.
Självklart får vi alla hoppas att han led alla helvetes kval stunden före sista andetaget drogs, eller hur?
Stod det något om varför Ian jagats? Det sägs att Soros son är lika sjuk i huvudet som sin far. Stämmer det på Ian också?
Citat:
Ursprungligen postat av
volvo 240
Man kan ju hoppas att Trump skickat ut CIA för att ta globalisteliten av daga.
Är/var inte CIA Deep States organisation, dvs förlängning av Mossad? Undrar hur stämningarna och kraftförhållandena är mellan US Marine Corps, NSA, FBI, CIA osv. De två förstnämnda kanske tre är på Trumps sida som jag förstått det.
Citat:
Ursprungligen postat av
Ondahamstern
Oja, naplmbomba ihjäl flera miljoner människor som har blivit hjärntvättade, det hindrar definitivt (inte) Ryssland och Kina från att aktivt hjälpa sin allierade hund som skriker om att bomba alla?
Kanske inte ska ta allt du läser i alla inlägg bokstavligt. Även svenskar, kanske du med?, är hjärntvättade precis som majoriteten av alla västerlänningar. Som tur är håller det på att släppa.