2017-06-04, 10:34
Medlem
Du skriver i rapporten att människor inte förstår dig. Jag vill att du ska veta att jag aldrig någonsin har relaterat så mycket till en annan person som dig efter hur du beskriver dina tankegångar. Det kändes helt ärligt som jag läste en text skriven av migsjälv.

Välskriven rapport, intressanta tankar. 4.5/5
Citera
2017-06-04, 10:38
Medlem
Glömde att skriva det i förra kommentaren men intressant nog är jag också man, 18 år och väger 75kg. Om du även är 188cm lång vet jag inte vad
Citera
2017-06-13, 19:21
Medlem
En ok rapport. Måste säga att du låter väldigt gnällig , och det där med att du börjat gå till psykolog kommer enbart att vara bortkastad tid. Lär dig istället att inte tycka att allt är så jobbigt och väx upp, ta lite ansvar... du är 18 bast och gnällig.
Anledningen till ditt utbrott kan ju dock vara undangömda känslor du har inom dig. Jag pratar såklart som din sexuella läggning. Jag läste inte informationen i början av ditt inlägg speciellt noga och trodde genom hela historien att DU var en tjej, som var väldigt klängig och förläskad i din polare N.

Ifall denna historia är sann så borde du nog ta o reflektera lite över ditt liv och isne att du har en hel del mognad kvar att göra, du anses vara mer eller mindre vuxen nu men av vad jag läst i detta inlägg målade jag snarare upp bilden av ett barn.

Det med din sexualitet är något du kanske borde tänka över också. Att komma ut ur garderoben är förmodligen något bra, jag menar vem blir lycklig av att ljuga för sig själv och för sina nära? Det är nog snarare så att du gör det hela väldigt mycket mer komplicerat för dig själv.

Lycka till!
Citera
2017-12-06, 21:50
Medlem
Pruttibangbangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lil-Baba
Du skriver i rapporten att människor inte förstår dig. Jag vill att du ska veta att jag aldrig någonsin har relaterat så mycket till en annan person som dig efter hur du beskriver dina tankegångar. Det kändes helt ärligt som jag läste en text skriven av migsjälv.

Välskriven rapport, intressanta tankar. 4.5/5

Va kul att du säger det! Ja och det ligger mycket i det. Det är väldigt svårt att förstå en människa till fullo. Om man ska förstå en människa måste man göra det av egen vilja och inte på grund av att någon säger "du förstår mig inte".
Citera
2017-12-06, 21:51
Medlem
Pruttibangbangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lil-Baba
Glömde att skriva det i förra kommentaren men intressant nog är jag också man, 18 år och väger 75kg. Om du även är 188cm lång vet jag inte vad

186
Citera
2017-12-06, 21:59
Medlem
Pruttibangbangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slafshafs
En ok rapport. Måste säga att du låter väldigt gnällig , och det där med att du börjat gå till psykolog kommer enbart att vara bortkastad tid. Lär dig istället att inte tycka att allt är så jobbigt och väx upp, ta lite ansvar... du är 18 bast och gnällig.
Anledningen till ditt utbrott kan ju dock vara undangömda känslor du har inom dig. Jag pratar såklart som din sexuella läggning. Jag läste inte informationen i början av ditt inlägg speciellt noga och trodde genom hela historien att DU var en tjej, som var väldigt klängig och förläskad i din polare N.

Ifall denna historia är sann så borde du nog ta o reflektera lite över ditt liv och isne att du har en hel del mognad kvar att göra, du anses vara mer eller mindre vuxen nu men av vad jag läst i detta inlägg målade jag snarare upp bilden av ett barn.

Det med din sexualitet är något du kanske borde tänka över också. Att komma ut ur garderoben är förmodligen något bra, jag menar vem blir lycklig av att ljuga för sig själv och för sina nära? Det är nog snarare så att du gör det hela väldigt mycket mer komplicerat för dig själv.

Lycka till!

Håller med dig till fullo! Det var ju nästan ett år sedan jag hade trippen och har växt väldigt mycket som person och har även hunnit fylla 19. Under många trippar har jag insett att jag tycker allt är jobbigt och att jag är gnällig. Det gör jag mer sällan nu för tiden och tar mer ansvar och bara accepterar saker mer.

Angående att du trodde att jag var en klängig tjej är en underbar tolkning. Min kompis sa efteråt att han fick vibbar om att jag var annat än straight under trippen och det stämmer faktiskt. Har funderat på det ett tag och jag har alltid känt att det är "förbjudet" att tänka på andra killar men har accepterat det mer och mer. Dock skulle jag inte kunna tänka mig att ha sex med en annan kille men har ju aldrig kommit i den situationen än. Är inte helt bisexuell men är bit på vägen skulle jag säga. Att göra nåt med en fullblodad bög gör mig dock lite skraj.
Citera
2018-01-04, 01:38
Medlem
freeworldTVs avatar
Citat:

Lycka till!

HAHAHAHA!! JISSES! Internets mest omogna inlägg hittills?! Definitivt det med minst självinsikt iaf.

Tycker TS ska ha props som, trots sin ringa ålder, lyckas inte bara hantera en tung, introspektiv, tripp och i stället för att snea ur så tar han den informationen och gör något bra av den. Inte nog med det, EFTER trippen ser han dessutom till att integrera det han lärt sig och genomför förändringar i sitt liv.

Imponerande och inget annat.
Citera
2018-01-04, 16:03
Medlem
Härligt tripprapport ändå. Tror det är många som kommer till insikten att de "Vanliga" livet är en snetripp.
Citera
2018-01-07, 21:22
Medlem
Jeltzins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pruttibangbang
Text

Hur mår du idag TS? Bra rapport och inspirerande att du tog action på de insikter du fick under den!
Citera
2018-01-07, 21:25
Medlem
Jeltzins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pruttibangbang
Håller med dig till fullo! Det var ju nästan ett år sedan jag hade trippen och har växt väldigt mycket som person och har även hunnit fylla 19. Under många trippar har jag insett att jag tycker allt är jobbigt och att jag är gnällig. Det gör jag mer sällan nu för tiden och tar mer ansvar och bara accepterar saker mer.

Angående att du trodde att jag var en klängig tjej är en underbar tolkning. Min kompis sa efteråt att han fick vibbar om att jag var annat än straight under trippen och det stämmer faktiskt. Har funderat på det ett tag och jag har alltid känt att det är "förbjudet" att tänka på andra killar men har accepterat det mer och mer. Dock skulle jag inte kunna tänka mig att ha sex med en annan kille men har ju aldrig kommit i den situationen än. Är inte helt bisexuell men är bit på vägen skulle jag säga. Att göra nåt med en fullblodad bög gör mig dock lite skraj.

Man får vara gnällig, man ska inte gå runt och bara acceptera allting. Gnällig är bara ett nedsättande ord som omogna människor använder för att få tyst på sådana som ställer jobbiga frågor. Jobbiga frågor är bra, de utvecklar dig själv, andra runtomkring dig och ser till att saker och ting reds ut. Ge fan i vad andra säger, du har dina frågor och om du behöver få svar på dem så är det toppen, du tar uppenbarligen själv ansvar för att få svar på dem genom att t.ex. träffa psykolog. All cred till dig på den fronten. Att vara gnällig innebär att man går runt och ojar sig över att mjölken är slut eller att man har ont i ryggen, sådant som jobbiga jävla gubbar o kärringar gör, det du gör är något avancerat och filosofiskt. Du kanske ska läsa någon kurs i filosofi? Du hade nog diggat det.

En bra tumregel är att folk som klagar på att man ställer frågor och/eller som gärna vill sätta dig i fack som t.ex. att "du beter dig som ett barn" och inte kan motivera det på ett djupare plan, ofta inte är värda att ta åt sig ifrån. Låt dem hållas.

Har själv varit deprimerad och funderar på att testa någon svamp för att få perspektiv på saker, skall till amsterdam i vår så kanske testar där.
Senast redigerad av Jeltzin 2018-01-07 kl. 21:27.
Citera
2018-01-07, 22:23
Medlem
Dadelmannens avatar
Citat:

Lycka till!

Mycket konstruktivt och bra att avfärda psykologhjälp och föroda att sluta tycka synd om sig själv och ta sig i kragen. Det finns stark evidens för att en uppsträckning av en riktig karl minskar frekvensen av depression signifikant i jämförelse med placebo vid 6 månades uppföljning. Därför har numera SSRI ersatts av ett par väl valda ord som första insats inom psykiatrin i primärvården. Good job tough guy!
Citera
2018-01-07, 23:13
Medlem
Michael-ScarNs avatar
Citat:

Lycka till!

Du är ju helt körd , Skulle vilja se dig som 18åring på ca 170 toppisar & sen skriva en
tripprapport lika väl som TS gjort..

Ont bra rapport för din ålder, Vill du pröva något nytt med svamp,
bytt ut citronen emot svartvinbär tar det det en helt annan nivå då
svartvinbär fungerar som en MAO hämnare och tar fram DMT ur psilocin men då räcker 25 toppisar

här kan du läsa mer om det, men knarka med vett & vänta...
https://www.shroomery.org/forums/showflat.php/Number/4949877/fpart/all/vc/1

rapporten får 7/10 toppisar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in