2018-01-07, 19:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TerrorTerriernTero
Seriöst sluta yra nu, ta en break från tjoet nu och gå och lägg dig å sov för i helvete!
HAHAHA Fan det roligaste på mycket länge, Denna gossen måste vara en seriös pundare, skriver som en paranoid sandneger på tjack, insinuerar på att jag droppat namn ena stunden, sedan att jag är en prospect eller hängis, och helt plötsligt är det sprickor i samtliga avdelningar i hela Sverige på grund av kvinno affärer, och helt plötsligt är jag en fjortis från flashback.
Fan humor på mycket hög nivå, Skulle nästa kunna tro att det är Raffa Pancamo som återuppstått med Gangland. . . . . . . Nej för i helvete, det måste ju givetvis vara en knarkande sandneger/neger.
Sällan läst nåt så osammanhängande och rörigt, herre gud, en del ska ju bara inte.
Citera
2018-01-07, 23:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onebiker
HAHAHA Fan det roligaste på mycket länge, Denna gossen måste vara en seriös pundare, skriver som en paranoid sandneger på tjack, insinuerar på att jag droppat namn ena stunden, sedan att jag är en prospect eller hängis, och helt plötsligt är det sprickor i samtliga avdelningar i hela Sverige på grund av kvinno affärer, och helt plötsligt är jag en fjortis från flashback.
Fan humor på mycket hög nivå, Skulle nästa kunna tro att det är Raffa Pancamo som återuppstått med Gangland. . . . . . . Nej för i helvete, det måste ju givetvis vara en knarkande sandneger/neger.
Sällan läst nåt så osammanhängande och rörigt, herre gud, en del ska ju bara inte.
Ja! Jag håller med, riktigt punderi, bäst att han stänger av elen o tänder levande ljus...så ingen hör vad han tänker😂😂😂
Citera
2018-01-08, 00:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hunter8787
Kan ni knipa käft om folk åker ut ur den där klubben med namn ” de handlar ej om hans CP brud egentligen de är bara en del av de men de är mycket mer än så som är globalt och interna problem som har uppstått så dom valde med att gå ut med säkert med infon att de ska handla om hans ex brud ” vilket så inte är fallet helt.

Jag har väldigt mycket intern info vad som försegår där två st fullvärdiga ha fått lämnat” är pga av de är en spricka i klubben om en jätte sak jag ej går in på”. Men mycket handlar om en av deras supportar hade en kärleks historia med en annan tjej som han håller väldigt kärt trots de är hans ex”Trots skiten ” Rykterna går att han gjorde de för henne ” hon vet inte vem hon hade för kille egentligen ” (en supporter blev tokig spat galen när hans brud blev hotad av ett mindre gäng som jobba åt en lallare som också vara nått ex till denna brud de handlar om ) riktig jävla sörja de här.. men både supportens brud gjorde bort sig
Hade kontakt med hennes ex som har vänner helt annat parti färg ” men supportens och äldre gardet i klubben valde att dom fick lämna”
Oavsett vilka rykten och historier som förekommer, då passa mattes brud späda på de hela ” gapa ännu mer tills de blev ännu mer påfrestning.
det är inte matte egentligen de handlar om”
Klubben gjorde bort sig åt fel familj och dessa är väldig högt uppsatta kända supportrar med gamla rötter i klubben som support 81, jätte stor familj och har gott om makt och pengar åh denna familj är supportrar till äldre Gardet i Klubben. Inte dom yngre i klubben som är födda 1980 eller 1970. Vilket blir som resultat gjort bort sig totalt.. men mattes problem blev väl mer när hans ex brud inte kunde hålla sig längre... blev ännu ett till kärleks drama de klarar inte klubben av i dagsläget. Eftersom de är stor spricka i moder klubben bland dom äldre veteranerna mot dom yngre. Mer skriver vi inte... men ge fan i att droppa namn om folk har åkt ut. De skadar honom och hans anhöriga..! Visa respekt..

Hur man kan skriva så mycket men ändå inte få sagt ett skit som är begripligt är ganska fascinerande. Jag skulle ha svårt att yra så pass ens om jag försökte. Så med all välmening, skär ner på grejorna i samband med att du ska göra dig förstådd för omvärlden alternativ läs Svenska A på komvux och fixa ditt förmodande underkända betyg från gymnasiet. Läs lite böcker! Att kunna kommunciera på ett korrekt sätt i text och tal samt att kunna göra sig förstådd hos sina medmänniskor är A och O för människan och dess utveckling. Många problem och missförstånd i världen skulle kunna undvikas på det sättet...
Senast redigerad av zrx 2018-01-08 kl. 00:30.
Citera
2018-01-11, 19:40
Medlem
guldankans avatar
Svag teknisk bevisning i Hells Angels-mordet i Karlstad

Åklagaren besviken
De första analyserna av de tekniska bevisen efter Hells Angelsmordet är klara:
– Vi har inte fått alls så mycket som vi hade trott, säger åklagaren.
Den 28 november förra året hittades en fullvärdig medlem i Hells Angels livlös utanför klubbens lokal på Sjöstad i Karlstad.

Mannen avled på plats efter något som enligt åklagaren Stefan Wessberg var ett planerat mord som gick väldigt snett: Hells Angels-medlemmen dödades alldeles vid bilvägen och släpades sedan, troligen på en skottkärra, runt huset, genom ett hål i ett staket in på tomten och lämnades i en carport där han hittades.

En 34-årig prospect och en 33-årig fullvärdig medlem i Hells Angels greps och häktades snart misstänkta för mordet.
Båda nekar till brott och uttalar sig över huvud taget inte under polisförhören.

https://mcrazzia.blogspot.se/2018/01/svag-teknisk-bevisning-i-hells-angels.html
Citera
2018-01-12, 19:20
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Onebiker

Härlig lirare det där. Han uppfatta HA en bra kväll som att jag pratade(Skrev) om hans klubb. Samt att det jag inte skulle blanda mig för det var inte min klubb det. Fan så man önskar det är någon från Uppsala som sovit för lite och således gjort bord sig själv ordentligt!

Kanske fått lite sömn och näring nu!
Citera
2018-01-13, 08:29
Medlem
soulfly82s avatar
La märke till att ”Valpen” inte är prop längre, någon som vet orsaken till detta?
Citera
2018-01-14, 09:11
Medlem
guldankans avatar
Bilderna inifrån Hells Angels Karlstad's övergivna näste
https://mcrazzia.blogspot.se/2018/01/bilderna-inifran-hells-angels-karlstads.html
Citera
2018-01-14, 19:03
Medlem
Citat:
Du har ingen aning. De är lugnt liksom. De är en spricka och är de ibland annat många olika ställen i Sverige. Men sånt angår ju inte Flashback folket..

säger du a får du säga b. Även om du skriver som en svagbegåvad o-åring
Citera
2018-01-14, 20:50
Medlem
Citat:
Men detta har aldrig hänt ” exakt som allt annat som händer där ” desamma gäller att två har lämnat” De har också aldrig hänt” spelar dum kulturen är hög där” eller att deras brud problem”
där inne internt och dramat intrigerna har också aldrig hänt”. Så kan du knipa käften om namn nästa gång för att visa klubben någon jävla respekt huvud taget” jävla snor unge
Även mot dessa har lämnat att skriva ett namn ”
De har också aldrig hänt.. 😂😂😂..
Inte nog med att du skriver helt obegripligt. Du lyckas klaga på dropp av uppgifter när du är den enda som gör det.😊. Vet du om att du anmärker på dina egna inlägg? Tror uppsala har 1 mindre medlem snart....
Citera
2018-01-16, 14:32
Medlem
guldankans avatar
Hells Angels-president döms till fängelse

Hells Angels-presidenten hotade att bränna ner sin tidigare bekants hus och pressade honom på pengar. Nu har han dömts till fängelse i ett år och sex månader vid Hässleholms tingsrätt.
https://mcrazzia.blogspot.se/2018/01/hells-angels-president-doms-till.html
Citera
2018-01-16, 15:53
Medlem
tjenaretjenares avatar
Har P*t*r som var med i Stålsvin innan han hoppade på 81 i Stockholm gått/åkt ur? Jag vill minnas att han var lite engagerad i frihetspartiet också.
Citera
2018-01-16, 18:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av guldankan
Hells Angels-president döms till fängelse

Hells Angels-presidenten hotade att bränna ner sin tidigare bekants hus och pressade honom på pengar. Nu har han dömts till fängelse i ett år och sex månader vid Hässleholms tingsrätt.
https://mcrazzia.blogspot.se/2018/01/hells-angels-president-doms-till.html
Oväntat på ett sätt, men ändå inte.
HA sfären måste verkligen vara stolta över sin president.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in