2018-01-07, 00:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SaintCosme
Nu har kvarten gått snart. Fler frågor?

Om du ville sätta dit en kompis, varför skrev du då så kryptiskt?
Citera
2018-01-07, 00:43
Medlem
Citat:
Nu har kvarten gått snart. Fler frågor?

Du skrev ditt första inlägg flera dagar innan du erkände. Och frågade om gm var nikotinist. En lång fylla, eller: Hade poletten trillat ner och du börjat misstänka någon, kände igen mössan som du köpt åt denne men fick inte ihop att hen var nikotinist, eftersom hen snusat i smyg? Du mår dåligt över detta, skakas om, tar till flaskan, och på fyllan känner du ett behov att dela erkännandet med nätet eftersom bördan blir för tung att bära.
Citera
2018-01-07, 00:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av clandeztino
Du skrev ditt första inlägg flera dagar innan du erkände. Och frågade om gm var nikotinist. En lång fylla, eller: Hade poletten trillat ner och du börjat misstänka någon, kände igen mössan som du köpt åt denne men fick inte ihop att hen var nikotinist, eftersom hen snusat i smyg? Du mår dåligt över detta, skakas om, tar till flaskan, och på fyllan känner du ett behov att dela erkännandet med nätet eftersom bördan blir för tung att bära.

1. Kommer inte ihåg kalenderbiten.

2. Nej! Och ett jävla stort NEJ!
Citera
2018-01-07, 00:46
Medlem
Link04s avatar
Citat:
Ni får en kvart till sedan måste jag under täcket.

Du har blivit plockat för LOB några gånger, inte sant?
Citera
2018-01-07, 00:49
Medlem
Citat:
Om du ville sätta dit en kompis, varför skrev du då så kryptiskt?

För att det var fria fantasier som ni stora hjärnor skulle få något att syssla med. Tråden var ju lite i stiltje.

Men nu måste jag faktiskt lägga mig under täcket.
Citera
2018-01-07, 00:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Link04
Du har blivit plockat för LOB några gånger, inte sant?

Nej.
Citera
2018-01-07, 00:53
Medlem
Citat:
För att det var fria fantasier som ni stora hjärnor skulle få något att syssla med. Tråden var ju lite i stiltje.

Men om du fantiserade fritt så hade det väl inte spelat någon roll om ditt fantasifoster till gm var nikotinist eller ej. Får inte ihop det.
Citera
2018-01-07, 00:54
Medlem
GilGrissom82s avatar
Citat:

Men du tyckte (tycker?) att även utredarna är inne på fel spår, att de missbedömt spåren och teknisk bevisning? Varför det?
Citera
2018-01-07, 00:58
Medlem
Får ta o tipsa polisen om det här på måndag så får vi se om dom vill gå vidare m det här sov gott alla
Citera
2018-01-07, 01:06
Medlem
Citat:
Nej.

I allt det här, hoppas du inte känner dig påhoppad och förföljd. Vi är ute efter sanningen, inte dig, men du utgav dig för att sitta på just den. Och om det är så som du först sa, att du erkände för att personen i fråga mådde dåligt pga samvetskval, så kan du hjälpa honom genom att gå till polisen. Eller ta med honom dit, det kommer garanterat ses som en förmildrande omständighet. Och så kan han få den hjälp och den vård han behöver.

Detta om ditt erkännande var uppriktigt.
Citera
2018-01-07, 01:46
Medlem
Citat:
I allt det här, hoppas du inte känner dig påhoppad och förföljd. Vi är ute efter sanningen, inte dig, men du utgav dig för att sitta på just den. Och om det är så som du först sa, att du erkände för att personen i fråga mådde dåligt pga samvetskval, så kan du hjälpa honom genom att gå till polisen. Eller ta med honom dit, det kommer garanterat ses som en förmildrande omständighet. Och så kan han få den hjälp och den vård han behöver.

Kunde faktiskt inte sova (men det tar väl ni också som ett bevis på era teser)

Jo jag känner mig förföljd faktiskt (men det har jag mig själv att skylla). Mytoman är jag säkert men har inga som helst uppgifter i fallet att bidra med. Hade jag haft det så hade ni fått dem. Hade säkert blivit en jävla bra författare om jag satsat på det yrket - eftersom ni svalt min uppdiktade historia med så stort allvar...
Det där med nikotinet var väl intressant med tanke på att det skulle kunna att gå runt detta med ett inköp på någon second hand från en nikotinists mössa om GM var nikotinfri (Bra uppslag för en deckarförfattare förresten).
Men nu var säkert de här morden inte speciellt välplanerade utan utfördes i raseri utan speciell planering...

Nu har jag gett Blomkvistarna lite mer så att era hjärnor får arbeta.
Citera
2018-01-07, 01:51
Medlem
Citat:

Nej jag kan inte hjälpa er. Om jag kunnat hade jag självklart gjort det. Allt jag skrev var bara en mytomans fantasier.
Fråga: Finns det några senare eller tidigare mord där man kan skönja likheter?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in