Citat:
Ursprungligen postat av
clandeztino
I allt det här, hoppas du inte känner dig påhoppad och förföljd. Vi är ute efter sanningen, inte dig, men du utgav dig för att sitta på just den. Och om det är så som du först sa, att du erkände för att personen i fråga mådde dåligt pga samvetskval, så kan du hjälpa honom genom att gå till polisen. Eller ta med honom dit, det kommer garanterat ses som en förmildrande omständighet. Och så kan han få den hjälp och den vård han behöver.
Detta om ditt erkännande var uppriktigt.
Kunde faktiskt inte sova (men det tar väl ni också som ett bevis på era teser)
Jo jag känner mig förföljd faktiskt (men det har jag mig själv att skylla). Mytoman är jag säkert men har inga som helst uppgifter i fallet att bidra med. Hade jag haft det så hade ni fått dem. Hade säkert blivit en jävla bra författare om jag satsat på det yrket - eftersom ni svalt min uppdiktade historia med så stort allvar...
Det där med nikotinet var väl intressant med tanke på att det skulle kunna att gå runt detta med ett inköp på någon second hand från en nikotinists mössa om GM var nikotinfri (Bra uppslag för en deckarförfattare förresten).
Men nu var säkert de här morden inte speciellt välplanerade utan utfördes i raseri utan speciell planering...
Nu har jag gett Blomkvistarna lite mer så att era hjärnor får arbeta.