Citat:
Ursprungligen postat av
Eremona2.0
Människor av hans typ gillar att hålla hov, samla jasägare och tala i monologform. För de som inte fjäskar blir alltihop outhärdligt.
Jag hade en sån kollega i två år, och jag kan ännu känna enorm ilska när jag tänker på honom, och jag är känd för att ha tålamod med udda figurer.
Såna här människor skapar ilska hela tiden, och en av Madsens närmaste kollegor sa att Madsen var "väldigt irriterande", och med tiden började han hata Madsen.
Jag undrar hur KW betedde sig mot Madsen.
En skärpt, livlig journalist och en sårbar psykopataspie, inlåsta i en plåtburk... Det var en hemsk cocktail.
Skulle inte förvåna mig om de blev osams.
Ja, det där har vi nog alla funderat mycket på. Och det kan vara så.
Själv har jag nog funderat på om PM ställt sjuka,närgångna frågor om KWs repotage, Idi Amins tortyrgrottor,vampyrsex och dylikt och att KW kanske sagt ifrån på skarpen. Att PM då känt sig kränkt och börjat påstå att hon måste ha sådana intressen själv, varpå KW känt sig kränkt och att PM sedan spårat ut och velat bevisa det. Men det var någon här i tråden som påtalade hur "knepig" PM såg ut på foton från ubåtsfärden. Och när jag då studerade de foton som fanns så ser PM bara knepigare och knepigare ut i ansiktet ju längre ut de kom,tyckte jag. Det kan vara att han har aftonsolen i ögonen men varför ser då KW som står bredvid ut som vanligt? Blygt leende. Jag har bara tittat en gång för det gör ont att se KW helt aningslös. Men utifrån det, så tror jag att PM kände sig mer och mer frestad/pressad. Jag tror att planen började ta form i skallen på PM i ubåtstornet. Men det kan också varit något i stil med det förstnämnda.
Jag hoppas fortfarande att PM ska erkänna när han inser att han inte har något att förlora.
Men som sagt, -Skambrott är svårt att erkänna.