2018-01-02, 00:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Azdz
Nej Hägg dyker ju inte upp igen men frågan var väl vilka som varit bland dom bästa i PS?
Peter Apelgren var vass
Citera
2018-01-02, 07:58
Bannlyst
Lennart Hoa-Hoa Dahlgren maste val vara bland de basta, samt Mats Strandberg, Bengt Grive och Bjorn Hellberg (saklart!)...
Citera
2018-01-02, 09:09
Medlem
kostymnisses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sherbert
Lennart Hoa-Hoa Dahlgren maste val vara bland de basta, samt Mats Strandberg, Bengt Grive och Bjorn Hellberg (saklart!)...

Hoa-Hoa var ju fenomenal första tiden han var med, men gjorde han inte sedan en comeback för bara några år sedan som inte var lika lyckad eller är det minnet som spelar mig ett spratt?

Bästa paret känns ju som Holm & Höglund varit.
Citera
2018-01-02, 14:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kostymnisse
Hoa-Hoa var ju fenomenal första tiden han var med, men gjorde han inte sedan en comeback för bara några år sedan som inte var lika lyckad eller är det minnet som spelar mig ett spratt?

Bästa paret känns ju som Holm & Höglund varit.
När tävlade Holm/ Höglund ihop? Menar du Holm Agardh, eller Höglund/ Rönndahl månne?
Citera
2018-01-02, 19:09
Medlem
Barytons avatar
Tittade på senaste avsnittet i efterhand och chockades av media/kultur/journalistmänniskornas okunnighet om fyrtaktsmotorns uppbyggnad. Teknik- och naturfrågor brukar bli svåra för de flesta PS-deltagare
Citera
2018-01-02, 22:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Baryton
Tittade på senaste avsnittet i efterhand och chockades av media/kultur/journalistmänniskornas okunnighet om fyrtaktsmotorns uppbyggnad. Teknik- och naturfrågor brukar bli svåra för de flesta PS-deltagare

Amatör. Här klagar vi inte på deltagarna när de missar lätta frågor. Vi klagar när de missar svåra/omöjliga frågor och ljuger om att vi tyckte att det var lätt. Detta får oss att känna oss bättre.
Citera
2018-01-03, 10:47
Medlem
kostymnisses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Azdz
När tävlade Holm/ Höglund ihop? Menar du Holm Agardh, eller Höglund/ Rönndahl månne?

Uttryckte mig oklart, jag menar egentligen båda dom paren. Så egentligen borde det stått "Bästa paren borde Holms och Höglunds varit".
Citera
2018-01-05, 19:31
Medlem
Johar Bendjelloul & Josefin Johansson mot Anne-Lie & Ronny ikväll. Johar och Josefin är väl debutanter? Två välbekanta ansikten men har för lite kunskap om dessa som personer, vad tror ni om detta paret?
Citera
2018-01-05, 19:53
Moderator
Dr Kings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dworek
Johar Bendjelloul & Josefin Johansson mot Anne-Lie & Ronny ikväll. Johar och Josefin är väl debutanter? Två välbekanta ansikten men har för lite kunskap om dessa som personer, vad tror ni om detta paret?
Johar skulle kunna vara duktig. Josefin har jag dock inga höga förhoppningar på. Hon får nog vara nöjd om hon klarar några ströpoäng och inte gör bort sig totalt.
Citera
2018-01-05, 19:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dworek

Hade ingen aning om vilka de var innan jag bildgooglade på dem. Som du skriver har även jag dålig koll på deras kunskaper.
Citera
2018-01-05, 20:04
Medlem
DyslexiKungens avatar
Nashville var första resan
Citera
2018-01-05, 20:05
Medlem
DyslexiKungens avatar
Ronny kommer att briljera som vanligt
Senast redigerad av DyslexiKungen 2018-01-05 kl. 20:07.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in