2018-01-02, 00:37
Medlem
Rikskrim08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mullenö
Ser ju riktigt sliten ut.
Tjack och problem verkar vara en dålig kombo.

Vet du hur ofta han använder tjack? Varje dag?
Citera
2018-01-02, 12:11
Medlem
Hans instagram-konto är ju mer än lovligt tragiskt när man vet hur det ligger till. Forcerad käckhet, och så det där fåraktiga leendet som att käken håller på trilla ner. Undrar om alla de han tar mysbilder med vet vad han hållit på med? Vem vill stå och le, skoja och skratta med en sån figur? Allt är ju status i dessa kretsar, så det hela är mycket märkligt.
Citera
2018-01-03, 12:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carinah78
Ja, som andra redan har svarat (t ex Berra122), så är Anders Timell bortklippt.
Men om man tittar på vad Wikipedia skriver om programledare för nuvarande säsong, så nämns det inte att han är bortredigerad. Hans namn står intill/under Gry Forsells och ingen kommentar finns.
Källa: https://sv.wikipedia.org/wiki/Gladiatorerna_(TV-program)#Historia

BTW: Fegt av TV4, väldigt fegt att mörka bortplockningen!
Ja verkligen, riktigt lågt. Särskilt mot alla offer. Nu är det precis som om dem håller båda bröderna bakom ryggen...
Citera
2018-01-03, 12:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rikskrim08
Vet du hur ofta han använder tjack? Varje dag?
Förutom på helgen, då är det kola som gäller Skämt å sido men han är säkerligen inte blyg för något utav de.
Citera
2018-01-04, 16:32
Medlem
crawlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 526
När jag ser AT ser jag urtypen för en viss typ av 80-tals stekare. Jag undrar hur mycket AT är offer för omständigheterna och kulturen han levt i?
På 80-90-talet fanns en grupp som inte var var som dagens stekare (rosa skjorta, snebena, vaska, Bateman psykochick).
Det var ett gäng som hände på Café Opera, solbrända, Sandhamn, segla, mer Pripps blå-blå än champagne, barfota i seglarskor, långt hår, ljusa jeans. Mycket sätta på brudar attityd.
Kan tänka att AT har tagit med det resten av livet påhejad av vissa gäster från gamla gänget som är stammisar på Riche.

PS - Vill bara tydliggöra att jag själv inte tillhört den gruppen. Jag är heller inget fan av AT och jag är helt för Meetoo. Jag är bara nyfiken i en strut vad som är verklighet och inte.

Shit, vilken tripp nerför memory lane jag fick när jag läste ditt inlägg! Jag minns typen exakt. Bateman är en bra liknelse; har för mig boken kom ut i samma veva dessutom.

Din beskrivning är så jäkla klockren att den inte ens går att förtydliga: "Det var ett gäng som hände på Café Opera, solbrända, Sandhamn, segla, mer Pripps blå-blå än champagne, barfota i seglarskor, långt hår, ljusa jeans. Mycket sätta på brudar attityd."

Precis som du skriver tror jag AT varit en del av precis det gänget stekare, med mycket båtliv och fester på skärgårdsöar och innekrogar i stan. Alltid solbrända, med sportiga kläder för att dölja åldrande kroppar.
Jag minns tydligt hur ytligt allting var. Det handlade alltid bara om pengar och inflytande, och ett gäng halvsnygga brudar som svassade runt mellan herrarna och fick i princip allting betalt. Minns att jag tyckte det var irriterande med en massa brudar i min egen ålder som trots att jag var tio gånger snyggare inte var ett dugg intresserade eftersom dom bara gick direkt på de här snubbarna med pengar.

Dom kunde begära varandras bolag i konkurs men ändå gå ut och festa tillsammans på helgen. Det är ju bara business.
Jag minns speciellt när man var ute och käkade lunch och alla ställde upp sina Motorola mobiler (typ denna) på bordet för att visa världen vad dom hade.

Dom hade nog kul som fan, helt klart. Dom levde ju i en egen liten bubbla för ungdomar som vägrade bli vuxna.

Många av dom blev dock vuxna till slut. På ett eller annat sätt. För det mesta på grund av att karriären kanske krävde en annan profil, eller för att det blev tråkigt att göra samma-samma år efter år. Dock ej AT.

Jag ska inte uttala mig så mycket om AT och det han är anklagad för (har ingen aning om fakta i målet), men det jag tycker borde poängteras är att han definitivt bara är en produkt av sin omgivning. Enda skillnaden är att han var känd nog att hängas ut.

Jag tror nog att AT helt ärligt inte riktigt kunnat se gränserna i olika sociala sammanhang, och eftersom alla runt honom sannolikt alltid hejat på skulle jag vilja säga att dom är precis lika skyldiga. Kanske mer.
Klassens clown, som gör alla dumheter nån kan hitta på, eftersom han då belönas med kompisarnas skratt. Som sen får gå till rektorn och ta smällen själv, medans de övriga låtsas som att det regnar.
Citera
2018-01-05, 01:13
Medlem
Zoom008s avatar
Dom där fårorna i ansiktet är väl typiska för tjackpundare? Tycker dom blivit mycket värre sen man såg tidigare bilder. Han ser enormt sliten ut och skitit på nåt vis. Ångestladdat att se en gammal man stå och vyssja en bebis som borde vara barnbarnet. Hoppas att han lär dottern hur man ska anmäla snuskiga farbröder för polisen om dom knäpper upp gylfen.
Citera
2018-01-05, 06:03
Medlem
negrofobens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zoom008
Dom där fårorna i ansiktet är väl typiska för tjackpundare? Tycker dom blivit mycket värre sen man såg tidigare bilder. Han ser enormt sliten ut och skitit på nåt vis. Ångestladdat att se en gammal man stå och vyssja en bebis som borde vara barnbarnet. Hoppas att han lär dottern hur man ska anmäla snuskiga farbröder för polisen om dom knäpper upp gylfen.
Ja det känns ju jävligt obehagligt att se en sån sliten gubbe pyssla med ett eget barn! Stackars unge då det blir dags för föräldramöten mm på skolan. Hoppas äcklet håller sig borta vid de tillfällena så barnet slipper skämmas....
Citera
2018-01-05, 07:02
Medlem
John Norum som är med i Europe har nyligen fått två barn med sin yngre flickvän. John är ett år äldre än AT och rockstjärna men till min poäng, han ser 10 ggr fräschare ut än Timell. Vad har Timell gjort för att bli så sliten ?
Citera
2018-01-05, 09:08
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anderssonniklas62
John Norum som är med i Europe har nyligen fått två barn med sin yngre flickvän. John är ett år äldre än AT och rockstjärna men till min poäng, han ser 10 ggr fräschare ut än Timell. Vad har Timell gjort för att bli så sliten ?
Jobbat och sovit minimalt? Med tre jobb, varav det ena pågår till mitt i natten och det andra börjar lite senare på mitt i natten så kan det inte blivit mycket skönhetssömn genom åren. Vidare hoppar han in i TV4-produktioner och säkert ett och annat ytterligare kändisgig. Ovanpå den kakan strösslar han inlägg på sociala medier. Helt sinnes faktiskt, hur han haft ett behov av att synas i precis alla sammanhang...
Citera
2018-01-05, 15:46
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:

Han är en av dessa som ser 10 år äldre ut än sin ålder. Här då för 10 år sedan när han var lite drygt 40 och ser då ut att vara så gammal som han är idag:
https://gfx.aftonbladet-cdn.se/image-c/11201438/1100/normal/73508bfe1e519/15s28-timell-460.jpg

Att han ser lite mer sliten ut än vanligt just i dessa dagar beror väl dock en del på att vara nybliven bebisfarsa och det troligen blir rätt lite sömn för honom.
Citera
2018-01-05, 16:16
Medlem
Misters avatar
Citat:

Förutom ett hårt leverne så tror jag att en bidragande faktor till att han upplevs så sliten är att han har samma frisyr som John Norum hade 1988. Det blir något absurt och komiskt på samma gång när karln år 2018 har den frisyren. När tjejerna på kontoret fixar så kallad Åttiotalsfest för de alkade gubbarna på verkstadsgolvet och de klär ut sig, då ser de ut precis som AT. Men han gör det på allvar, dessutom med ett spädbarn i famnen plus en överdrivet glad min för att låtsas som han inte alls är paria och utstött från alla de branscher han levt på under så många år.
Citera
2018-01-05, 16:59
Medlem
Zoom008s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Jobbat och sovit minimalt? Med tre jobb, varav det ena pågår till mitt i natten och det andra börjar lite senare på mitt i natten så kan det inte blivit mycket skönhetssömn genom åren. Vidare hoppar han in i TV4-produktioner och säkert ett och annat ytterligare kändisgig. Ovanpå den kakan strösslar han inlägg på sociala medier. Helt sinnes faktiskt, hur han haft ett behov av att synas i precis alla sammanhang...
Ett tecken på att han petar i sig lite vaket. Ingen normal människa i hans ålder orkar detta annars och som grädde på moset är han exalterad av sin egen kuk.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in