Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-01-05, 04:01
  #1
Medlem
Hej. Jag har ett spöke/demon som fästs sig på min kropp och den suger min energi. Jag börja använda svart tourmalin kristall, som jag har som halsband och en större som ja lägger på min kropp där ja har ont där denna har fästen på mig, och då blir den alltid förbannad och dunkar i väggar o stönar. Det är en manlig röst. Den tar all min energi så jag sover nästan hela tiden. Jag behöver akut hjälp med att få bort denna här i sthlms området. Finns det någon som vet vart jag ska vända mig som kan få bort denna?

Mvh
Citera
2018-01-05, 04:19
  #2
Avstängd
eminent-dietists avatar
Du kan ge den till mig jag behöver sova lite mer.
Citera
2018-01-05, 04:24
  #3
Medlem
9rxs avatar
Sök på internet vårdcentralen psykosavdelningen. Kontakta dom och förklara det som besvärar dig. Dom kan hjälpa dig.
Citera
2018-01-05, 04:59
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ven0m
Finns det någon som vet vart jag ska vända mig som kan få bort denna?
Som någon redan sagt innan. Kolla med psyk.
Citera
2018-01-05, 08:29
  #5
Medlem
fibbe123s avatar
Ingen vet ifall demoner existerar. Lyssna inte på dem som säger att du ska till psyk. Gå till någon som kan detta om andar nån som är "utbildad". Bär kors ett jesus kors. Även om du inte vill börja be till gud så gör det endå. Du kanske inte tror på gud men du tror på demoner då existerar gud. Jag skulle även råda dig till att snacka med en präst om detta. Be när du vaknar , be innan du äter och be innan du ska sova.

Jag har läst en del om demoner och du måste få bort den ur dig så fort som möjligt. Har du gjort något dumt? Något andligt?
Citera
2018-01-05, 09:31
  #6
Medlem
Inga demoner, bara psykisk ohälsa. Sök hjälp, men risken är att du får en kölapp och hjälp om typ två år.
Citera
2018-01-05, 13:57
  #7
Medlem
schoolgirlreports avatar
Fasta bort den. 1-3 dagar. Helt seriöst. Drick bara vatten och ta en nypa salt varje dag tills det blir bättre. Stå på dig. Gå till en präst om det inte hjälper!
Citera
2018-01-05, 15:04
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fibbe123
Ingen vet ifall demoner existerar. Lyssna inte på dem som säger att du ska till psyk. Gå till någon som kan detta om andar nån som är "utbildad". Bär kors ett jesus kors. Även om du inte vill börja be till gud så gör det endå. Du kanske inte tror på gud men du tror på demoner då existerar gud. Jag skulle även råda dig till att snacka med en präst om detta. Be när du vaknar , be innan du äter och be innan du ska sova.

Jag har läst en del om demoner och du måste få bort den ur dig så fort som möjligt. Har du gjort något dumt? Något andligt?

Om ingen vet om demoner existerar så är det ju jäkligt märkligt om det skulle finnas folk som kan detta om andar, hur skulle man kunna bli utbildad i nåt som ingen vet om det existerar....?

Då vare sig andar eller demoner ännu aldrig någonsin kunnat bekräftas att de verkligen existerar så finns det heller ingen anledning att tro att de skulle göra det.

Så antingen är TS en glad trollare, eller har någon annan mer vanlig och vetenskapligt bekräftad prykisk åkomma...
Citera
2018-01-05, 15:25
  #9
Medlem
Axis.bold.as.loves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av schoolgirlreport
Fasta bort den. 1-3 dagar. Helt seriöst. Drick bara vatten och ta en nypa salt varje dag tills det blir bättre. Stå på dig. Gå till en präst om det inte hjälper!
Detta låter intressant. Kan du berätta mer om fasta mot demonbesättelse?
Citera
2018-01-05, 16:18
  #10
Medlem
Be till jesus han kan fixa det åt dig.
Citera
2018-01-05, 16:27
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ven0m
Hej. Jag har ett spöke/demon som fästs sig på min kropp och den suger min energi. Jag börja använda svart tourmalin kristall, som jag har som halsband och en större som ja lägger på min kropp där ja har ont där denna har fästen på mig, och då blir den alltid förbannad och dunkar i väggar o stönar. Det är en manlig röst. Den tar all min energi så jag sover nästan hela tiden. Jag behöver akut hjälp med att få bort denna här i sthlms området. Finns det någon som vet vart jag ska vända mig som kan få bort denna?

Mvh

Du kan gå in på arbetsförmedlingen. Ställa dig vid någon medlare å skaka. Så kanske den hoppar över till en som förtjänar det 😁
Citera
2018-01-05, 21:05
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fibbe123
Ingen vet ifall demoner existerar. Lyssna inte på dem som säger att du ska till psyk.
Vården har mer än en gång påvisat att patienter som ser andar och liknande har någon psykiatrisk åkomma.

Även om ingen vet om det finns demoner, så kan uppenbart vården i många fall förbättra symtomen om det visar sig vara en sjukdom.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback