2018-01-05, 00:50
Medlem
Hiroses avatar
Vad tycks om Enigma (ENG) - MIT människor som håller på med det.

Hade ni investerat?
Citera
2018-01-05, 01:22
Medlem
DigiFlaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av valiumvalium
Är det någon av er som följer med på "pump-dump"-schemet som de driftar via discord? De har fått så mycket användare att man måste börja tillverka egna invites för att få in nya medlemmar. Jag är ledsen att jag missade rallyt tidigare idag, då jag satt upptagen med annat, men de releasar 3 pumps i veckan och har extremt bra trackrecord.

De som sitter och bestämmer vilka coins som ska pumpas gör ju det endast för att berika sig själva. Sluta bara spamma dessa jäkla länkar!!! Börjar bli tröttsamt nu...
Citera
2018-01-05, 02:01
Medlem
xideeRs avatar
Ser väldigt mycke snack om REQ just nu.
Den ha inte börjat skjuta alltför hårt än.
Nåt och investera i enligt ni cryptogurus? 🤔

Ser mycke snack om PRL också.
Mycke positivt som snackas om den.
Väldig låg marketcap också ser ja.
Va tror ni?
Senast redigerad av xideeR 2018-01-05 kl. 02:10.
Citera
2018-01-05, 02:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NiagaraFalls
Försöker skicka över mina Htmlcoins från Bleutrade till min Html-wallet.

När jag klickar på OK, Confirm withdrawal står det Please verify your withdrawal address.
We cannot refund an incorrect withdrawal.

Adressen jag uppgett är det som står i min wallet när jag klickat på recieve. Är det rätt? För det står även Använd detta formulär för att begära betalningar. Med tanke på att jag ska skicka från Bleutrade till min wallet kan jag väl inte begära en betalning?

Plånboken verkar vara seg också. Först synkade den inte alls. Sen startade jag om den och då synkade den, men det står att det är 6 år och 13 veckor kvar!? Jag har inte långsamt internet haha. Vad är det den ska synka?
Laptopen hänger sig hela tiden och det beror på plånboken.

Var ser jag plånbokens adress? Vågar inte skicka några pengar just nu.

Som någon tidigare sa: File sedan Receiving Addresses, där kan du skapa egna och se dina nuvarande.

Ja synken är knas, lita inte på tiden. Första gången kan det ta en liten stund men den säger alltid 60-70 timmar för mig, tar max 10 sek.
Citera
2018-01-05, 02:30
Medlem
valiumvaliums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DigiFlax
De som sitter och bestämmer vilka coins som ska pumpas gör ju det endast för att berika sig själva. Sluta bara spamma dessa jäkla länkar!!! Börjar bli tröttsamt nu...
sorry, visste det inte.
Citera
2018-01-05, 02:55
Medlem
ostresss avatar
Har köpt in mig på htmlcoin nu. Ser stor potential i det! Jag har laddat ner deras wallet från hemsidan och fört över alla mina coins. Min fråga till er som också använder den är:
Hur gör man en backup? Om min dator krashar eller om jag byter dator i framtiden, hur gör jag då? Det kanske är en noob fråga men jag vill inte göra något fel!
Hela walleten var lite oklar i början med att hitta sin adress m.m men hittade deras officiella guide på youtube så jag lärde mig hur det funkade. Hittade dock inget om någon backup.
Tacksam för alla svar!
Citera
2018-01-05, 03:13
Medlem
Nygardss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ostress
Har köpt in mig på htmlcoin nu. Ser stor potential i det! Jag har laddat ner deras wallet från hemsidan och fört över alla mina coins. Min fråga till er som också använder den är:
Hur gör man en backup? Om min dator krashar eller om jag byter dator i framtiden, hur gör jag då? Det kanske är en noob fråga men jag vill inte göra något fel!
Hela walleten var lite oklar i början med att hitta sin adress m.m men hittade deras officiella guide på youtube så jag lärde mig hur det funkade. Hittade dock inget om någon backup.
Tacksam för alla svar!

Om du trycker file kan du trycka på backup wallet.
Citera
2018-01-05, 03:15
Medlem
ostresss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nygards
Om du trycker file kan du trycka på backup wallet.
Vad händer sen? Orkar du förklara hela proceduren? Har lagt in ganska mycket pengar och är rädd att något blir fel.
Citera
2018-01-05, 03:20
Medlem
Är det någon som har kunskaper om Medibloc? Jag tycker generellt att det är mer intressant med valutor som fyller ett värde i den verkliga världen.

Medibloc (valutan) föddes för några veckor sedan och kostar 5 cent i skrivande stund. Verksamheten syftar huvudsak till att säkra sjukjorunaler i blockchain-teknologin, istället för att lagra på t.ex. ett sjukhus centrala servrar.

https://cointelegraph.com/press-releases/new-era-of-personal-healthcare-record-phr-arrives-with-blockchain-technology

http://www.theinvestor.co.kr/view.php?ud=20171120000929

https://www.forbes.com/sites/elaineramirez/2018/01/03/slow-and-steady-wins-the-race-in-south-koreas-startup-scene/#52b9068448db
Senast redigerad av stayloose 2018-01-05 kl. 03:22.
Citera
2018-01-05, 03:40
Medlem
Nygardss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ostress
Vad händer sen? Orkar du förklara hela proceduren? Har lagt in ganska mycket pengar och är rädd att något blir fel.

Verkar vara väldigt oklart. Du får ju i alla fall en backupfil som du troligtvis ska kunna använda för att återställa din wallet. Dåligt med info från deras hemsida och youtube, ser inte vart i walleten man ska kunna återställa dock. Några andra som håller på med HTMLCoin kanske har bättre koll.
Citera
2018-01-05, 03:46
Medlem
bdbdbdbds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stayloose
Är det någon som har kunskaper om Medibloc? Jag tycker generellt att det är mer intressant med valutor som fyller ett värde i den verkliga världen.

Medibloc (valutan) föddes för några veckor sedan och kostar 5 cent i skrivande stund. Verksamheten syftar huvudsak till att säkra sjukjorunaler i blockchain-teknologin, istället för att lagra på t.ex. ett sjukhus centrala servrar.

https://cointelegraph.com/press-releases/new-era-of-personal-healthcare-record-phr-arrives-with-blockchain-technology

http://www.theinvestor.co.kr/view.php?ud=20171120000929

https://www.forbes.com/sites/elaineramirez/2018/01/03/slow-and-steady-wins-the-race-in-south-koreas-startup-scene/#52b9068448db

Verkar spontant intressant, tack för länkar gillas

Verkar ju dock bara handlas med på en koreansk exchange, som nummer 2 förövrigt efter Dent och BTC som nummer 4a.

Har de bara nån bra lösning på anonymiteten för journalerna så kan det bli stort och inte överflödig (nåt bättre finns redan)
Senast redigerad av bdbdbdbd 2018-01-05 kl. 03:52.
Citera
2018-01-05, 04:34
Medlem
Göta Petter!

Raiblock och HTML har verkligen gått som tåget bara under senaste dygnet samtidigt som BTC och ETHER ligger stabilt och till och med också växt. En sådan utveckling på börsen motsvarar 5-6 år om man skulle följa traditionell utveckling på OMX-index.

Kanske tur att jag inte lyckades köpa in Tron, Stellar och ICON då samtliga dessa verkar befinna sig i sättningar nu.

Kommer blir ett intressant 2018 det här!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in