Jag måste säga att jag är skeptisk till Simon som ledare, jag har fortfarande inte förstått varför han tilldelades den positionen. Förhoppningsvis får jag anledning att ändra uppfattning senare. I övrigt är TV-satsningen underhållande och ett steg fram! Jag hoppas att Emil stannar där och att de håller sig till nuvarande medarbetare och inte släpper inte andra. Radion har jag slutat helt med sedan Emil försvann.
Jag hoppas även att de organiserar TV-programmen bättre, så att det inte blir någon interaktion med Robin bakom kameran. Men det är småsaker!
Citat:
Ursprungligen postat av
adolf512
Det är totalt efterblivet att blint lyda de som är ledande i smr, de har inte på något sätt bevisat att de är kompetenta genom att lyckas med någon bedrift utanför deras sk kamp.
Att öht lyda order blint är dumt, om det inte vore för din historik så hade jag utgått ifrån att du trollade.
Citat:
Ursprungligen postat av
JuliusSpengler
Alla har jobb, till skillnad från dig. Alla har fruar, till skillnad från dig. Alla har bidragit till rasens överlevnad genom att skaffa barn, till skillnad från dig. Alla lever helt okej liv, till skillnad från dig. Alla har dock gjort vissa uppoffringar vad gäller bekvämlighet och levnadsstandard för kampens bästa, till skillnad från dig. Så ramla gärna ner från den där höga hästen och slå ihjäl dig i fallet, det hade varit det bästa du kan göra för vår ras.
Det vore intressant att höra Adolf512s svar på framförallt de första meningarna. Du kritiserar Motståndsrörelsen febrilt och menar nu även på att deras ledare har misslyckats privat - vilket jag inte håller med om.
Principiellt så vill jag inte hoppa på någon som ligger ner, men du är väldigt hederslös och dekadent i dina påhopp på Motståndsrörelsen och andra att jag inte kan låta bli. Du har ju uppenbarligen alla möjliga förståndshandikapp, du lever ett ensamt och isolerat liv och blev totalt utskrattad när du la upp videos på dig själv här på forumet.
Människor har i alla tider skrattat åt dig och påpekat att du är förståndshandikappad - både av människor som träffat dig i verkliga livet, personer som endast läst dina texter på forumet och folk som haft oturen att se ditt deformerade nylle på video. Säkerligen har myndigheterna också stämplat dig som förståndshandikappad sedan tidig ålder. Förstår du inte själv att du är mentalt efterbliven och står under gemene man när det kommer till IQ, social kompetens, allmänbildning och värde i samhället? Du behöver sitta på någon institution och inte bara för dina omoraliska och sjuka idéer, utan för att det faktiskt är fel på dig. Din hjärna har defekter.
Du sitter och pratar om hur du önskar att män skulle kunna få våldta kvinnor analt utan straff och om hur kvinnor är underlägsna allt och alla och ska behandlas därefter. Sluta sitta och gagga om att andra människor har misslyckade liv när du troligtvis lever ett av de mest miserabla liven i Sverige.