2018-01-03, 16:34
Medlem
JuliusSpenglers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av internetkrigarN
Tjaa NMR var ju på deras häktesförhandling för att stötta dom och mötte upp Anton Thulin när han släpptes ur häktet
"Nordfront har varit i kontakt med Thulin som tackar alla kamrater för det stöd han fått under tiden i häktet."
Men de hade ju absolut ingenting med NMR att göra, right?
Alla som går på AFA:s rättegångar är alltså medlemmar i AFA? Man kan inte ha politisk solidaritet över organisationsgränser? Man kan inte ha ett neutralt och osmärtsamt uppbrott med tidigare medlemmar där parterna går skilda vägar som vänner? Man kan inte prata med människor utanför den egna organisationen? Vilken verklighet lever du i?
Citera
2018-01-04, 00:29
Medlem
Operationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aegishjalmr
Jag tror att Motståndsrörelsen måste ta sig en funderare på det här med VK och kommentarsfältet på Nordfront. Många är obenägna att lämna ut sina mobilnummer till VK som faktiskt har suspekta kopplingar till judiska intressen. Det måste finnas både smidigare och säkrare lösningar att tillgå.
Ju färre som kommenterar desto bättre, i enlighet med mottot "kvalitet är viktigare än kvantitet". Bäst vore om ingen kommenterade utan alla bara läste och lydde order. "Handla i chefens anda", osv.
Citera
2018-01-04, 00:37
Medlem
TheGreatBlackCocks avatar
Vad skulle ni göra om ni demonstrerade och en jude med kippa eller en gambian med rastaflätor gick med och började skandera ut samma slagord som ni skrek?
Citera
2018-01-04, 11:12
Medlem
Aegishjalmrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Operations
Ju färre som kommenterar desto bättre, i enlighet med mottot "kvalitet är viktigare än kvantitet". Bäst vore om ingen kommenterade utan alla bara läste och lydde order. "Handla i chefens anda", osv.

Varför då ens ha ett kommentarsfält? Och bäst vore väl om folk inte läste alls utan agerade genom att marschera till Stockholm och avsätta det kriminella avskrädet? Men då vare sig det eller vad du önskar kommer att ske så borde man fundera ut en annan lösning på kommentarsfältet för Nordfront.
Citera
2018-01-04, 18:44
Medlem
ThuleSocietys avatar
Citat:

Jag håller med.

Vad dom än gör så bör dom absolut inte göra det lättare att kommentera. Det funkar inte. Så fort man gör det lättare så dyker AFA-trollen upp direkt.
Citera
2018-01-04, 18:46
Medlem
ThuleSocietys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheGreatBlackCock
Vad skulle ni göra om ni demonstrerade och en jude med kippa eller en gambian med rastaflätor gick med och började skandera ut samma slagord som ni skrek?

Vad vi skulle göra? Ingenting.

Du är inne i helt fel tråd om du är ute efter Hollywoodnazister.
Citera
2018-01-04, 21:20
Medlem
adolf512s avatar
Citat:
Det är totalt efterblivet att blint lyda de som är ledande i smr, de har inte på något sätt bevisat att de är kompetenta genom att lyckas med någon bedrift utanför deras sk kamp.

Att öht lyda order blint är dumt, om det inte vore för din historik så hade jag utgått ifrån att du trollade.
Citera
2018-01-04, 21:26
Medlem
En sak jag har funderat på, varför är så många medlemmar i NMR rakade på huvudena? Är väldigt många där skalliga/flintis eller är det någon intern grej att man ska raka bort allt? Om så är fallet, varför? Har sett många hårlösa män där.
Citera
2018-01-04, 22:42
Medlem
Operationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aegishjalmr
Varför då ens ha ett kommentarsfält? Och bäst vore väl om folk inte läste alls utan agerade genom att marschera till Stockholm och avsätta det kriminella avskrädet? Men då vare sig det eller vad du önskar kommer att ske så borde man fundera ut en annan lösning på kommentarsfältet för Nordfront.
Ja varför? För att man älskar anarkin, interna bråk och vänstertrollen?

Givetvis är det bästa att inte ha något kommentarsfält alls! Ett kommentarsfält lurar bara folk att deras åsikt är relevant, och önskvärd, och att personliga åsikter är något eftersträvansvärt. Vilket är något "demokraterna" lurat i folk. I syfte att gör unga lättpåverkade människor till snöflingor som bråkar med varandra över oviktiga saker så att de aldrig kan enas. "Ju fler kockar desto sämre soppa".

Tänk hur det hade sett ut om Mein Kampf haft ett kommentarsfält? Eller om Lenins skrifter haft det? Eller Koranen? Nordfront är givetvis lika mycket ideologi, religion och propaganda, bara förklätt till nyheter och underhållning.

I alla tider har det varit så att chefen bestämmer och de andra funderar enskilt eller i en mycket liten grupp över hur de på ett konstruktivt sätt ska hjälpa till med att lösa uppgiften. Att alla artiklar ska åtföljas av en massdiskussion där allas röst är lika värd är en fruktansvärt vansinnig idé, som är helt emot allt logiskt tänkande. Den är även emot värdegrunden. "Fuhrerprinzip".

Diskussioner sker bäst på hemliga forum för "historical reenactment".
Citera
2018-01-04, 22:46
Medlem
Operationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adolf512
Det är totalt efterblivet att blint lyda de som är ledande i smr, de har inte på något sätt bevisat att de är kompetenta genom att lyckas med någon bedrift utanför deras sk kamp.

Att öht lyda order blint är dumt, om det inte vore för din historik så hade jag utgått ifrån att du trollade.
"Lyda blint" får stå för dig. Jag talade om att "handla i chefens anda". Det är två olika saker, vilket du förstått om du hade någon militär erfarenhet.
Citera
2018-01-04, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anakin12
En sak jag har funderat på, varför är så många medlemmar i NMR rakade på huvudena? Är väldigt många där skalliga/flintis eller är det någon intern grej att man ska raka bort allt? Om så är fallet, varför? Har sett många hårlösa män där.
Förr rakade nynazisterna huvudena för att det kännetecknade rörelsen. Idag är de bara rakade för att de inte bryr sig om sitt utseende och då är det det smidigaste alternativet.
Citera
2018-01-04, 23:02
Medlem
gabrielle2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anakin12
Det är många män idag som är rakade på huvudet.
Två av mina arbetskamrater är rakade.
Min granne mitt emot mig är rakad.
En av mina söner är rakade.
Det är alltså inte enbart inom Nordiska motståndsrörelsen män är rakade.
Jag personligen tycker att det är snyggt på män.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in