Citat:
Ursprungligen postat av
heltveck
värt och lägga in 500 spänn på raiblocks?
Jag är all in på RaiBlocks nu. Tror stenhårt på de. Det är allt eller inget för mig på detta, köpte en del för ett tag sedan och sålde av alla andra tokens jag hade igår och köpte XRB för allt. Ska hålla dessa minst under hela 2018, antingen så blir de rejält klirr eller så går det åt helvete.
Det vill säga: frågar du mig så är de absolut läge att köpa nu. Vinner "vi" omröstningen på Binance (leder just nu med över 50% av rösterna) så kommer de bli åka av. Det kommer hända MYCKET under 2018:
- Listning på alla stora exchanges = Maximal exponering och större volym
- Förmodad rebranding på något sätt av hela RaiBlocks.
- Mobil wallet kommer
- Marknandsföringen kommer steppas upp. Man har i princip inte marknadsfört sig alls hittills.
Ska man köpa RaiBlocks ska du göra det nu (helst skulle man gjort de i början av december såklart, men men)