2018-01-04, 19:25
Medlem
Reggade mig på bleutrade för ca 8 timmar sedan. Väntar fortfarande på att dom ska godkänna bilden på mitt ID. Är det vanligt att det tar lång tid?

Hur kan man på snabbaste sätt köpa HTMLcoins?
Senast redigerad av Boven541 2018-01-04 kl. 19:30.
Citera
2018-01-04, 19:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av heltveck
värt och lägga in 500 spänn på raiblocks?

Jag är all in på RaiBlocks nu. Tror stenhårt på de. Det är allt eller inget för mig på detta, köpte en del för ett tag sedan och sålde av alla andra tokens jag hade igår och köpte XRB för allt. Ska hålla dessa minst under hela 2018, antingen så blir de rejält klirr eller så går det åt helvete.

Det vill säga: frågar du mig så är de absolut läge att köpa nu. Vinner "vi" omröstningen på Binance (leder just nu med över 50% av rösterna) så kommer de bli åka av. Det kommer hända MYCKET under 2018:

- Listning på alla stora exchanges = Maximal exponering och större volym

- Förmodad rebranding på något sätt av hela RaiBlocks.

- Mobil wallet kommer

- Marknandsföringen kommer steppas upp. Man har i princip inte marknadsfört sig alls hittills.

Ska man köpa RaiBlocks ska du göra det nu (helst skulle man gjort de i början av december såklart, men men)
Senast redigerad av tacksforsnacks 2018-01-04 kl. 19:44.
Citera
2018-01-04, 19:58
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av tacksforsnacks
Jag är all in på RaiBlocks nu. Tror stenhårt på de. Det är allt eller inget för mig på detta, köpte en del för ett tag sedan och sålde av alla andra tokens jag hade igår och köpte XRB för allt. Ska hålla dessa minst under hela 2018, antingen så blir de rejält klirr eller så går det åt helvete.

Det vill säga: frågar du mig så är de absolut läge att köpa nu. Vinner "vi" omröstningen på Binance (leder just nu med över 50% av rösterna) så kommer de bli åka av. Det kommer hända MYCKET under 2018:

- Listning på alla stora exchanges = Maximal exponering och större volym

- Förmodad rebranding på något sätt av hela RaiBlocks.

- Mobil wallet kommer

- Marknandsföringen kommer steppas upp. Man har i princip inte marknadsfört sig alls hittills.

Ska man köpa RaiBlocks ska du göra det nu (helst skulle man gjort de i början av december såklart, men men)

Omröstningen är redan vunnen då binance stängt av möjligheten att registrera nya konton! Temporärt givetvis. Har 75% av portfolio på XRB!
Citera
2018-01-04, 20:11
Medlem
Hiroses avatar
Känns lite dumt att sälja sina andra altcoins, för XRB. Särskilt när det går så bra overall... Alltid lärt mig sen början att man bör spreada sin portfolio.

Det är svårt var man ska satsa på, särskilt när det finns så många bra Altcoins för tillfället och det kommer bara komma in mer och bättre ICO's nu under 2018.
Citera
2018-01-04, 20:34
Medlem
Prepper02s avatar
Inte lätt att köpa altcoins nu när coinbase inte fungerar som det ska. Har väntat sedan 14-tiden på att min ETH-transfer ska bli klar. Fortfarande "pending". Hade tänkt köpa lite html, ADA och kanske XEM. Funderar på om man skall satsa mer pengar XRP eller XRB. Känns som båda har potential att öka mycket.

Hoppas transfer är klar imorgon när man vaknar iaf. Blir sista slanten då jag nått veckolimit tyvärr.
Citera
2018-01-04, 20:57
Medlem
Nygardss avatar
Någon som vet om man kan se charts på massa coins samtidigt? Typ som coinmarketcap, men att jag vill kolla typ 10 coins på samma sida? Jobbigt att byta hela tiden.
Citera
2018-01-04, 21:28
Medlem
RaiBlocks tradeas nu på KuCoin också!!!

Släpptes alldeles nyss. Priset ligger på 40 dollar nu. Nu går tåget mina damer och herrar.
Citera
2018-01-04, 21:37
Medlem
Hiroses avatar
Citat:
RaiBlocks tradeas nu på KuCoin också!!!

Släpptes alldeles nyss. Priset ligger på 40 dollar nu. Nu går tåget mina damer och herrar.

Man kan inte trade:a den. Verkar bara finnas uppe under deposit på Kucoin.
Citera
2018-01-04, 21:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boven541
Reggade mig på bleutrade för ca 8 timmar sedan. Väntar fortfarande på att dom ska godkänna bilden på mitt ID. Är det vanligt att det tar lång tid?

Hur kan man på snabbaste sätt köpa HTMLcoins?

Gar utmarkt att kopa pa Bleutrade utan KYC.
Citera
2018-01-04, 21:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hirose
Man kan inte trade:a den. Verkar bara finnas uppe under deposit på Kucoin.

Jo:

https://www.kucoin.com/#/trade/XRB-BTC
Citera
2018-01-04, 21:59
Medlem
Hiroses avatar
Citat:
Jo:

https://www.kucoin.com/#/trade/XRB-BTC

Kan du länka mig XRB/Etherum för att jag kan fortfarande inte hitta det på det vanliga...
Citera
2018-01-04, 22:13
Medlem
Gyllenborsts avatar
Köpte DASH i mitten av Augusti. Drygt 4x pengarna hittils (satte in 6500:-). Har i dagarna återinvesterat 4000kr i TRX och 5000kr i HTML. Ska bli spännande att se hur dessa går

En liten noobie fråga angående sajter som TradeSatoshi, Bleutrade m.m:

Hur vet man hur högt man ska lägga en köporder? Dessa läggs ju manuellt till skillnad från tex. Binance där man kan välja "Market Price" och detta sker automatiskt.

Exempel: Priset på en HTML står i 0.00000900 LTC på TradeSatoshi nu. Ska man lägga sig på det värdet när man lägger en köporder eller ska man lägga sig i genomsnitt med övriga köpare?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in