Citat:
Ursprungligen postat av
Memestar
Du kan försöka misskreditera mig hur mycket du vill.
Jag har vunnit samtliga debatter mot dig eftersom jag länkar till pålitliga källor för alla mina påståenden.
Det är inte upp till dig att säga att du vunnit debatter utan till eventuella neutrala läsare. Du kommer med källor ibland, liksom jag gör ibland. Ingen gör det hela tiden eftersom det tar alldeles för mycket tid att söka reda på dem. Det här är inte en akademisk avhandling. Du gillar inte mina källor, men det är helt ömsesidigt. Vad värre är så stödjer de länkar du kommer med ofta inte de påståenden du gör, men om man gör sig mödan att med direkta citat påvisa detta avvisar du det bara som "enstaka exempel".
Citat:
Allt du gör är att ignorera halva mina inlägg.
Vilket du också gör. Det är nödvändigt eftersom inläggen annars växer i längd över alla breddar om man skall bemöta precis varje punkt motparten yttrar.
Citat:
• skrika du låter inte frisk,
Ditt påstående "Du har redan gjort det klart och tydligt att du tror att DNA är hokus pokus. " var en total fabrikation. Blir du gladare om jag kallar dig mytoman?
Citat:
När du väl presenterar källor (nästan aldrig alltså) så är dem oftast partiska och nästan alltid utdaterade.
Så skönt då att du aldrig presenterar partiska källor

Du lyckas rentav med konststycket att missa att den karta jag länkade till om markägande
också användes som en av källorna i din länk (som f.ö. är en av de där som inte stödjer det påstående du sökte belägg för). Jag tycket bara att en karta var enklare att se än en lång analys för den som du som inte orkar läsa en lång text.