Citat:
Ursprungligen postat av
SaintCosme
En "älskade" behöver absolut inte betyda någon man ligger under täcket med. Kan också betyda ett barn eller barnbarn...
I vilket fall som helst kommer dessa mord aldrig att uppklaras om inte mördaren själv erkänner. Juridiskt ligger det till så...
Vi är högst tre som känner till händelseförloppet plus de två som blev mördade.
Jaja, känner att jag måste skriva om detta och ingen av oss behöver pengarna så det handlar inte om den feeeta GW-tramset.
Men sanningen kommer att komma fram till slut. Men glöm det där med en särling och idiot så kanske ni hamnar rätt till slut...
Dag 1 kan utredningen ha mörkats genom att polisen avfärdade några unga nazister som ointressanta efter att de blivit förhörda av polisen strax efter mordet då de befann sig i närheten av mordplatsen.
När en lista på unga män med anknytning till närområdet togs fram kan den listan ha blivit mörkad, listan var nämligen inte komplett ska det visa sig.
När Jan Staaf blev förundersökningsledare 2009 återstod av utredningen enbart ett lotteri med dna-topsningar.
Jan Staaf fick av mig ett namntips 2013 på två unga män i 20-års åldern folkbokförda i Stockholm och med tillgång till en lägenhet inom det
rödmarkerade området på prioriteringskartan. Anm. min understrykning.
Den ena av bröderna läste en magisterexamen i ekonomi vid Stockholms universitet åren 2001-2005 och har idag en hög post på Finansinspektionen.
Den andre som haft anknytning till LIU blev kallad till förhör men infann sig aldrig, enligt uppgift till mig från polisen i Linköping vid ett telefonsamtal och jag tror polisen HJ bröt mot sekretessen där. Idag finns inga spår längre av honom i Sverige.
Dessa unga män i 20-års åldern som var bröder hade en farbror som bodde med sin familj i Australien.
Sanningen är i detta fallet - under alla omständigheter - mycket komplicerad.
INGEN HÖRD - INGEN DÖMD!