2018-01-03, 16:25
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av J.G.R
Oj. Även om man inte håller på ett annat lag är "medioker" en rejäl vridning av sanningen. AC är, över en hel serie, en av Allsvenskans fem bästa fotbollsspelare och han kommer bli ruskigt svår att ersätta.

Det är väl tur att MFF har pengar och kan säkert betala för en bra ersättare, men det är fortfarande svårt att träffa rätt (vilket man bevisade med Sarfo och Bonke).

Spelmässigt så var inte Sarfo något felköp. Dessutom så hade redan börjat "träffa" flickan redan under tiden i Sirius. Visste verkligen inte Sirius något om detta?

Bonke vet vi inte så mycket om. Som någon skrev så ge honom en försäsong innan han döms ut.
Citera
2018-01-03, 17:11
Medlem
Signaturums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Svanberg har väl t.o.m 2019.
Med andra ord krävs det förmodligen ett nytt kontrakt för honom.

Citat:
Ursprungligen postat av ville91
MFF kan vara ett deltagarlag och Svanberg större talang än Isak? Give me a break.. Haksabanovic är större talang än Svanberg.

Visserligen partiska kommentarer, men http://www.fotbolldirekt.se/2016/10/26/just-nu-mffs-guldyra-svanberg-ar-mycket-mycket-battre-an-isak/
Sen vill jag veta hur du får MFF till ett deltagarlag när vi gång på gång vinner serien.

Edit: Gnagare... Kan ha sympati för dig.
Senast redigerad av Signaturum 2018-01-03 kl. 17:33.
Citera
2018-01-03, 17:22
Medlem
Korders avatar
Peking hämtar in en 26-årig spelare på 1-årskontrakt från div 3 klubben Assyriska IF och lånar samma dag ut honom till div 2-klubben Sylvia.

Wat.

Citat:
Ursprungligen postat av J.G.R
Så låter det ju varje år från AIKare.

Lite som Liverpool-fans. "Nästa år, då jävlar!"
Citera
2018-01-03, 17:31
Medlem
bagarn29s avatar
http://www.fotbolldirekt.se/2018/01/03/israelsson-kan-atervanda-till-kalmar-bekraftar-kontakter-med-kff-hollandsk-media/

Erik Israelsson till KFF? Han får dåligt med speltid.
Citera
2018-01-03, 17:48
Avslutad
Majstorovic är nere i Bosnien och jagar anfallare. Nemanja Bilbija väntas skriva på för BP snart. Måste säga att detta är en mycket bättre värvning än Krpic och jag tror det blir en bra värvning för BP.

Innan ni dömer honom så kan jag försäkra alla att detta är en betydligt bättre spelare än Krpic. Kan spela både som anfallare och offensiv mittfältare. Har varit riktigt bra senaste halvåret.
Citera
2018-01-03, 19:05
Medlem
Verkar som att Danne A ska ersätta AC med Simon Thern. Komiskt isåfall.
Citera
2018-01-03, 19:09
Medlem
Readyfreddies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av YungSosa
Verkar som att Danne A ska ersätta AC med Simon Thern. Komiskt isåfall.
Det får man som AIK:are verkligen hoppas på. Kan inte påstå att han visade någon klass alls hos oss.
https://www.fotbollskanalen.se/allsvenskan/uppgifter-malmo-ff-intresserat-av-simon-thern/
Citera
2018-01-03, 19:10
Medlem
Kungblas avatar
Handlar det inte snarare om att ersätta Rakip om Thern verkligen är aktuell?
Citera
2018-01-03, 19:17
Medlem
Commissarys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Readyfreddie
Det får man som AIK:are verkligen hoppas på. Kan inte påstå att han visade någon klass alls hos oss.
https://www.fotbollskanalen.se/allsvenskan/uppgifter-malmo-ff-intresserat-av-simon-thern/

Jävligt märkligt. Tyckte Thern kändes väldigt medioker. De kanske ska ha en trio med Ofori, Thern och Strandberg. Kanske Krpic dyker upp i MFF-tröja inom kort?
Citera
2018-01-03, 19:22
Medlem
ZlatanManias avatar
Thern till MFF . Aftonbladet har verkligen rätt som skriver att det är en silly season BOMB. Ärligt talat tycker jag inte han var så dålig hos oss som många beskriver honom. Under våren var han framstående och en tydlig pådrivare. Sen gick det sämre under hösten men allt som allt var han inte godkänd, dock inte så jävla långt därifrån, speciellt inte eftersom att vi stod för typ 20% av hans lön.

Ser att ville är igång å vevar i tråden. Inte lätt å debattera med nån som lever i en egen värld.
Citera
2018-01-03, 19:40
Medlem
Signaturums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ville91
Herregud svarade en person som skrev deltagarlag och jag gav ett motsvar....

Ja. Du besvarade mitt inlägg där jag påstår att samtliga lag utom MFF är deltagare, ditt svar var att MFF är ett deltagarlag, förklara.

Thern för AC? Är Danne fortfarande full efter nyår?
Även Thern för Rakip är väldigt tveksamt.
Platsar man inte i Holländska ligan platsar man inte i MFF.
Citera
2018-01-03, 19:54
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
Thern till MFF . Aftonbladet har verkligen rätt som skriver att det är en silly season BOMB. Ärligt talat tycker jag inte han var så dålig hos oss som många beskriver honom. Under våren var han framstående och en tydlig pådrivare. Sen gick det sämre under hösten men allt som allt var han inte godkänd, dock inte så jävla långt därifrån, speciellt inte eftersom att vi stod för typ 20% av hans lön.

Ser att ville är igång å vevar i tråden. Inte lätt å debattera med nån som lever i en egen värld.

Apropå AIK hur är det med Sundgren?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in