• 1
  • 2
2018-01-01, 21:37
Medlem
Såg på Facebook att en fader fick samtal om att hans 16 åriga dotter höll på att bli våldtagen av 4 afghaner i Östersund inatt vid 00:30 tiden.

Någon som vet några namn på asen?

Länk till statusuppdatering:
https://www.facebook.com/christer.ko...82652102062408
2018-01-01, 22:21
Medlem
NickSonnys avatar
Varför åkte de obeväpnade när de skulle konfrontera kaosblattarna? Tror de att vi lever i det gamla trygga Sverige fortfarande eller?
2018-01-01, 22:26
Medlem
Sperssons avatar
.
Östersund har tagit ett stort ansvar i flyktingpolitiken.
2018-01-02, 09:04
Medlem
Basns avatar
inget ovanligt, och även denna gång kommer ingenting att hända. Tyvärr. Det känns bra att jag snart flyttar ifrån Östersund, och ger mina framtida barn möjligheten att växa upp i trygghet.

Östersund är förlorat.
2018-01-02, 21:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NickSonny
Varför åkte de obeväpnade när de skulle konfrontera kaosblattarna? Tror de att vi lever i det gamla trygga Sverige fortfarande eller?

Ja det kan man undra. Jag säger bara 2 hylsor 12’ans hagel i vardera bröstkorg. Fy fan
2018-01-02, 21:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Basn
inget ovanligt, och även denna gång kommer ingenting att hända. Tyvärr. Det känns bra att jag snart flyttar ifrån Östersund, och ger mina framtida barn möjligheten att växa upp i trygghet.

Östersund är förlorat.

Tråkigt att folk inte kan gå säker på stan.
Senast redigerad av Nejlas 2018-01-02 kl. 22:27.
2018-01-02, 21:58
Medlem
F.Hansens avatar
Fram med namn och bild.
2018-01-02, 22:02
Medlem
bottenpaflaskans avatar
Kan inte hitta någonting skrivet i media om händelsen. Det enda jag hittade på Östersundsposten var att en kvinna blivit neddragen och antastad av en okänd man vid 3:30 i Östersund.
Då han haft kontakt med polis så borde väl rimligen media fått nys om det?
Eller är de locket på som gäller?
Jävligt skrämmande det som nu händer runt om i landet
2018-01-02, 22:03
Medlem
Witkos avatar
Lämna en 16 årig dotter på stan i det rövhålet till stad, nyår och fylla, smart pappa. Hans facebook inlägg tyder på en sjukt stor dos av naivitet, nu vet han bättre och jag hoppas han lärt sig något om det nya sverige.
2018-01-02, 22:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bottenpaflaskan
Kan inte hitta någonting skrivet i media om händelsen. Det enda jag hittade på Östersundsposten var att en kvinna blivit neddragen och antastad av en okänd man vid 3:30 i Östersund.
Då han haft kontakt med polis så borde väl rimligen media fått nys om det?
Eller är de locket på som gäller?
Jävligt skrämmande det som nu händer runt om i landet

Jag har också sökt utan framgång.
Brukar kunna vara locket på när minderåriga är inblandade. Är väl en tidsfråga innan någon släpper lite info om dessa gossar.
2018-01-02, 22:42
Medlem
bottenpaflaskans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nejlas
Jag har också sökt utan framgång.
Brukar kunna vara locket på när minderåriga är inblandade. Är väl en tidsfråga innan någon släpper lite info om dessa gossar.

Eller så har helt enkelt antastande afghaner blivit vardagsmat numera och inget som media lägger nån större vikt vid? När nu pappan skrivit att det är afghaner lär de ju bli livat om ÖP beskriver dom som yngre män..
2018-01-02, 22:55
Medlem
Dr.fisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Witko
Lämna en 16 årig dotter på stan i det rövhålet till stad, nyår och fylla, smart pappa. Hans facebook inlägg tyder på en sjukt stor dos av naivitet, nu vet han bättre och jag hoppas han lärt sig något om det nya sverige.

så man ska förbjuda sina 16åringar till att gå ut och vara med sina vänner menar du?
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in