Citat:
Ursprungligen postat av
Fashwave
Och du på kulturmarxistisk hjärntvätt i Frankfurtskolans anda.
Du vet att INGEN seriös skola längre använder sig av PSYKOLOGISKA ANALYSER för det har bevisats vara humbug. Förstår att det är hårt när man lärt sig en massa humbug och fått en examen som är värd absolut ingenting längre. Jobbigt läge. Men psykologi är ingen vetenskap utan lika sant som astrologi.
Jag garvar lika mycket varje gång som någon som läst psykologi börjar med sitt överjag, det och jaget och fortsätter med andra illläror som är lika sanna som det en spåtant spyr ur sig.
Stackare. Studielån också? För en värdelös humbugutbildning. Tufft.
Du kan ju ta examensbeviset och lägga det i din kattlåda, så får du i alla fall någon nytta av det.
Är Civ.Ingenjör i Maskinteknik.
Tjänar 47k/månaden exkl. bonus.
Röstar Blått/Rött beroende på vilka frågor som är mest relevanta för mig i stundande valåret.
Att man är intresserad utav andra områden än den man har examen i trodde jag var normalt. Men som vanligt när någon ropar "MARXIST" så är det oftast de mest komplicerade ordet de kan stava till. Verkar inte som att du är något undantag.
Kul att du klarar av att göra så många fel i dina antaganden från den lilla mening jag skrev. Måste vara ett svårt liv du lever när ingen vill prata med dig?
Skärp dig och skaffa ett jobb.