2018-01-01, 15:26
Medlem
C0ws avatar
Coutinho är inte med i truppen som ska spela mot Burnley senare idag
Citera
2018-01-01, 15:54
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av C0w
Coutinho är inte med i truppen som ska spela mot Burnley senare idag

Citat:
Klopp said: "Phil [Coutinho] and Mo [Salah] aren't available, that's why they are not in the squad. [They're] both injured and [that's] not too cool but that's how it is.
LFCs hemsida.
Citera
2018-01-01, 18:13
Medlem
C0ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
LFCs hemsida.

Han har väl blivit smittad av Hepatit T(ransfer)

Lite skumt att de isåfall inte säger vilken skada det rör sig om. Tror och hoppas att affären äntligen går igenon.
Citera
2018-01-01, 18:14
Medlem
torrenttobbes avatar
Citat:

Lite skumt att de isåfall inte säger vilken skada det rör sig om. Tror och hoppas att affären äntligen går igenon.
Inte alls skumt. Snarare väldigt standard
Citera
2018-01-01, 18:16
Medlem
C0ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av torrenttobbe
Inte alls skumt. Snarare väldigt standard

Hmm, isåfall har jag väl inbillat mig att man ändå brukar säga att det är t.ex. en ryggskada lite grovt avrundat. Fast det kanske man bara gör om det är en skada som drabbar en spelare under match.

jaja...
Citera
2018-01-01, 18:22
Medlem
Citat:

En lättare lårskada. Skall vara tillgänglig igen på fredag mot Everton.
Citera
2018-01-01, 18:24
Medlem
torrenttobbes avatar
Citat:
Hmm, isåfall har jag väl inbillat mig att man ändå brukar säga att det är t.ex. en ryggskada lite grovt avrundat. Fast det kanske man bara gör om det är en skada som drabbar en spelare under match.

jaja...

Precis om det bara är en match så brukar man inte säga något. Är det fler så brukar man säga skälet.
Är rätt 100 på att curre stannar säsongen ut
Citera
2018-01-01, 18:27
Avstängd
Halloween2s avatar
Eden verkar inte vilja skriva på nytt kontrakt men lär väl inte bli någon galactico värvning i januari av RM..
Citera
2018-01-02, 10:42
Medlem
C0ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av clevernickname
[/b]

En lättare lårskada. Skall vara tillgänglig igen på fredag mot Everton.

Återstår att se då

Citat:
Ursprungligen postat av torrenttobbe
Precis om det bara är en match så brukar man inte säga något. Är det fler så brukar man säga skälet.
Är rätt 100 på att curre stannar säsongen ut

Mjo, det är väl det mest logiska egentligen. Hur ofta brukar en så stor transfer som denna äga rum under vintern? Sen har Liverpool ingen anledning att sälja öht i dagens läge. De är i top 4 och fightas om CL och även plats 2 i tabellen är inom räckhåll, de är kvar i CL och de är inte i behov av pengar. Från spansk sida så är de iallafall säkra på att han kommer. Någon skrev även att journalister som är stora inom Liverpool, att inte ens de vågar påstå att han kommer stanna till 100%. Jaja, får väl se Känns mer optimistiskt nu än under sommaren.
Citera
2018-01-02, 11:21
Medlem
Imbazs avatar
Citat:
Återstår att se då

Mjo, det är väl det mest logiska egentligen. Hur ofta brukar en så stor transfer som denna äga rum under vintern? Sen har Liverpool ingen anledning att sälja öht i dagens läge. De är i top 4 och fightas om CL och även plats 2 i tabellen är inom räckhåll, de är kvar i CL och de är inte i behov av pengar. Från spansk sida så är de iallafall säkra på att han kommer. Någon skrev även att journalister som är stora inom Liverpool, att inte ens de vågar påstå att han kommer stanna till 100%. Jaja, får väl se Känns mer optimistiskt nu än under sommaren.

Blir inget nu i januari, Coutinho har ingen utköpsklausul och efter att ha gjort bort sig ännu en gång via Nike, så kommer Lfc trissa upp priset ännu mer. Liverpool vill dessuton ha pengar up front, hela summan och Barca har jag hört vill lägga upp en avbetalningsplan då de inte har råd att lägga de pengarna, vilket Lfc aldrig kommer acceptera.

Det finns inte en enda trovärdig lfc-journalist som någonsin har sagt att han kommer lämna ens, förstår inte att folk går på spanska tidningarnas propaganda, men är man så dum så förtjänar man att bli väldigt besviken när februari kommer.
Citera
2018-01-02, 11:43
Medlem
C0ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imbaz
Blir inget nu i januari, Coutinho har ingen utköpsklausul och efter att ha gjort bort sig ännu en gång via Nike, så kommer Lfc trissa upp priset ännu mer. Liverpool vill dessuton ha pengar up front, hela summan och Barca har jag hört vill lägga upp en avbetalningsplan då de inte har råd att lägga de pengarna, vilket Lfc aldrig kommer acceptera.

Det finns inte en enda trovärdig lfc-journalist som någonsin har sagt att han kommer lämna ens, förstår inte att folk går på spanska tidningarnas propaganda, men är man så dum så förtjänar man att bli väldigt besviken när februari kommer.

Haha det som hände med Nike var väldigt dumt och fult, men jag ser inte hur Barcelona har något med saken att göra, det är inte de som kodar och publicerar innehåll på Nikes hemsidor. Vad tror du om den läckan? Att det var någon hacker eller att den var äkta och bara råkade publiceras pga någon anställd som var lite för rapp i fingrarna? Det konstiga är att Nike inte har gått ut med en ursäkt eller lagt ut ett statement där de säger att de ska kika närmare på vad som hände.

Hmm, av det jag har läst så är det ingen som har sagt att lfc-journalister har sagt att han kommer lämna, utan bara det att de inte är lika säkra på att han stannar som i sommras och att de inte riktigt har kunnat dementera alla rykten som 100% bs. Sen hur väl det stämmer vet jag inte. Det vi vet är att Barcelona vill ha Coutinho, att Coutinho vill lämna för Barcelona och att Liverpool inte är så sugna på att släppa honom. Barcelona lär göra ett seriöst försök att få in honom sen får vi väl se hur det går.
Citera
2018-01-02, 18:43
Avstängd
Halloween2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av siimonm
Greizman till Manchester united pleaaase!!!

Mvh Simon Zakaria Lbou

Skulle bara bli en sämre spelare där.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in