Tja.
Jag har stått på 14mg Suboxone i 4 månader, och nu den sista månaden så har jag gått ner till 8mg. Nu är det så att jag har blivit utskriven och har fått 10 dagars nedtrappning. Jag fick 4mg i 2 dagar, nu får jag 2mg, som jag har börjat snorta då jag blir abstinent vid slutet av dagen.
Hur lång kommer min abstinens vara om jag klipper från 1mg? Behöver jag lägga in mig på avgiftning tro? Är det som en heroin avtändning, för det klarar jag inte utan vara inlåst... Fett orolig