2017-12-30, 22:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av madtop
Varför?
Ja Google. Där han varit toppchef i 16 år. Dags för förnyelse.
Jag förstår "företagsspråk". Vad tycker du, konkret, är anmärkningsvärt?

För att förstå det som händer måste man hängt med ordentligt för det är komplext, det ser man att du inte gjort så du behöver läsa på. Att någon här skall skriva ner allt är väl mycket begärt

Bara att beskriva hur alphabet hjälpte till och fixa fler röster till clinton är ett jätteämne i sig
Citera
2017-12-30, 22:45
Medlem
madtops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KlokOchSnygg
För att förstå det som händer måste man hängt med ordentligt för det är komplext, det ser man att du inte gjort så du behöver läsa på. Att någon här skall skriva ner allt är väl mycket begärt

Du kan med andra ord inte förklara. Jamen då så, du låter jag dig och dina "pålästa" idioter vara i fred så ni i lugn och ro kan gräva ner i ert trånga "rabbit hole".

Men du kan ju inte räkna med att någon ska ta dig på allvar. Och det är väl egentligen det jag är ute efter.
Senast redigerad av madtop 2017-12-30 kl. 22:48.
Citera
2017-12-30, 22:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
herregud vilket trams.

Alphabet är ”bara” ett nytt moderbolag för att samla googles bolag inom IT...

Kan ni hjon sluta tramsa i tråden! Lägg upp aktuella bilder på soros Clinton mfl så är ju de personerna ut världen.

Tramsa om ett tweet hit-och-dit är ju lite synd i en tråd som skulle kunna vara en viktig och intressant tråd.
Citera
2017-12-30, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av madtop
Vilket borde vara det här: (FB) Anonym användare "Q" /pol/ hintar om massiv Deep State-upprensning i USA #TheStorm

Min synpunkt är att det är ett länkinlägg.
Vad är det egentligen du vill säga?

Men visst, du skriver bland annat:

Och för mig är det rappakalja. Hur tolkar du "green" och "sky" och varför i hela världen ska jag ta dig på allvar?

Var ju lite det jag svarade på i min post, inte bara länkarna jag och bilderna jag la upp utan inom () så postade jag mina tankar.

"Confirm.
Green (Yes). Green = Mike Green - Good guy
Sky. Sky = Attack initierad via flyg/heli. Vilket också stämde, helikoptern = good guy
++" Koordinerad attack för att slå ut ++ = Rothshilds
Citera
2017-12-30, 23:04
Medlem
madtops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tryndagod
Var ju lite det jag svarade på i min post, inte bara länkarna jag och bilderna jag la upp utan inom () så postade jag mina tankar.

"Confirm.
Sky. Sky = Attack initierad via flyg/heli. Vilket också stämde, helikoptern = good guy

Jösse jävlar, ni lever verkligen i en alternativ (och förvirrad) värld.

Min tolkning av inlägget är:
Green (yes) - sovrummet i fritidshuset har gröna tapeter.
Sky - Beatles och Lucy in the sky with diamonds = Q är hög på LSD.
++ - Objektorienterad kod skriven i c++

Att se in i ditt och andras huvuden är skrämmande.
Senast redigerad av madtop 2017-12-30 kl. 23:07.
Citera
2017-12-30, 23:57
Medlem
Det "tryndagod" skrev om är denna artikel:

http://www.telegraph.co.uk/news/2017/11/17/aylesbury-mid-air-crash-fatalities-feared-afteraircraft-helicopter/
tydligen så dog en medlem av Rothschild, vet ej ännu vem.

Så detta stämmer..
"Confirm.

Sök på Reddit, twitter, mm.
Det finns mycket info att söka...
Citera
2017-12-31, 00:21
Medlem
Nu är det bekräftat av insider Megaanon!!! Alla flyg till Guantanamo den senaste tiden är Swamp relaterat!

Också bekräftat att Soros fördes från Atlanta till CAMP DAVID (very special place)

Äntligen!!! Nu ber vi för att Trump fixar FED också! Världen 2018 kommer att vara bra mkt ljusare!!!
Citera
2017-12-31, 00:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av joakim-bausser
Nu är det bekräftat av insider Megaanon!!! Alla flyg till Guantanamo den senaste tiden är Swamp relaterat!

Också bekräftat att Soros fördes från Atlanta till CAMP DAVID (very special place)

Äntligen!!! Nu ber vi för att Trump fixar FED också! Världen 2018 kommer att vara bra mkt ljusare!!!

Japp, amrikanska 850:de militärpolis baltaljonen ska vara på plats nu.

http://www.stillnessinthestorm.com/2017/12/benjamin-fulford-december-25th-2017-merry-christmas-the-13-illuminati-bloodline-families-sue-for-pea ce.html

hoppas att dom 13 familjerna försvinner från jordens yta.
Citera
2017-12-31, 00:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av joakim-bausser

Vänta. Så någon random person Megaanon har alltså "bekräftat" Q? Det var ju trovärdigt. Vem bekräftar megaanon?
Citera
2017-12-31, 03:19
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av swehunt
Japp, amrikanska 850:de militärpolis baltaljonen ska vara på plats nu.

http://www.stillnessinthestorm.com/2017/12/benjamin-fulford-december-25th-2017-merry-christmas-the-13-illuminati-bloodline-families-sue-for-pea ce.html

hoppas att dom 13 familjerna försvinner från jordens yta.

Det vore galet om det vore sant. Vilka är isåfall fall alla 13 familjer? Rotschild, Clinton, Obama, Rockefeller, Soros, Bush? Vilka fler?

Som det står i länken också, även om dom nu har rensat upp i USA (om det nu är sant) så har familjerna ett starkt grepp om övriga världen vilket kommer få konsekvenser för USA vad gäller framtida betalningar om olja o.d.

Är det möjligt att göra samma sak i Europa också som Trump har gjort i USA eller kommer det bara av sig själv? Putin kanske blir mer involverad när det kommer till Europa?
Senast redigerad av fresk66 2017-12-31 kl. 03:22.
Citera
2017-12-31, 04:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fresk66
Det vore galet om det vore sant. Vilka är isåfall fall alla 13 familjer? Rotschild, Clinton, Obama, Rockefeller, Soros, Bush? Vilka fler?

Som det står i länken också, även om dom nu har rensat upp i USA (om det nu är sant) så har familjerna ett starkt grepp om övriga världen vilket kommer få konsekvenser för USA vad gäller framtida betalningar om olja o.d.

Är det möjligt att göra samma sak i Europa också som Trump har gjort i USA eller kommer det bara av sig själv? Putin kanske blir mer involverad när det kommer till Europa?

DuPont, Bundy, Disney, Astor, Li, Getty, Onassis
Citera
2017-12-31, 05:21
Medlem
LillaflickanPKs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fizzlor
Jag tror att pendeln börjar svinga nu väldigt mycket på grund utav deras höga ålder, och det faktum att ingen av dessa globalisthökar verkar ha tagit med internets makt i beräkningen.

Har man kunnat bete sig på ett visst sätt i +50-60 år så är det inte helt lätt att plötsligt anpassa sig efter en helt ny grej som internet med allt vad det innebär.

Men ja, personligen ser jag gärna Soros hängd.
Om det verkligen skulle hända, vore det underbart om det spillde över till Sverige också! Här finns många Bilderbergare m fl, som faktiskt skulle behöva svara inför rätta om hur de svikit sitt folk och land.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in